حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاثیر کرونا در تولید خانواده هواوی پی ۴۰ صفر است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

دیروز سه گوشی پرچمدار در خانواده هواوی پی ۴۰ رسما معرفی شدند و دستگاه های جالبی هم هستند. شاید فکر کنید که کرونا تاثیر منفی در تولید این پرچمداران چینی داشته باشد اما مدیر عامل این شرکت می گوید تاثیر کرونا در تولید خانواده هواوی پی ۴۰ صفر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاثیر کرونا در تولید خانواده هواوی پی ۴۰

تاثیر کرونا در تولید خانواده هواوی پی ۴۰

تاثیر کرونا در تولید خانواده هواوی پی ۴۰

با اعلام ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی، ویروس کرونا هیچ تاثیری در روند تولید گوشی‌های تازه معرفی شده هواوی P40، P40 پرو و P40 پرو پلاس نخواهد داشت و این محصولات بدون مشکل در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

بعد از معرفی گوشی‌های خانواده P40 هواوی، در یک جلسه آنلاین پرسش و پاسخ، از مدیرعامل این شرکت یعنی ریچارد یو سوال‌های متعددی پرسیده شد. اون در این جلسه در مورد سرویس‌های موبایل هواوی، دستیار صوتی هواوی Celia و همچنین ویروس کرونا صحبت‌هایی داشت. با توجه به گفته‌های او، سری P40 بدون هیچگونه تاخیری برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرند و در روند تولید آن‌ها نیز مشکل خاصی بوجود نخواهد آمد.

دستیار هوشمند صوتی هواوی سلیا (Huawei Celia) رسما معرفی شد

او با اطمینان به این نکته اشاره کرد که روند تولید گوشی‌ و اجزای آن از ماه دسامبر سال گذشته آغاز شده بود؛ یعنی خیلی قبل‌تر از اینکه شیوع ویروس کرونا بازار چین را به تعطیلی بکشاند. صحبت از تقاضای بالای کاربران که شد، ریچارد یو گفت با افزایش میزان کار در خانه، نیاز مردم به خرید لپ تاپ و تبلت بیشتر شده و سری هواوی P40 نیز می‌توانند نقش یکی از این محصولات را برای آن‌ها ایفا کنند چون در بین گجت‌های هوشمند این گوشی‌ها هستند که بیشترین کاربرد را دارند.

ریچارد یو همچنین تایید کرد هواوی P40 پرو پلاس گوشی بسیار خاص بوده که هزینه تولید آن بسیار بالا بوده و برای هر کاربری طراحی نشده‌ است. به همین خاطر در کنار آن مدل استاندارد و پرو هم وجود دارند که کاربران معمولی و حتی حرفه‌ای نیز بتوانند نیازهای خود را با آن برطرف کنند. درست مانند گلکسی اس ۲۰ اولترا ۵G که خب کاربران با نیازهای معمولی واقعا به چنین حجم از قدرت و امکانات نیازی ندارند!

سرویس برنامه‌های هواوی همچنان در نبود برنامه‌های گوگل، عمده‌ترین بخش نرم‌افزاری گوشی‌های جدید را تشکیل می‌دهند تا زمانی که بالاخره آمریکا از موضع خود عقب‌نشینی کند و تحریم‌ها را برطرف کند. با این حال بزرگ‌ترین شرکت چینی در زمینه گوشی‌های هوشمند اعتقاد دارد در آینده پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت و هر روز و هر هفته و هر ماه، در حال بهتر شدن هستند. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در هر مقطع زمانی اگر تحریم‌ها برداشته شود، همه گوشی‌های هواوی، حتی آن‌هایی که مشمول تحریم هستند نیز می‌توانند بار دیگر به سرویس‌های گوگل دسترسی داشته باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده هواوی پی ۴۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بدون خدمات گوگل بدرد بخور نیست
دنیای موبایل شده فقط دوربین

Milad7

بلوف زده!

aliranjbarnia

بسیار گوشی های فوق العاده‌ای تواید کردن
چیپست محشر
صفحه نمایش عالی البته اگر بریدگی نداشت بهتر بود
بدون گوگل هم فروش فوق‌العاده‌ای خواهند داشت
فقط کاش به قیمت توجه می‌کردند
تو این مورد شیائومی واقعاً از هواوی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)