حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۱.۳ با اسنپدراگون ۲۱۵ و اندروید Go به قیمت ۹۵ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | نوکیا

بله، اگر موبایل هوشمند اندرویدی نوکیا می خواهید بخرید از سری Nokia 1.X ارزان‌تر پیدا نمی کنید. این دستگاه ها که عموما جز پروژه اندروید Go هستند و اکثرا نرم افزارهای سبک وب‌اپ را پیش فرض دارند، تلاش می کنند تا با سخت افزار ارزان بتوانند عملکرد خوبی را به شما بدهند. نوکیا ۱.۳ با اسنپدراگون ۲۱۵ و اندروید Go به قیمت ۹۵ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره Nokia 1.3 صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳

نوکیا ۱.۳ یک گوشی پایین‌رده به حساب می‌آید که از نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن ۱۵۲۰ در ۷۲۰ بهره می‌برد. از بین مشخصات سخت‌افزاری می‌توانیم به چیپست چهارهسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۲۱۵ در کنار ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است.

در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی هستیم که به لطف اپلیکیشن دوربین گوگل که برای اندروید Go توسعه پیدا کرده، می‌تواند عکس‌های بهتری ثبت کند. در پنل جلویی هم یک دوربین ۵ مگاپیکسلی عکس‌های سلفی را ثبت می‌کند.

ظرفیت باتری آن ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که با سرعت ۵ وات از طریق پورت microUSB شارژ می‌شود. این گوشی از اندروید Go مبتنی بر اندروید ۱۰ بهره می‌برد و قرار است نسخه بعدی اندروید Go را هم دریافت کند. کاربران از ماه آوریل با پرداخت ۹۵ دلار می‌توانند این گوشی را خریداری کنند.

نظر شما درباره نوکیا ۱.۳ چیست؟ با این قیمت دلار همین دستگاه پس از ورود و طرح رجیستری و اینها حوالی ۱.۷ میلیون تومان آب می خورد!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

95 دلار 🤦🤦.

Amir galaxy

چی بگم خدا😐

Finch

ریلمی یه گوشی زدا با هلیو جی۷۰
به نظرم اون خیلی بهتره

Mahdi

لعنت بهت نوکیا پشت گوشی یه نوکیا نوشته کافی نیست باز زیرش هم نوشتی

Milad7

قیمتش مناسبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)