حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات در IGTV اینستاگرام آغاز نبرد با یوتیوب گوگل خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینکه شما در کسب و کار خود موفق بشوید یا نه را مخاطب مشخص می کند. مخاطب شما تولیدکنندگان محتوا و البته کاربران هستند. اگر شما تولیدکنندهای محتوای خوبی داشته باشید ناخودآگاه کاربر به سمت پلتفرم شما می آید. تولید محتوا اما پول می خواهد! اینستاگرام تا کنون در IGTV خود که می خواهد قاتل یوتیوب باشد هنوز حرکت خوبی در زمینه درآمدزایی نداشته است. اگر از تولیدکنندگان محتوا روی اینستاگرام هستید خبر خوب این است که تبلیغات در IGTV اینستاگرام آغاز نبرد با یوتیوب گوگل خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره درآمدزایی از IGTV اینستاگرام صحبت کنیم.

تبلیغات در IGTV اینستاگرام

تبلیغات IGTV اینستاگرام

تبلیغات IGTV اینستاگرام

فرمت IGTV به کاربران اینستاگرام اجازه می‌دهد فیلم‌های بیش از یک دقیقه را با طرفداران خود به اشتراک بگذارند. اینستاگرام در حال حاضر از طریق این فرمت درآمدی کسب نمی‌کند اما به تازگی مدیران اینستاگرام قصد دارند با ارائه یک مدل درآمدی جدید، از فرمت IGTV نیز درآمدزایی داشته باشند.

اینستاگرام برای راه‌اندازی جریان‌های درآمدی متفاوت برای خود به ایده‌های مختلفی دست پیدا کرده است؛در این مدل اکانت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات، ۵۵ درصد از مبلغ را دریافت می‌کنند. این درصد دقیقا همان مقداری است که YouTube به همکاران خود می‌پردازد.

جاستین اوزوفسکی، مدیرعامل اینستاگرام می‌گوید: «این یک قدم دیگر برای کسب درآمد از اینستاگرام IGTV است. ما برای اینکه از درست بودن این کار نیز مطمئن شویم، با چند کارشناس و متخصص در این حوزه مشورت کرده‌ایم و تصمیم داریم این مدل را به آرامی در اینستاگرام تمام مردم جهان راه‌اندازی کنیم.»-

این شرکت سال گذشته بیش از ۲۰ میلیارد دلار درآمد از تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام کسب کرده است. اگرچه فرمت IGTV در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شده اما مورد علاقه کاربران زیادی قرار نگرفته است. این کار یکی دیگر از اقدامات فیسبوک برای رشد این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود و پیش‌بینی می‌شود در فصل بهار با اضافه شدن کامل این ویژگی به اینستاگرام، حجم تبلیغات نمایش داده شده در این اپلیکیشن بیشر شود.

نظر شما چیست؟ IGTV می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_t

یوتوب خیلی بهتره کلا…
واقعا یوتیوبر شدن مزایای زیادی داره…🌹

Amir galaxy

بسته یه ساعته میزنم میرم اینستا چک میکنم در میام
روزی یه بار🙃

Amir galaxy

نیما اگه هستی یه معما بفرست

نیما عرفانی

می‌فرستم 🙂

Mohammadreza

خیلی مونده تا IGTV بخواد رقیب YouTube بشه
هر کسی که با YouTube کار کرده باشه می‌دونه که این برنامه چه سطح بالایی داره.

Armin.Technology

دیگه کم مونده IGTV تبلیغ کنه،
ولی خدایی یوتیوب یه چیز دیگس.

Armin.Technology

دیگه کم مونده IGTV تبلیغ کنه،
ولی خدایی یوتیوب یه چیز دیگست.

Finch

یوتیوب بهتره 😊

Milad7

اینستاپرو نصب کنید تبلیغ نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)