حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام هم اکنون 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام شبکه های اجتماعی تصویر و ویدئو محور است که تحت مالکیت فیس بوک کار می کند. این شبکه اجتماعی که پس از خرید توسط فیس بوک پیشرفت های زیاد و آپدیت های فراوان در کنار قابلیت های جذاب و دوست داشتنی را برای کاربران و تولید کننده های محتوا ارایه کرده است، امروز در کنفرانس خبری رسمی از جدیدترین ابزار خود برای تولید کننده های محتوا یعنی تلویزیون اینستاگرام (IGTV) رونمایی کرد.  پیش از این درباره کنفرانس ۳۰ خرداد اینستاگرام برای شما نوشته بودیم که احتمالاً این شبکه اجتماعی فوق العاده محبوب آمار جدید کاربران فعال ماهانه خود را نیز رونمایی کند. این اتفاق رخ داده و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

افزایش ۲۰۰ میلیون کاربر دیگر و رسیدن به یک میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه

اینستاگرام در پایان سال ۲۰۱۷ ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه داشته است‌. در کنفرانس ۲۰ ژوئن یا ۳۰ خرداد تمرین در پایان ششمین ماه سال میلادی است حالا اینستاگرام عنوان می‌کند که شاهد افزایش ۲۰۰ میلیون کاربر دیگر و رسیدن به یک میلیارد نفر کاربر فعال ماهانه است.  شبکه های اجتماعی معدودی هستند که این تعداد کاربر را داشته باشد در حقیقت تعداد آنها از انگشتان یک دست نیز کمتر است.

 این محبوبیت اینستاگرام را می‌توان سادگی در اشتراک گذاری تصاویر ویدئو ها و ابزارهای خلاقانه برای ایجاد افکت های تصویری واقعیت افزوده تصاویر پرتره و بستری مناسب برای فعالیت کسب و کارهای کوچک و بزرگ دانست.  حال با یک میلیارد نفر کاربر فعال اینستاگرام و ارائه اینستاگرام تی وی (IGTV) یا همان تلویزیون اینستاگرام این شبکه یک گام بزرگ به سمت رقابت های یوتیوب بر می دارد. چندی پیش خواندیم که یوتیوب ۲.۸ میلیارد کاربر دارد که در حالت وارد شده به حساب کاربری ویدئوهای این سرویس را تماشا می کنند.  و این رقم واقعاً زیاد است و این رقم واقعاً زیاد است و این هم واقعاً زیاد است ولی دست نیافتنی یا غیر قابل رقابت نیست.

نظر شما درباره اینستاگرام و نحوه فعالیت آن چیست؟  چقدر از وقت خود را به صورت روزانه در اینستاگرام می گذرانید و چقدر به آن وابسته هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بهترین شبکه اجتماعی که تا حالا دیدم البته نظر شخصی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)