حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | شایعات، موتورولا

چهار روز پیش بود که موتورولا موتو اج پلاس را با نمایشگر دو لبه خمیده دیدیم. این دستگاه می تواند یک پرچمدار خوب برای موتورولا باشد. امشب اما می شنویم که موتورولا اج پلاس با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره Motorola Edge+ صحبت کنیم.

موتورولا اج پلاس

موتورولا موتو اج پلاس

موتورولا موتو اج پلاس

موتورولا اج پلاس احتمالا یکی از جذاب‌ترین پرچمداران این شرکت در چند وقت اخیر خواهد بود. این گوشی اولین دستگاه از سری Z است که رویکرد متفاوتی را نسبت به طراحی ماژولار نسل‌های قبلی در پی گرفته. با توجه به رندرهایی که پیش‌تر از این تلفن هوشمند منتشر شده بود، می‌دانستیم که موتورولا اج پلاس دوربین عقب سه‌گانه و دوربین سلفی حفره‌ای دارد. حالا در گزارشی تازه به مشخصات دوربین اصلی این گوشی اشاره شده که ظاهرا قرار است شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد.

مشخصات این دستگاه توسط حساب افشاگر TechDroider منتشر شده و هنوز رسما به تایید نرسیده است. این منبع می‌گوید لنز اصلی دوربین موتورولا اج پلاس ۱۰۸ مگاپیکسلی است. با این حساب، پرچمدار آتی موتورولا در باشگاه ۱۰۸ مگاپیکسلی‌ها به جمع می نوت ۱۰، می ۱۰، می ۱۰ پرو و گلکسی اس ۲۰ الترا خواهد پیوست.

دوربین دوم و سوم این گوشی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است. لنز دوم احتمالا از نوع فوق عریض و لنز سوم از نوع تله‌فوتو خواهد بود. حساب TechDroider می‌گوید این گوشی دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی دارد اما متذکر می‌شود که اندازه حفره آن به اندازه طرح‌هایی که در رندرهای کامپیوتری این دستگاه مشاهده می‌شود کوچک نیست.

در خبری دیگر، مرجع FCC آمریکا از ثبت لوگوی +Edge خبر داده که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، FCC نموداری از آنتن این دستگاه را به اشتراک گذاشته که به پشتیبانی از موج‌های میلی متری 5G اشاره دارد.

موتورولا اج پلاس احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه حداکثر ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند و با اندروید ۱۰ به بازار خواهد آمد. این دستگاه نمایشگری آبشاری با نرخ نوسازی بالا دارد و باتری آن دارای ظرفیت بالای ۵ هزار میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، اج پلاس جک ۳.۵ میلی متری هدفون را برای علاقه‌مندان حفظ کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر موتو اج پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

اگه دیدمون رو فراتر نبریم ؛ به نسبت محصولات مشترک لنوو و موتورولا ، در اکثر بخش ها جهش کاملی داشته اما احتمالاً به جمع ۱۰۰۰ دلاری ها و شاید حتی بیشتر
بپیونده .
هرچند که عملکرد این برند تا به الان اونطور که باید و شاید چنگی به دل نزده اما هرچی باشه این گوشی پرچمداری هستش که اسم موتورولای کبیر رو یدک می‌کشه و برای افرادی که به رابط اندروید خام و شخصی سازی های موتو علاقه دارن بهترین گزینه هست.
Chip snapdragon 865 ✓
Display 90 Hz refresh rate ✓
App Gcam Support ✓

V800B

پیه خسته نشدید اینقدر پست نامربوط میزارید تو پست های دیگه

نیما عرفانی

لطفاً دنبال حاشیه سازی نباشید
قطعاً ملاحظه فرمودین که کامنت اولی رو در خصوص موضوع همین پست ارسال کردم .
شما فقط زوم کردی که چه زمانی بنده کامنت میذارم ، بیای سریع واکنش نشون بدی …
من هم مثلاً متوجه نمیشم این رفتارها از کجا نشأت میگیره 👌.

V800B

از لانه جاسوسی امریکا
خخخ مگه من با شما مشکلی دارم
ن والا اتفاقا جز افراد خب هسی
ولی خدایش خیلی زیاد اینکارو میکنید و توهین حساب میشه دستتم درد نکنه خبر رسانی میکنی ولی حداقل تو پست های همون برند اینکارو کنی بهتره
خدایش ستمع من بیام زیر پست سونی با اپل از شیائومی بگم
یا بلعکس
دادا از کجا نشات میگره ول کن خیال بافی نکن من اصلا شغلم ن موبایل و ن دنبال حاشیه
ناراحت نشو چون منظوری ندارم ولی فقط میگم حداقل تو خبر همون برند اینکار کنی بهتره

نیما عرفانی

اگه خبر یا اخبار جدیدی از هر برندی باشه تو پست همون برند می‌فرستم اگه نباشه معمولاً خبرهای مربوط به برندهای دیگه رو داخل جدیدترین پست آپلود میکنم که بیشتر مورد توجه قرار بگیره . این یه موضوع پیش پا افتاده هست دوست عزیز و مشکلی هم به وجود نمیاره ، ناراحتی هم نداره. من فقط در عجبم چرا همچین واکنش هایی رو صرفاً در رابطه با بنده انجام میدی ! .

Amir galaxy

موتورولا😂
لعنتی هر وقت اسمش میاد یاد آگهی میوفتم که نوشته بود موتور الله😂

Amin

یه بار تو همین ترنجی خیلی وقت پیش هم یکی نوشته بود موتورالله 😂

smartiz

گوشی خوشگلیه احتمالا هماتلکام با گارانتی بیارتش

I love htc

امیدوارم موتورولا به عظمت سابقش برگرده

Milad7

برند با اصالت و قدیمی 🙂

Milad7

اگر قیمتی زیر 1000 دلار داشته باشه عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)