حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۴ ای (Pixel 4a) را در دنیای واقعی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، گوگل

پیکسل ۴ ای را نمی توان دستگاه جذابی دانست به خصوص با برچسب قیمتی که گوگل روی آن خواهد زد اما داستان این است، اگر یک پیکسل ساخت گوگل می خواهید، Pixel 4a ارزان‌ترین دستگاه در اختیار شماست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پیکسل ۴ ای (Pixel 4a) را در دنیای واقعی ببینید.

پیکسل ۴ ای

پیکسل ۴ ای

پیکسل ۴ ای

سال گذشته، گوگل نخستین گوشی میان رده Pixel را معرفی کرد. پیکسل ۳ ای به لطف قیمت مناسب خود، حضور موفقی در بازار موبایل داشت (دست‌کم در آمریکا) و بیشتر از پرچمداران سری پیکسل ۳ فروش رفت. همین امر باعث شده که بسیاری چشم انتظار جانشین آن، یعنی گوشی گوگل پیکسل ۴ ای باشند.

این عکس‌ها ابتدا در Reddit منتشر شدند و سپس سر از توییتر درآوردند. آن طور که پیداست، گوگل پیکسل ۴ ای درون یک قاب رسمی قرار دارد. رنگ خود دستگاه، مشکی و رنگ دکمه پاور، سفید است. مطابق با رندرهای قبلی، سوراخ نمایشگر هم روی صفحه نمایش دیده می‌شود. البته از این تصاویر، نوع نمایشگر قابل شناسایی نیست؛ ولی انتظار می‌رود مانند پیکسل‌های قبلی، دارای پنل آمولد باشد.

در پشت دستگاه، شاهد بازگشت سنسور اثر انگشت هستیم که در پیکسل ۴ و مدل XL غایب بود. یک برآمدگی مربع شکل نیز وجود دارد که متاسفانه فقط از یک دوربین میزبانی می‌کند. در بخش فوقانی قاب محافظ، برشی هم دیده می‌شود که البته به معنای بازگشت جک 3.5 میلی‌متری باشد.

پیش‌بینی می‌شد این موبایل میان رده در کنفرانس گوگل I/O 2020 معرفی شود؛ ولی حالا که مراسم به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است، باید منتظر اعلام تاریخ جایگزین از سوی کمپانی سازنده باشیم.

نظر شما چیست؟ پیکسل 4a دستگاه جالبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Omid B

جلوش قشنگه ولی پشتش طراحی مزخرفی داره.

pooria

بیریخته

ممد بمولا

با دوربین تکی فک نکنم ارزش خرید داشته باشه…
دوربین دوگانه میزاشت بهتر بود…چیپست هم اسنپه ولی معلوم نیست کدومه شاید 712 شاید 675 شاید 720

Milad7

به درد نخوره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)