حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند اوپو واچ با قابلیت تماس و نمایشگر دو لبه خمیده دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | اوپو، ساعت هوشمند

سه روز تا رونمایی رسمی از خانواده اوپو فایند ایکس ۲ باقی مانده است. انتظار داریم در این مراسم شاهد رونمایی از نخستین ساعت هوشمند اوپو باشیم که با نام اوپو واچ شناخته می‌شود. امروز ساعت هوشمند اوپو واچ با قابلیت تماس و نمایشگر دو لبه خمیده دیده شده که می تواند جالب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا داره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند اوپو

ساعت هوشمند اوپو

ساعت هوشمند اوپو

اوپو به‌تازگی و پس از درز اولین تصویر رسمی و البته اولین تصویر واقعی از این ساعت هوشمند، تصویری تبلیغاتی از اوپو واچ را منتشر کرده است که برخی از قابلیت‌های اصلی آن را نیز به نمایش می‌گذارد.

در پوستر منتشر شده از اوپو واچ می‌توانیم این ساعت هوشمند را در دو رنگ مشاهده کنیم. یک نسخه طلایی رنگ که به یک بند کرم رنگ مجهز شده است و یک نسخه به رنگ آبی که از بند سیلیکونی مشکی استفاده می‌کند.

اوپو واچ طراحی مربع شکل خواهد داشت که اطراف نمایشگر مقداری خمیدگی دارد. در لبه سمت راست بدنه نیز کلیدهایی وجود دارد که کاملا مسطح هستند.

در این تصویر می‌توانیم ساعت هوشمند اوپو را در حال برقراری تماس صوتی مشاهده کنیم. از این رو احتمالا اوپو واچ از سیم کارت پشتیبانی می‌کند. از مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند اوپو اطلاعات زیادی در دست نیست.

امیدواریم تا پیش از رونمایی رسمی شاهد نشت جزییات بیش‌تر در رابطه با این ساعت هوشمند باشیم. هم‌چنین هنوز به صورت رسمی تایید نشده است که این ساعت هوشمند از اندروید ور استفاده می‌کند یا خیر؟!

دو گوشی هوشمند اوپو که انتظار می‌رود در مراسم ۱۶ اسفند این شرکت معرفی شوند، اوپو فایند ایکس 2 و اوپو فایند ایکس 2 پرو نام دارند. این گوشی‌های هوشمند از تراشه اسنپدارگون 865 استفاده می‌کنند و نمایشگری 6.7 اینچی خواهند داشت.

تاریخ معرفی اوپو فایند ایکس ۲ مشخص شد: ۱۶ اسفند ۹۸

از دیگر مشخصات مشابه این دو گوشی هوشمند می‌توان به استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی  IMX616، شارژر شارژ سریع 65 واتی با پشتیبانی از فناوری Flash Charge 2.0، اندروید 10 و رابط کاربری ColorOS 7 اشاره کرد. از جمله تفاوت‌های این دو مدل نیز میزان باتری مورد استفاده، دوربین اصلی و میزان رم متفاوت است. البته انتظار می‌رود نسخه پرو یک مدل ویژه با بدنه چرمی نیز داشته باشد.

منتظر ساعت هوشمند اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

باحاله

I love htc

ولی خوبه یدونه از اینا آدم بخره بره پیش رفیقاش پز بده بگه ای اپل واچ سری 5 هست😉😉🙃

ARMTIN
ARMTIN

آقای عطایی
شیاومی امروز یک کنفرانس خبری آنلاین بر گذار می‌کنه که سری بلک شارک ۳ معرفی خواهد شد
کنفرانس ساعت 14:۳۰ به وقت ایران هست اگه وقت کردید پوشش بدید 🌹
https://m.ithome.com/live/475734.htm

ARMTIN

آقای عطایی
تصاویر واقعی از ردمی Note 9 pro منتشر شده که احتمال زیاد امروز معرفی خواهد شد …
https://www.gizmochina.com/2020/03/03/redmi-note-9-pro-concept-render-appears-with-punch-hole-display-and-square-shaped-quad-cameras/

نیما عرفانی

شباهت بی حد و حصر کادر دوربین ردمی نوت ۹ پرو و کی ۳۰ پرو به شرط اینکه فیک نباشن به میت ۲۰ پرو و میت ۳۰ پرو بر هیچ کس پوشیده نیست .

Milad7

اینم در نوع خودش خلاقانه است 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)