حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس : مقاومت کره‌ای ها

نوشته

4 سال قبل | 28 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، سامسونگ

اپل با معرفی دوباره آیفون های شیشه ای با سری آیفون X ادعای بزرگی داشت که تا حد زیادی هم صحیح بود. آن ها ادهای مقاوم‌ترین شیشه استفاده شده در موبایل را داشتند و در مقایسه های زیادی این موضوع اثبات شد. امشب اما نوبت به جدیدترین پرچمدار سامسونگ است. تست سقوط گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس مقاومت کره‌ای ها را نشان می دهد که شخصا من را غافلگیر کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. به هر صورت برخی کاربران نگران شیشه بزرگ دوربین این دستگاه هستند و برخی می خواهند بدانند دوربین پریسکوپی آن در اثر ضربه چطور عمل خواهد کرد.

تست سقوط گلکسی اس ۲۰ اولترا

تست سقوط گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس

تست سقوط گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس

سامسونگ در گلکسی اس ۲۰ اولترا همانند طراحی که از گلکسی اس ۶ به این سو در پیش گرفته است و به نظر نمی رسد به این زودی ها بخواهد عوض شود، از شیشه استفاده کرده است. شیشه گوریلا گلس ۶ پشت و روی این دستگاه را پوشانده است.

آیفون ۱۱ پرو مکس نیز از شیشه مقاوم استفاده می کند اما دقیقا مشخص نیست که چه نسلی و با چه مشخصاتی، در حقیقت یک نسخه شخصی سازی شده به نظر می رسد.

فریم فلزی آیفون ۱۱ پرو مکس از جنس استیل ضدزنگ است اما گلکسی اس ۲۰ اولترا به نظر می رسد همچنان آلومینیوم باشد. خب، اجازه بدهید ببینیم این دو دستگاه در مقابل یکدیگر چطور عمل می کنند؟

 

همانطور که در این ویدیو تست سقوط گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس دیدید، شیشه پشتی گلکسی اس ۲۰ پلاس نشکست و این بسیار قابل توجه است. به گفته انجام دهنده تست، این می تواند به دلیل برجستگی دوربین هم باشد اما برجستگی دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس هم آنچنان کم نیست.

در بخش نمایشگر نیز گلکسی اس ۲۰ اولترا عملکرد بهتری نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس داشت. به صورت کلی می توان گفت که گلکسی اس ۲۰ اولترا دستگاه مقاوم‌تری نسبت به آیفون ۱۱ پرو مکس است و این یک پیشرفت خوب برای سامسونگ است.

البته که تست سقوط های دیگری هم وجود دارد که در آن قاب پشتی گلکسی اس ۲۰ اولترا می شکند اما دلیل پوشش این ویدیو اعتبار تست است. در این تست همه فاکتورها یکسان است و بدون دخالت دست صورت می گیرد که آن را قابل اتکاتر می کند.

نظر شما چیست؟ مقاومت موبایلی که می خرید چقدر برای شما مهم است؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

Perfect 👍

Mohammadreza

مقاومت قاب پشتی S20 الترا خیلی عالی بود.

saman1670

آقای عطایی، برای اوپو فایند ایکس 2 پرو، جی اس ام آرنا تعداد رنگ صفحه نمایش رو 1 میلیارد زده!به نظر شاهد اولین صفحه نمایش HDR واقعی گوشی های هوشمند هستیم.خواهشا یه بررسی کنید.ممنون

سپیده دم

دوست عزیز سامان اکسپریا وان اولین گوشی دنیا بود که یک میلیارد رنگ رو پوشش می دا الان هم بلک شارک سه هم یک میلیارد رو پوشش می ده

Farcry

درمورد برآمدگی دوربین s20 ultra که قطعا خیلی بیش تر از برآمدگی دوربین آیفونه و برای همین هم پشتیش آسیبی ندید.فکر نکنم توی تست های همین phonebuff هم هیچ گوشی دیگه ای تونسته باشه این طوری عمل کنه.درمورد جلوی گوشی هم شاید دوستان فکر کنن بهانه میارم ولی همون لبه های خمیده جلوی گوشی s20 باعث شده وسط صفحه کمتر آسیب ببینه و اگر دقت کنید توی هر بار افتادن لبه های صفحه آسیب میبینه نه قسمت های وسط صفحه.اگر اپل هم یه مقدار صفحه نمایش گوشی هاش رو خمیده میزد ( نه خیلی زیاد که نشه خوب توی دست گرفتش ) و از اون حالت صاف بودن درمیومد میتوسنت مقاومت آیفون 11 پرو رو بیش تر کنه.

Farcry

comment image

Farcry

comment image

نیما عرفانی

“درمورد برآمدگی دوربین s20 ultra که قطعا خیلی بیش تر از برآمدگی دوربین آیفونه و برای همین هم پشتیش آسیبی ندید.”
دوست عزیز من همیشه مقاومت آیفون های اپل رو در دراپ تست ها تحسین میکردم اما به قول شما اگه برآمدگی دوربین إس ۲۰ اولترا خیلی بیشتر از رقیبش باشه پس قاعدتاً باید شیشه ی قرار گرفته روی کادر دوربین هاش آسیب جدی ببینه چون طبق حرف شما ، اکثر ضربه های وارده به منتهی الیه بالا سمت چپ قاب پشتی یعنی در موقعیت دوربین ها صورت گرفته که نذاشته خودِ شیشه ی گوریلاگلس ۶ آسیب ببینه اما در کمال تعجب مشاهده میکنیم که شیشه ی محافظ دوربین ها هم آسیبی ندیده!!!

Farcry

جالبه من این ویدیو رو دو سه روز پیش دیدم و اتفاقا همون دور اول پشتش شکست ولی دوربینش تا آخر بدون حتی خراش دووم آورد.نمیدونم چجوری میشه انقدر اختلاف توی تست های یوتوب باشه. https://www.youtube.com/watch?v=1NZH6-5-xFQ

_V_

وات د هل!؟

والا قدیما میگفتن کرو بودن سامسونگ باعث آسیب پذیری بیشترش میشه! که البته راستم میگن!

اگر با گوشه ها بیان پایین

سامسونگ بخش خمیده پنلش میخوره زمین ولی آیفون فریم استینلس استیلش!

نیما عرفانی

اینارو قبلاً فرستاده بودم اما مجدد باز می‌فرستم ؛
توضیحاتی در خصوص تلویزیون های OLED 8k , NanoCell 8k الجی
https://www.displayspecifications.com/en/news/99472ca
*****
۵۰ درصد قدرت بیشتر کایرین ۱۰۲۰ نسبت به کایرین ۹۹۰ محتمل هست
https://wccftech.com/kirin-1020-5nm-50-performance-kirin-990/amp/
*****
تصاویر و مشخصات جنسیس G80 20201
https://www.motor1.com/news/402399/genesis-g80-revealed/amp/

Chalton

لعنتی با کیفیت 👏👑
اس 20 اولترا واقعا کيفيت ساخت فوق‌العاده بالایی داره،ایفون 11 پرو مکس پودر شد
هیچ گرانی بی دلیل نیست،برای اینکه بهترین گوشی موبایل دستت بگیری باید هزینه کنی
کسی هزینه نمیخواد کنه و کیفیت ساخت و امکانات براش زیاد مهم نیست میره برندهای چینی میخره
همین الان شیائومی و اوپو رو نگاه کنید یه خورده امکانات اضافه کردن قیمت پرچمدارشون دو برابر شد،چرا؟ چون اگه بخوان رقابت کنن و گوشی های نسبتا خوب و کیفیت ساخت خوبی ارائه بدن باید قیمت گوشی رو افزایش بدن.
mi6 شیائومی یک بار دقت کنید فقط یک بار از دست یکی از رفیقام افتاد لبه های گوشی کاملا به فنا رفت و اصلا نمیتونستی دستت بگیری.
حالا از mi6 تا mi10 کیفیت ساختش بهتر شده ولی قیمتش رو نگاه کنید،با این که باز در بحث کیفیت شیائومی درجه 2 حساب میشه.

Chalton

سایت رو نگاه تو رو خدا یکی خودشو داره جر میده انقدر خبر از هوآوی گذاشت،یکی بحث راه میندازه،
تا این _V_
Dr.Nazer
m.b این سه تا کاربر ری دن تو سایت سه مضخرف و سه بی مصرف
عرفانی هم که خودشو گا… انقدر خبرهای هوآوی رو گذاشت
یه یه اعجوبه جدید هم به نام arash هم اضافه شده بهشون

afsoon

گوشی شیشه ای مقاومت ندارد .این تست ها هم واقعا شوخی حساب میشه .ای کاش برگزدن به همون فلز .هم حس خعلی بهتری داشت هم مقاومت بهتری .

Dr.Nazer

چیز خاصی ندارد

ARASH

یعنی تو این سایت بی مزه تر و بی نمک تر از تو و اون واعظ ندیدم🤮

نیما عرفانی

قاب پشتی از جنس فلز در کنار مزایایی که می‌تونه داشته باشه اما با قابلیت وایرلس شارژینگ مغایرت داره.

ARASH

اون علی دی جی هم که حذف شد به سلامتی

Mahdi

کی؟ امروز که بود

ARASH

نیم ساعت پیش کل امتیازاتش حذف شد

m.b

عین چند هفته پیش خودت… 🙂😉

ARASH

نا اونجایی که من میدونم و کامنت هارو دنبال میکنم همون چالتون دهنتون رو سرویس کرده آبروتون رو برد اینجا حالا از بحث دور نشیم تو راحت باش منو چالتون صدا کن ولی از اس کول بودن رفیقات کم نمیشه

_V_

چرت و پرت نگو انقدر

نیام اونجا با همون موزرات آویزونت کنم😂

سپیده دم

در مورد این تست
ظاهرا ضربه اول تاثیری انچنانی روی اس بیست نداره ولی ضربات بعدی باعث نابود شدن دستگاه می شه
ایفون همون ضربه اول دخل گلس میاد ولی دیگه هر چی ضربه می خوره وضعیت زیاد با ضربه قبلش فرق نمی کنه
ولی چیزی که مشخصه گلس اس 20 ضربه روبه قطعات وارد می کنه برای همین صفحه سیاه می شه و حسگراثرانگشت هم از کار میفته ولی ایفون تا اخرش صفحه نمایش که گرون ترین قطعه هر گوشی هست سالم می مونه بدون اینکه یک پیکسل خراب بشه این نشون می ده گلس ایفون ضرباتو به خودش جذب می کنه و برای همین زود می شکنه ولی اس 20 ضربات رو به قطعات وارد می کنه خراب شدن صفحه گویای همه چیز هست و این مشکل حتی در میانرده های کاملا تخت سامسونگ هست به خاطر خمیده بودن صفحه نیست البته این خمیدگی در اس 20 خیلی کمتر از نسل های قبل شده

Milad7

اس 20 اولترا بهتر عمل کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)