حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو مایکروسافت سرفیس دو زودتر از موعد ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | مایکروسافت

چهارماه پیش بود که خیلی کم اطلاعات اما مایکروسافت سرفیس دو (Surface Duo) به عنوان گوشی تاشو اندرویدی ردموندی ها رسما معرفی شد. اگر علاقه‌مند به این دستگاه هستید باید بگویم که گوشی تاشو مایکروسافت سرفیس دو زودتر از موعد ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو مایکروسافت سرفیس دو

به تازگی یک منبع خبری نزدیک به تیم سرفیس مایکروسافت مدعی شده است که مراحل ساخت سخت افزار و توسعه نرم‌افزار گوشی سرفیس Duo به پایان رسیده و این احتمال وجود دارد که مایکروسافت گوشی تاشو Duo را زودتر از تاریخ مشخص شده به بازار عرضه کند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، مایکروسافت انتظار دارد که مراحل شخصی سازی سیستم عامل اندروید سرفیس Duo تا اوایل ماه آوریل سال جاری به پایان برسد.

این منبع خبری معتقد است که مایکروسافت در تابستان سال جاری میلادی تعداد محدودی از گوشی هوشمند تاشو سرفیس Duo را به بازار عرضه خواهد کرد؛ همچنین انتظار می‌رود که نسخه نهایی این محصول همراه با Surface Go 2 و Surface Book 3 در رویداد فصل بهار معرفی شود. این گوشی هوشمند جذاب برخلاف تمام گوشی‌های تاشو موجود در بازار به دو صفحه نمایش جداگانه مجهز شده است که در زمان باز شدن در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک صفحه نمایش واحد را تشکیل می‌دهند.

دستگاه سرفیس Duo از دو صفحه نمایش با ابعاد 5.6 اینچ با رزولوشن 1350×1800 تشکیل شده است و در زمان باز شدن کامل یک صفحه نمایش 8.3 اینچی را تشکیل می‌دهد. مایکروسافت این گوشی هوشمند را به تراشه اسنپ دراگون 855 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی داخلی 64 گیگابایت مجهز کرده است، اما انتظار می‌رود که در رویداد فصل بهار مایکروسافت شاهد بروزرسانی سخت افزاری این محصول و جایگزینی تراشه اسنپ دراگون 865 با نسخه قدیمی 855 باشیم.

نظر شما درباره سرفیس دو چیست؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

ای جووووون

Amir galaxy

عالی

Milad7

اگر 865 باشه که عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)