حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس

نوشته

4 سال قبل | 54 دیدگاه | مطالب ترنجی

مقایسه های همیشگی دوست داشتنی همواره پس از ارایه یک مدعی رخ می دهند. هر چند که حالا طرفداران اپل خواهند گفت گلکسی اس ۲۰ اولترا باید با آیفون ۱۲ مکس پرو مقایسه شود که البته درست است و طرفداران سامسونگ هم می گویند که آیفون ۱۱ پرو مکس با گلکسی اس ۱۱ پلاس قابل مقایسه نیست چون تفاوت بازه زمانی ۶ ماهه در عرضه دارند. به هر صورت، ۱۰ سال است که مقایسه پرچمدار سری اس سامسونگ با پرچمدار اپل همین بحث را دارد پس اجازه بدهید حاشیه را کنار بگذاریم و به مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس بپردازیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس

مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس

همانطور که در تصویر بالا مشخصات سخت افزاری دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو مکس ذکر شده، این دستگاه سخت افزار بسیار قابل توجهی را دارد و اگر علاقه‌مند به عکاسی باشید می دانید که هرقدر دست شما در سخت افزار باز باشد، در نرم افزاری آزادتر خواهید بود.

اما اجازه بدهید ویدیو مقایسه دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا با آیفون ۱۱ پرو مکس را با هم ببینیم:

به صورت مشخص باید گفت که هر دو دستگاه ویژگی های خاص خود را دارند و عادات پردازش تصویر ویژه برند خود را ارایه می کنند اما این ها لزوما برای ما اهمیت ندارد، مهم خروجی است که در نهایت به دست ما می رسید.

مثلا موضوعی که برای ما جالب بود سرعت پایین‌تر فوکوس گلکسی اس ۲۰ اولترا در مقایسه با آیفون ۱۱ پرو مکس است. فوکوس سریع ویژگی است که سامسونگ با فوکوس دوال پیکسل گلکسی اس ۷ در آن مثال‌زدنی ظاهر شد اما حالا در گلکسی S20 اولترا شاهد ضعف در مقابل آیفون ۱۱ پرو مکس است.

یا مثلا در عکاس پرتره که اپل با آیفون ۷ یکی از بهترین خروجی ها را ارایه می کرد اینجا در گلکسی اس ۲۰ اولترا و به لطف دوربین ToF کاملا در کل سوژه صورت پذیرفته و برای مثال فاصله بین دست و بدن را هم از سوژه جدا می کند تا بوکه واقعی تری را شاهد باشیم.

در بحث گستره دینامیکی مشخصا سامسونگ تصمیم گرفته تا کنتراستی تر عمل کند اما اپل تصویر فلت‌تری را ارایه می کند. نتیجه اینکه باید بگوییم گستره دینامیکی در آیفون ۱۱ پرو مکس در اکثر موارد بهتر از گلکسی اس ۲۰ اولترا است.

در بحث بزرگنمایی مشخصا اصلا انتظار نداشتیم که آیفون ۱۱ پرو مکس حرفی برای گفتن داشته باشد و همینطور هم هست. گلکسی اس ۲۰ اولترا با دوربین پریسکوپی خود که البته سامسونگ به ان Folded Lens می گوید به راحتی نماینده اپل را از دور به در می کند.

عکاسی در شب و پردازش ویژه آن در هر دو دستگاه عالی است ولی نویز در گلکسی اس ۲۰ اولترا به مراتب کمتر است. همچنین در دوربین فوق عریض متاسفانه آیفون ۱۱ پرو مکس حالت شب را ارایه نمی کند که مایه شرم است.

به صورت کلی باید گفت که هر دو دستگاه یک دوربین فوق العاده دارند و شاید بهتر باشد که ابتدا مشخص کنید iOS می خواهید یا اندروید و سپس به انتخاب یکی از این دو دستگاه بپردازید.

نظر شما چیست؟ دوربین کدام یک از این دو پرچمدار شاخص اپل و سامسونگ بهتر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
54 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

سام +
اپل –

Amir galaxy

سام _
اپل +

Saeed Mohammadipouya

اس ۲۰ اولترا واقعا عالیه

Farcry

فکرکنم به جز بحث زوم و نویز کمتر توی تصاویر شب که اس 20 الترا بهتر بود آیفون 11 پرو مکس توی جزییات و همچنین شارپی تصاویر در روز و همچنین عکسبرداری سلفی بهتر بود.توی فیلم برداری هم هردو خوب بودن و یه جاهایی آیفون بهتر بود یه جاهایی سامسونگ.

کهکشان

این موارد یادتون رفت
در بحث دوربین : فیلمبرداری 8k و 4k hdr و سوپراسلوی 960 که آیفون فاقد اینهاست
عدم حضور حالت شب نه تنها در دوربین فوق عریض ایفون بلکه در دوربین تله فوتو
لرزشگیر بهتر اس 20 الترا
زوم نرم تر اس 20 الترا
وجود حالت حرفه ای در فیلمبرداری اس 20 الترا
دوربین سلفی بهتر اس 20 الترا چه در روز چه در شب

و در بحثای دیگه
5جی بودن اس 20 الترا
صفحه hdr10 پلاس با بالاترین دقت رنگ و روشنایی و 120 هرتز و رزلوشن بالاتر
اسپیکرهای قوی تر
باتری بهتر
سرعت شارژ بالاتر
پشتیبانی از کارت حافظه
درصد بیشتر صفحه نمایش به بدنه
و …

دیگه حرفی میمونه ؟

The Destroyer

مقایسه دوربین هست… بخش دوم کلا پر…

Farcry

بعد از قرنی دوباره پیدات شد! خب تو که میخوای بگی سامسونگ در همه موارد بهتره واسه چی اینهمه داستان مینویسی؟؟ فقط موندم لرزشگیر بهتر رو از کجا آوردی؟؟

Farcry

بخش دوم که غیر از چرت چیز دیگه ای نبود! بالاترین روشنایی ؟؟ آیفون 11 پرو مکس هم توی روشنایی دستی و هم خودکار 1130 نیت روشنایی داره و توی دقت رنگ هم بهترینه.خطای رنگ دقیق ترین حالت توی آیفون 11 پرو مکستنها 1.3 هست و توی اس 20 الترا 3.1 هست. ( بالاترین روشنایی اس 20 الترا به ترتیب توی روشنایی دستی و خودکار 580 و 1150 نیته)

نیما عرفانی

دوست عزیز چرا بی جهت خودتو خسته می‌کنی؟؟؟ آدمی که میاد در اکثر پارامتر ها گوشی که نزدیک ۶ ماه اختلاف زمانی داره با نماینده ی آیفون رو برتر می‌دونه ، دیگه مشخصه در تخیلاتش چه منطقی میگنجه .
هر چند هفته یبار پیداش میشه و میاد برتری های سامسونگ رو به رخ همه می‌کشه بعد دوباره می‌ره تا چند هفته دیگه که بیاد …
پس دیگه به چنین افرادی ریپلای نزنید.
عاقلان میخوانند عاقلان قضاوت میکنند.
دوست دار شما🌹 #نیما عرفانی

Farcry

بله شما درست میگید.قرنی یه بار پیداش میشه میاد یه کتاب درمورد ویژگی های سامسونگ مینویسه بعد دیگه پیداش نمیشه.

_V_

چه حرفای جالبی! ولی پیک برایتنس اس۲۰ الترا به صورت دستی ۶۶۲ نیت هست و توی Natural mode به ۸۸۲ نیت میرسه و روی اتوماتیک ۱۳۴۲ نیت

S20 Ultra average JNDC = 0.6
iPhone 11 Pro max Average JNDC = 0.3

_V_

خیلیه واقعا که همون دیسپلی میت هم که ازش منبع میزنی و نخونی و نبینی اس۲۰ الترا چنتا رکورد ثبت کرده و به عنوان بهترین دیسپلی اونجا ثبت شده

همونطور هم که قبلا گفتم، نور اتوماتیک خارق العاده رو به دستی زیاد ترجیح میدم!

نیما عرفانی

“همونطور هم که قبلا گفتم، نور اتوماتیک خارق العاده رو به دستی زیاد ترجیح میدم!”
در این مورد باهات موافقم

The Destroyer

من کلا از نور اتوماتیک استفاده می‌کنم… خیلی به ندرت پیش میاد که دستی نور رو تنظیم کنم… اونم تو شرایطیه که مثلا سنسور تشخیص نور مقداری شاس میزنه و یه ذره میزان نور رو کمتر از اونی که باید باشه قرار میده وگرنه در اکثر موارد خودکار نور تنظیم میشه و من هم مشکلی با این قضیه ندارم…

_V_

نه ولی آیفون مال ۶ ماه پیشه! البته که قیمتش هنوز خیلی خوشگله ولی خب….

کهکشان

اینم خبر جدید

سامسونگ دیسپلی از صفحه نمایش OLED بهینه شده برای تلفن های هوشمند 5G رونمایی می کند.

سامسونگ دیسپلی، از نمایشگر OLED بهینه شده برای تلفن های هوشمند 5G امروز رونمایی کرد. سامسونگ با بیش از 90 درصد سهم همچنان بر بازار OLED تلفن همراه مسلط است
بنابراین همچنان به نوآوری و ارائه محصولاتی ادامه می دهد که سایر تولید کنندگان نمایشگر هنوز قادر به تولید آن نیستند. این مهمترین رقابت همان چیزی است که به سامسونگ کمک می کند تا رهبری خود را در کل بازار حفظ کند.

صفحه نمایش جدید همچنین باعث کاهش مصرف انرژی شده است

کل سری پرچمداران جدید سامسونگ دارای نمایشگرهای با مجوز Eye Care با رفرش ریت 120 هرتز است. این پنل ها همچنین توسط VDE آلمان با 100 درصد حجم رنگ در محدوده رنگ DCI-P3 تأیید شده اند.
آخرین پیشنهاد ارائه شده صفحه نمایش سامسونگ، باعث کاهش انتشار نورهای آبی و مصرف انرژی کمتر شده است. شرکت اس جی اس به آن گواهینامه “مراقبت از چشم” داده است در حالی که آزمایشگاه های Underwriters این نمایشگر را برای انتشار کمتر میزان نور آبی و مصرف انرژی مجوز داده اند.
اس جی اس در آزمایش خود، دریافت که صفحه نمایش OLED جدید 6.5 درصد از میزان نور آبی را ساطع می کند که به طور قابل توجهی پایین تر از سطح 7.5 درصد پنل OLED سامسونگ است که سال گذشته منتشر شد. طبق گفته UL، میزان مصرف انرژی 15 درصد کاهش یافته است، که نشان داد متوسط مصرف برق هنگام انجام کارهایی مانند عکس گرفتن یا گشت و گذار در وب از حدود 1.5W به 1.3W کاهش یافته است.
سامسونگ دیسپلی به سرعت اختراعات صفحه نمایش جدید را که از آخرین تلفن های هوشمند سامسونگ رونمایی شده است، تجاری کرده. هفته گذشته نیز تأیید کرد که شیشه فوق العاده نازک، که برای صفحه نمایش قابل تاشو Galaxy Z Flip استفاده می شود، اکنون می تواند برای دستگاه های مختلف تاشو و صفحه نمایش جمع شود.

Farcry

میشه بفرمایید گوشی شما چیه که اینقدر دارید خودتونو برای اس 20 الترا پ.ا.ر.ه میکنید؟ یه سایت تخصصی برو نقاط قوت و ضعف S20 الترا رو بخون بعد بیا براش به به و چه چه کن!

Dr.Nazer

سابیدی

Mohammadsoly

ماشا… آیفون همیشه رنگا واقعی تر و با عمق میدان بیشتر ،در شب هم که آیفون بهتر بود این سامسونگ چه پیشرفتی داشته غیر از زوم که اونم در حد شیاوومی و هواوی نمیشه!

V800B

واقعا بیشتر ک زوم کنیم و اعداد پیکسل و مقدار تبلیغات بزاریم کنار هم
واقعا قدرت اپل بیشتر نمایان میشه و برعکس سامسونگ ضعیف تر
فرض کنید با دوربین ۱۰۸ برید جای و عکس بگیرید و ی نفر با دوربین ایفون بیاد و تموم اون پز رو با ی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی ب چالش بکشه
۱۰۸=۱۲
توقع نداشتم دوربین اپل برنده باشه
ولی توقع هم نداشتم دوربین اس ۲۰ الترا تو بعضی جاها ببازه بازی رو
۱۲=۱۰۸

HITECH

از خریدم خیلی راضیم 🤣

V800B

دوستانی ک از نبود فیلم برداری ۸ کا سونی ایراد میگرفتن
الان با دیدن فیلم برداری ۸ سامسونگ اس ۲۰ الترا ب گمونم متوجه شدن سونی تصمیم درسته گرفته

MohammadFarhaadi

واقعا برام قابل انتظار بود و از اپل کمتر از این انتظار نمیرفت.هر چقدر شرکتهای دیگه رو اعداد و آمار تکیه میکنن اپل فقط رو کارایی کل مانور میده و این سطح بالا از کیفیت جز با دقت زیاد در جزییات و به حد نهایت رسوندن هر قسمت به دست نمیاد.اپل به جای توضیح دادن جزییاتی که برای اکثر کاربرا قابل فهم نیست به توضیح کلی در مورد میفیت دیوایساش بسنده میکنه و میدونه بعدا بررسی کننده ها کیفیت جز به جزء دستگاه رو بررسی میکنن و یرای عموم آشکار میکنن پس نگران این توضیحات ریز نیست هیچوقت.یه چیزی که برام جالبه همیشه اپل تو بحث راندمان اعدادی رو که داده بعدا تو بررسیهای تخصصی یا همون عدد به دست اومده یا اکثر مواقع راندمان بالاتری شاهد بودیم و هیچوقت شرایط آزمایشگاهی رو ملاک سنجش کیفیت قرار نداده و مشخصه آزمایشگاههای اپل واقعا بینظیرن که میتونن این شرایط رو برای تست دیوایس به طور واقعی شبیه سازی کنن.

MohammadFarhaadi

پس از سالها ترنج خیلی رسیده شدم😁😁😁

Dr.Nazer

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان مبارکه!

MohammadFarhaadi

ممنون دکترجان

_V_

به به استاد فرهادی

MohammadFarhaadi

احسنت ممنون

MohammadFarhaadi

ممنون واعظ جان

ArmanBgold

همه چی تو DXO مشخص میشه

The Destroyer

اتفاقا همه‌چیز تو این تست‌ها مشخص میشه نه دگزو… باید بررسی‌های دگزو رو خوند نه نمرات کلیش رو… الان هم وایساده تا P40 PE معرفی شه به اس ۲۰ آلترا و هواوی امتیاز مساوی بده که دل هیچ کدوم رو نشکنه…
وگرنه می ۱۰ پرو همون روز معرفی امتیازش اعلام شد… این سری هم میاد اول است ۲۰ پلاس رو بالاتر از می ۱۰ می‌ذاره بعدم که P40 PE معرفی شد اون میاد صدر در کنار آلترا یا نهایتا با یکی دو امتیاز اختلاف از همدیگه…

(سابقamir_xiaomi (amir galaxy

لامصب امتیاز دهیش جوریه که راحت میشه پیشبینی کرد😂

The Destroyer

اما متن بررسی و ریزنمراتش قابل اعتمادن…

سپیده دم

در کل ایفون رو در این مقایسه برتر می دونم با اختلاف البته اس 20 در زوم و اولترا واید خیلی بهتر بود ولی خب مشخصه این 108 108 ها نه برای افزایش کیفیت بلکه بازی های تبلیغاتی استفاده می شه با این مقایسه خیلی چیزا مشخص می شه مهمترینش اینه که وقتی چند وقت دیگه امتیاز dxoاین گوشی مشخص شد اونجا اس 20 خیلی برتره چرا ؟چونdxoصرفا یک عدد که فرد از اون عدد نمی تونه بفهمه دوربین این دستگاه براش بهتره یا اون یکی پس این امتیاز های dxoواقعا جنبه تبلیغاتی اره و نمی شه روش حساب کرد هر که روی این امتیاز حساب کنه خیلی اماتور و اهداف مشخص داره این مقایسه ها واقعا و واقعیت و نشون کاربرا می دن نه یک امتیاز مضخرف همین شما ها بخواین انتخاب کنید خیلی هاتون دوربین ایفونو ترجیح می دید ولی صداشو در میارید اون دوستمون هم داشت سر صفحه اس 20 داد و بیداد می کرد بنده ی خدا بالاترین روشنایی رو صفحه یازده پرو مکس داره بالای 1100 نیت بهت دستی می ده تو محتوای اچ دی ار هم بالای 1500 نیت می ره هم می تونی سایت های خارجی رو نگاه کنی هم یک سایت ایرانی رو و اینکه دقت رنگ خیلی از گوشی ها دقیق تر از گوشی های سامسونگ سامسونگ فقط خوانیش زیر نور مستقیم خورشید خوبه چون روشنایی خودکارش خوبه و انعکاس نورش کمه این طوری هی جو نده اینجا اونایی هم که می گن نور صفحه دستی زیاد به چه دردی می خوره یکیشون مصطفی اگ دستی زیاد به کار نمی برد چرا اپلی که قابلیتی اصلا برای جنبه تبلیغاتیش نمی زاره اومده 1500 نیت دستی تو محتوای اچ دی ار به کاربراش می ده ؟ خیلی مفیده روشنایی زیاد برای لذت بردن از محتوای اچ دی ار الانم این گوشی های جدید که دارن معرفی می شن همه رو روشنایی دستی مانور زیادی دادن وانپلاس این بار بالای 1000 نیت روشنایی دستیی در محتوای دستی می ده

_V_

۱۵۰۰ ؟؟؟؟

۱۲۹۰ هست

ببینم شما همون agulia roja سابق نیستی؟!

سپیده دم

دوست عزیز v ظاهرا شما خیلی دنبال حاشیه درست کردنی چکار داری من کیم؟به چه کارت میاد خواستی شمارمو می دم با هم اشنا شیم خیلی مشتاقی ببین کاری نداشت به کار من که چیم و کیم عزیز من یک کامنتی می زارم اگر موافق بفرما اگر مخالفی بفرما راجب موضوع کامنتم چرا دنبال حاشیه هستی ؟اول افسون حالا این اسمی که نوشتی زشته به خدا این بچه بازی ها منم الکی قاطی نکنید

سپیده دم

البته v خب 1290 هم خیلی بالاست من این ارقام رو از سایت زومیت چون به هرحال گوشی ها مطرح رو بررسی می کنی به یک شکل ولی این ارقامی هم که گفتم سایت های خارجی هم تاییدش می کنه حالا حتما نه 1500 زومیت ولی حالا همین 1290 شما هم که گفتی خیلی دستی هیچ گوشی تا الان به این رقم به صورت دستی دست پیدا نکرده حالا سخت افزار دوربین اس 20 خیلی قوی تره ولی ضعف پردازش تصویر این و تو همون عکس های اول می شه فهمید البته من زیاد سامسونگ رو مقصر نمی بینم چون تا الان 12 مگاپیکسلی بوده و این اولین تجربه ش هست حالا شاید نوت 20 هم پیشرفت چشم گیری نداشته باشه ولی اس 30 حتما پیشرفت خوبی خواهد داشت

سپیده دم

این و یک بار برای همیشه می گم برای بار اخر من قبلا اینجا هیچ کامنتی نذاشتم شما اومدی گفتی نوت هفت شیا دارم یادته ؟ اصلا معلوم نیست چه خیال بافی راجب من کردی من اسم علیرضا کرمانشاهی هم هستم 24 سالمه دیگه سوال دیگه ایی نیست ؟ خواستی شمارمو می دم همو ببینیم ببینم حرف حسابت چیه

سپیده دم

البته جاش نبود در مورد صفحه نمایش صحبت کنیم ولی این دوستمون صحبت کرد واجب شد توضیح بدم ولی دوربین مشخصه ضعف نرم افزاری سامسونگه از نصف قدرت دوربین هم استفاده نمی کنه

The Destroyer

تست دقیقا با انتظارات من همخونی داشت… چرا؟ چون دقیقا تو اون بخش‌هایی که انتظار می‌رفت مثل زوم و در بعضی موارد جزئیات سامسونگ بهتر بود… به خاطر سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلیش… سلفی هم دقیقا همین جوری بود… و تو داینامیک‌رنج و کیفیت رنگ‌ها هم اپل…

دوستان دقت کنید که نوشتن الگوریتم نرم‌افزاری برای سنسورهای پرمگاپیکسل به مراتب سخت‌تر از سنسورهای با مگاپیکسل پایین‌تر هست… و سامسونگ هم تا به حال در پرچمداراش از مرز ۱۲ مگاپیکسل رد نشده‌بود پس این طبیعی هست که الگوریتم S20 Ultra به عنوان اولین پرچمدار سامسونگ با دوربین غیر ۱۲ مگاپیکسلی (اونم در شرایطی که مثل برندهای چینی سنسورهای ۴۸ و ۶۴ رو استفاده نکرد و یه راست پرید رو ۱۰۸) ضعف داشته‌باشه… به همین دلیل هم مشخص بود که داینامیک‌رنج ضعیف‌تری داره… و فکر می‌کنم دلیل این که هواوی هم با وجود ارتقای دوربین بقیه به ۶۴ و ۱۰۸ از ۴۰ خودش داره میره به ۵۲ دقیقا همین هست که نمیخواد یهویی جهش کنه… این جوری میتونه راحت‌تر الگوریتمش رو با سنسور تطبیق بده…

در نایت‌مود هم مشخص بود که در دوربین اصلی و سلفی برتری با سامسونگه…
از اون طرف هم مشخص بود که اپل در بازنمایی رنگ‌ها بسیار بهتر عمل میکنه که همون‌طور که گفتم به واسطه ضعف الگوریتم سامسونگ بود و از اون طرف هم خود اپل همیشه در این مورد زبانزد بوده…

آپشنی هم که سامسونگ داشت و اپل ازش بی‌بهره بود توانایی زوم ۱۰ برابر اپتیکال و ۱۰۰ برابر دیجیتال بود که در نوع خودش بسیار آپشن جذابیه و امتیاز کلی دوربین تاثیر میذاره…

اما نکته جالبی که وجود داشت این بود که سامسونگ به مراتب لرزش بیشتری در ویدئوها داشت و جای تعجب داره…
در ضمن دوستانی که به فیلمبردای 8K ایراد گرفتن رو اصلا درک نمی‌کنم… شاید لرزش خیلی بیشتری داشت اما کیفیت 8K موقعی مشخص میشه که در یک تلویزیون با رزولوشن ۸K نمایش داده بشه که در اون صورت فک میکنم بشه از لرزش‌هاش فاکتورگیری کرد… هرچند در این مورد بدم نمیاد بدونم که می ۱۰ پرو هم به عنوان یه گوشی دیگه با توانایی فیلمبرداری 8K چی کار میکنه…

در هر صورت مقایسه جالبی بود و دوست دارم بدونم اپل در سال ۲۰۲۰ چی کار میکنه… چون اگه بخواد از رقبا عقب نمونه مجبوره برای فیلمبرداری ۸K هم که شده سنسوری با رزولوشن خیلی بیشتر از ۱۲ مگاپیکسل قرار بده و مجبور میشه مثل بقیه از دوربین‌های پرمگاپیکسل استفاده کنه که در اون صورت باید ببینیم با الگوریتمش چی کار میکنه…

نیما عرفانی

زوم ۱۰ برابر سام ، اپتیکال نیست و اپتیکال/ هیبریده (ترکیب زوم اپتیکال با هیبرید که هیبرید خودش یعنی ترکیب زوم اپتیکال با دیجیتال) و در مجموع همین ۱۰ برابر بازم ۱۰ برابر شده که در نهایت زوم ۱۰۰ برابر دیجیتالی رو میده. اینو هنگام کنفرانس رونماییش هم گفته بودن.

نیما عرفانی

یعنی به عبارتی این ۱۰ برابر اینجوری به دست اومده ؛ تا ۵ برابرش که اپتیکاله ، از ۵ برابر تا ۱۰ برابر میشه اپتیکال/دیجیتال یا همون هیبرید و در نهایت ۵+۵=۱۰
اپتیکال+اپتیکال+دیجیتال=اپتیکال/هیبرید
یعنی یه سطح از زوم هیبرید ۱۰ برابری پی ۳۰ پرو بالاتر و یه سطح از زوم ۱۰ برابری کاملاً اپتیکال(پی ۴۰ پرو) پایین تر

The Destroyer

بله در واقع میخواستم این رو هم ذکر کنم اما شک داشتم… چون خیلی اخبار پیرامون زوم این گوشی ضد و نقیض بودن… من اول فک میکردم ۱۰ برابر اپتیکال و ۳۰ برابر هیبرید داره بعد تو معرفی گفتن ۱۰ برابر هیبرید بعد هم یه جا دیدم ۴ اپتیکال ۱۰ هیبرید… اما بله حرف شما از بقیه به نظر درست‌تر میاد… پس منم اصلاح میکنم به همون ۵ برابر اپتیکال و ۱۰ برابر هیبرید…

(سابقamir_xiaomi (amir galaxy

منم شنیدم که ۴ برابر اپتیکال و ۱۰ برابر ترکیب اپتیکال/هیبرید…
اما مثل اینکه کیفیت تصویر توی ۱۰ برابری افتی نداره یا اگه داشته باشه خیلی کمه

The Destroyer

آره این رو قبلا هم گفته بودن که دقیقا به خاطر همین هیبریدی بودنش هست… پس افت زیادی نداره تو زوم ۱۰ برابر

_V_

من والا به اسامی که روش میذارن کاری ندارم چون خودمم گیج شدم

ولی اینو میدونم خود لنز پریسکوپیش ۴ یا ۵ برابر هست ولی تا۱۰ برابر رو مثل زوم اپتیکال معمولی میره و تا ۲۰ برابر زو جزئیات مطلوبی داره(درحالی ک طبق حرف مکس وینباخ باید تا ۳۰ برابر خوب می‌بود)

گلکسی اس۲۰/پلاس هم زوم اپتیکالشون همونیه ک روی نسلای قبلی بود(۲ برابر) ولی تا ۳ برابر رو مثل اپتیکال بقیه میگیره و گویا تا ۱۲ برابر جزئیات خوبی داره و تا ۳۰ برابر هم ک آخرین حد زومشه…

نکته: اینا چیزایی بود که تا الان با گشت و گذار پیدا کردم لطفا دوستانی که اطلاعات بیشتری دارن یا فقط فکر میکنن اطلاعات بیشتری دارن(فرقی نداره) حمله نکنن و به بنده یه منبعی چیزی بدن ما هم از گمراهی در آیم😅(سامسونگ لعنت ب شرفت با این اسم گذاریات)

سپیده دم

با اکثر این توضیحاتتون موافقم ولی زومش 10 برابر اپتیکال نیست ولی در کل عملکرد خیلی خوبی داره در زوم و اینکه به نظر من حالا تو این عکس ها نایت مود دوربین اصلی ایفون خیلی بهتره شما توجه داشته باش چقدر سنسور اس 20 بزرگ تره و نور بیشتری جذب می کنه پس نایت مود ایفون خیلی بهتره تو عکس ها هم مشخصه اگر همچین نایت مودی رو 108 سامسونگ بود خیلی الان تفاوت بینشون بود دوربین سلفی هم تو روز به نظرم باز ایفون بهتر بود

☆NINJA CAT☆

مایه شرم است عالی بود😂😂😂

☆NINJA CAT☆

چندتا ترول اینجا هستن که واقعا مایه شرمهههه یکی میگه شب ایفون خوبه اون یکی میگه فقط تو بحث زوم شاید بهتر بود که p30 pro و شیائومی بهترن و و و بابا جان چیزی حالیتون نیست یا حالیتون هست و نمیخوایید قبول کنید کامنت نزارید چون شما که کار خودتون میکنید کسی که واقعا میفهمه حرص میخوره و گُر میگیره که چنین ترول های نوبی کامنت گذاشتن و هر چقدر هم جوابشون رو بدی س..یک شقه هستن و از رو نمیرن!

ramin123

چی بود این 8k 24 فریم؟!!!!!!!!!!!!!!

_V_

ویدیو با رزولوشن بالا ولی لرزشگیری ضعیف و فریم پر سکند و نرمی کم

Milad7

اس 20 اولترا زیاد خوب کار نکرد 😐

Milad7

فکر میکنم p40 p بتونه شکستش بده 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)