حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 37 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

ال جی پرچمدار جدید خانواده وی (V) را رسما معرفی کرده است. اگر از دنبال‌کنندگان اخبار فناوری در ترنجی بوده باشید می دانید که خانواده V را ال جی معمولا در شهریور معرفی می کرد اما به نظر می رسد که دیگر تقریبا هیچ چیز مثل قبل نیست. ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G با اسنپدراگون ۸۶۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری رسما معرفی شده که می تواند در عین جذاب بودن اما این عنوان را در ذهن ما بزرگتر کند: “یک پیشرفت کوچک برای شرکتی که نیاز به انقلاب دارد”. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ال جی V60 صحبت کنیم.

ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G

ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G

ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G

ال جی از ششمین گوشی سری V رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که ال جی V60 ThinQ 5G نام دارد، از چیپست اسنپدراگون 865 به همراه مودم کوالکام X55 بهره می برد. انرژی این اسمارت فون توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و سنسور اصلی دوربین آن 64 مگاپیکسلی است.

ال جی V60 در جلو از یک نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20.5:9 بهره می برد. در بالای این نمایشگر برش قطره ای به چشم می خورد که دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را میزبانی می کند. زیر این صفحه نمایش سنسور اثر انگشت قرار گرفته و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود.

دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسور ToF

روی قاب پشتی ال جی V60 ThinQ 5G دوربین اصلی دوگانه به همراه سنسور ToF قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی بوده که از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. سنسور دوم 13 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید با زاویه دید 117 درجه است. کاربران می توانند توسط جدیدترین پرچمدار ال جی ویدیو با رزولوشن 8K ضبط کنند.

چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ این دستگاه توسط ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود و از کارت حافظه پشتیبانی می کند. گوشی ال جی وی 60 تینکیو 5G از استاندارد IP68 و MIL-STD 810G پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ مجهز شده است.

رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ (LG UX 9.0) با شباهت قابل توجه به One UI سامسونگ رسما معرفی شد

انرژی جدیدترین پرچمدار ال جی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند همچنین از وای فای ۶ پشتیبانی می کند. ال جی برای آن یک قاب با نمایشگر دوم درنظر گرفته که دارای پنل ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن FHD+ است.

نظر شما درباره ال جی وی ۶۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
37 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

خیلی عالیه خصوصا باتری ش

mostafa3

پرچمدار بدون لنز تله فوتو مسخره هست

نیما عرفانی

سنسور اصلی این گوشی احتمالاً imx۶۸۶ سونی باشه و به جای سنسور تله فوتو برای زوم از کراپ تصاویر همین سنسور استفاده می‌کنه . برای اعمال حالت های بوکه،پرتره و ماکرو هم به جای استفاده از سنسورهای ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق ، از ماژول Z Camera TOF بهره می‌بره.
ترکیب دوربینش نسبت به G8,G8x,V50 جهش مطلوبی و ارتقاء خوبی داشته لذا منتظر بررسی و امتیازدهی DXO هستم.

ممد بمولا

مشخصات عالیه ولی صفحه 6.8 اینچی با نسبت 20.5 به 9 رسما کنترل تلویزیون شده.

☆NINJA CAT☆

🤣🤣🤣 s20 الترا یا سونی 1 مارک 2 کشکه نه؟

ممد بمولا

اونا رو یادم نبود راست میگی اونا هم کنترل تلویزیونن

mehrdad_ma

گویا رو هردو نمایشگر ناچ قطره ای داره یا من اینجوری می‌بینم ؟
اونوقت دقیقا چرا ؟
پشتشو این همه شلوغ کرده کلا بخاطر دوتا دوربین بدون تله فوتو

M.tvi

یادش بخیر G2 و G3
بعد از این دوتا ال جی دیگه اون ال جی نشد که نشد که نشد

سپیده دم

الجی جی 3 هم خیلی نقص های زیادی داشت فقط جی تو عالی بود

Amir galaxy

درک نمیکنم این دوتا نمایشگر رو…
خب چرا هر دوتاش ناچ داره؟!
چه کاریه آخه

Amir galaxy

ناچ دارن؟!*

V800B

خوشم امد باتریش چ حجم خوبی داره
رابط کاربری الجی شاید عالی نباشه ولی خیلی دوست داشتنیه

M.irani

نه مثه اینکه واقعا نمیخواد یه تکون اساسی به خودش بده این شرکت!
بجای نمایشگر دوم که عملا برای عموم کاربرد خاصی نداره، کمی روی طراحی برای رقابت کار میکرد و یه دوربین در سطح رقبا(حالا نه بهتر، ولی دیگه در حد پی۳۰ پرو یا نوت۱۰ پلاس) میذاشت شاید توجهاتو تا حدودی جلب میکرد.

☆NINJA CAT☆

جناب هواستون هست چی میگی ! اینم از همون نوع دوربین ها استفاده کرده باید دید دگزو چند نمره میده اون موققه میشه گفت که ای کاش دوربین بهتر میداد یا عالیه!

☆NINJA CAT☆

Edit:موقعه

M.irani

درسته دوست عزیز، ولی خب توی سالهای اخیر خروجی دوربینای ال جی متوسط بودن، و الان با وجود دوربین ۱۰۸ مگا که حداقل روی کاغذ میتونست توجهات رو جلب کنه، ۶۴ استفاده کرده که گوشیهای میانرده ی سامسونگ و شیا دارن استفاده میکنن(البته ۶۴ سونی هست و شاید ال جی یه حرکتایی توی الگوریتم و این حرفا بزنه که خروجی بهتر از بقیه باشه، ولی خب بنظرم ال جی توی وضعیتی نیست که بخواد اینجوری رقابت کنه و امیدوار باشه!
من از طرفداران این برند بودم و رابطشو دوس دارم، ولی توی سالهای اخیر به شکلی عجیب تلاش کرده تمام روزنه های امید رو برای طرفدارانش ببنده و اطمینان بده که نمیخواد درست شه!
بعد از سالها ضعف باتری توی اکثر رده هاش، بالاخره اینو برطرف کرده( البته تا نتایجش بیاد ببینیم چطوره)

☆NINJA CAT☆

درسته🙂💛

☆NINJA CAT☆

عاایه باید دید قیمتش چنده

نیما عرفانی

Sony Xperia 1 II
LG V60 ThinQ
UFS 2.1!!! 🤔⁦🙇‍♂️
با این حال ؛ یادتونه گفته بودم اگه بخوام برای خرید از بین گوشی های نیمه ی اول ۲۰۲۰ ، ۳ گزینه رو به عنوان اولویت انتخاب کنم یکیش شیائومی می ۱۰ پرو هست و اون ۲ گزینه ی دیگه نیاز به زمان داره ؟؟؟
خب حالا یکی از اون ۲ گزینه همین گوشیه.
بالاترین پرفورمنس این گوشی به همراه Dual Screen accessory هست که نسبت به نمونه های قبلی مورد استفاده در V50 , G8x بهبودهایی داشته و بهینه سازی های مناسبی هم روش انجام شده.
اکثر ویدئو های Hands on و بررسی های اجمالیِ این گوشی رو در یوتیوب دیدم ، هردو رنگ سفید کلاسیک و آبی کلاسیکش واقعاً جذابیت خاصی داره .
کیفیت ساختش هم مشخصه در بالاترین سطح هستش.
اصلی ترین برتری این گوشی نسبت به إس ۲۰ اولترا ؛ حدوداً ۳۰۰ الی ۴۰۰ دلار قیمت کم تر، جک هدفون(بهترین کیفیت و خروجی صدا با اتصال سیمی و بی سیم انواع هندزفری ، هدست و هدفون) ، داشتن گواهی نظامی ،چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ بالأخص برای بازار ایران ، مالتی تسکینگ و تجربه ی گیمینگ بهتر با وجود Dual Screen accessory و همچنین بهترین موبایل برای ضبط صدای استریو به ویژه هنگام فیلمبرداری به جهت برخورداری از ۴ میکروفون با کیفیت با قابلیت فوکوس روی صدا و Voice Bokeh.
انتظار می‌ره جهش فوق العاده ای در باتری لایف به سبب افزایش ۱۰۰۰ میلی آمپری ظرفیت باتری نسبت به نسل قبل روی رزولوشن FHD+ نمایشگر داشته باشه .

☆NINJA CAT☆

سلام وقت بخیر. بله درسته و به خصوص بخش کیفیت ساخت که خیلی حس خوبی میده واقعا عالی کار میکنه تو قسمت ساخت

نیما عرفانی

سلام و بدرود
صحیح

m.b

ال‌جی چرا واقعاً؟
چرا این شرکتا از سیاست های اشتباهشون کوتاه نمیان!!😑

MOAZEZ

به. باتری 5000 الجی اعتمادی نیست. نمرات باتریش همیشه افتضاحه. امسال همه پرچمدارا عالی بودن تا به اینجا و گل سرسبدشونم s20 ultra و xperia1ii

Dr.Nazer

الجی رو خیلی دوست دارم…

m.b

کلاس قرآن رو هم…؟

Dr.Nazer

میام اونجا بات احوالپرسی خشن میکنما!😂

m.b

احوال کی‌رو میخوای بپرسی دقیقا؟ 🤔

Milad7

بعیده این گوشی بتونه ال جی موبایل را نجات بده

سپیده دم

جریان این قاب چیه با خود گوشی عرضه می شه یا جداگانه باید خرید می شه برای دیگر شرکت ها هم خرید این قابو؟

نیما عرفانی

خیر همراه با گوشی عرضه نمیشه ، البته بستگی به منطقه ی بازار عرضه شده داره و در برخی مناطق بله به عنوان هدیه به همراه گوشی عرضه میشه ولی اکثر جاها باید جداگانه تهیه کرد.
«می شه برای دیگر شرکت ها هم خرید این قابو؟»
دوست عزیز یکبار به این قسمت از کامنتتون دقت بفرمایید که در چه سطحی نوشته شده!!!
برای دیگر شرکت ها؟؟؟ میشه بفرمایید چجوری با گوشی های بقیه شرکت ها سینک بشه؟ ابعاد و نوع دیزاین گوشی رو در نظر نگرفتین؟؟ این قاب برای این گوشی بهینه شده و طبق یکسری سناریوهای رابط کاربری الجی توسعه پیدا کرده .
واقعاً برام قابل درک نیست انگیزه ی شما برای پرسیدن چنین سؤالی چی بود…🙄

سپیده دم

دوست عزیز کلی گفتم منظورم این بود مثل این قاب نه دقیق این برای بقیه شرکت ها هم تولید می شه حالا قبلا یک سری صفحات جوهر الکترونیک تولید می شد می تونستی به هر گوشی متصلش کنی منظورم اینه این مشخصه این قاب مثلا به اس ده نمی خوره منظورم کلی شما بد متوجه شدی ولی ممنونم بابت پاسخ

سپیده دم

به نظرت چه انگیزه ایی دارم من ؟ قصدم تخریب این گوشی بود ؟ چرا حرف های خننده دار می زنید همیشه می گن چی ؟ ندونستن عیب نیست نپرسیدن عیبه کسی هم سوالی می پرسه خنده دارم باشه شما نباید مسخره کنی می خواد اطلاعاتشو بالا ببره و این قاب منظورم کلا این مدل قاب ببینم شرکت دیگه ایی همچین حرکت مشابه ایی زده به عنوان لوازم جانبی بفروشه این قاب الجی باتری داره ؟ یا فقط صفحه نمایشه جریانش چیه اینم در نظر بگیر همیشه زود قضاوت نکنی یک ادمی هستی خیلی زود قضاوت می کنی یادته زیر پستی به من گفتی اف.سونم یادته تهمت هم زدی زود قضاوت نکن اونجا شما هر چ.رتی و پ.رتی از ده.ت اومد به من گفتی ظاهرا خیلی بدت اومد گفتم کارت ز.نونه ست عک.س پخش کردن دیگران بدون اینکه اون شخص رضایت داشته باشه الان نکنه می خوای بگی چ.الت.ونم ؟ عجب بردار یک سوال پرسیدیم شما ج.بهه گرفتی چته ؟ ار.وم تر چیزی نیست ار.وم باش من نه با تو مشکلی نه با دیگران ولی دنبال دشمن ت.راشی نباش مخصوصا با من

نیما عرفانی

🙂
همین لبخند کفایت می‌کنه

_V_

حالا ما یه نفر اشتباهتون گرفتیم و میشه بخشید

ولی هنوز اون لیست فحشایی ک نثار بنده و خیلیای دیگه کردی یادمون نمیره ها!😉

Dr.Nazer

برادر / خواهر / ثرد آپشنِ عزیز!

من افسونم، شما مرد خونه‌ای. بسه، ساییدی!

MohammadFarhaadi

الجی فقط بازار آمریکا براش مهمه و چون سیاستش تو این بازار جواب داده همین فرمون رو داره میره.البته چیزایی که برا بازار آمریکا مهمه بیشتر قراردادهای مخابراتی و خوشنامی شرکت بخصوص در بحث مشتری مداری و امنیت و قیمت هم با قرارداد هم آزاد و در آخر قدرت و سرعته.

Shiral

عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)