حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G ارزان iQOO 3 با اسنپدراگون ۸۶۵ و شارژر ۵۵ وات رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | شبکه 5G

ویوو امروز یک موبایل جدید در برند iQOO معرفی کرده که می تواند جذاب باشد. گوشی 5G ارزان iQOO 3 با اسنپدراگون ۸۶۵ و شارژر ۵۵ وات رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گوشی 5G ارزان iQOO 3

گوشی 5G ارزان iQOO 3

گوشی 5G ارزان iQOO 3

ما شایعات و تیزرهای تبلیغاتی زیادی را مشاهده کرده بودیم، اما تا به امروز رسمی نشده بود. در مورد گوشی ویوو iQOO 3 مجهز به فناوری 5G صحبت می‌کنیم. این دیوایس به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵، فناوری خنک کننده مایع، رم LPDDR5 و حافظه‌ی UFS 3.1 مجهز شده است. علاوه بر این قابلیت‌های نرم افزاری زیادی را به گیمرها هدیه می‌دهد و به لطف فناوری شارژ فوق سریع، نیاز نیست مدت طولانی منتظر شارژ شدن گوشی خود بمانید.

ویوو iQOO 3 به یک نمایشگر 6.44 اینچی از نوع Super AMOLED و وضوح +Full HD تجهیز شده است. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر حضور دارد، در حالی که حفره‌ای کوچک در سمت راست قسمت بالایی نمایشگر می‌بینیم که از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. سازنده نام این نمایشگر که نرخ روشنایی 1200 نیت را ارائه می‌کند و از پخش محتوای +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند را “Polar View Display” نامیده است. این پنل از نرخ نمونه‌گیری لمس 180 هرتزی به منظور لگ ورودی حداقلی برخوردار است، اما برخلاف دیگر گوشی‌های گیمینگ مدرن، نرخ رفرش 60 هرتزی را ارائه می‌کند.

چهار دوربین روی قاب پشتی حضور دارند. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به نام Sony IMX582 که یک سنسور 13 مگاپیکسلی f/2.4 تله فوتو، یک سنسور 13 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند.

یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های IQOO 3 5G همانطور که از نامش پیداست، اتصال 5G است. البته این گوشی در کشورهایی که هنوز سخت افزار 5G در دسترس نیست، فاقد پشتیبانی از این شبکه خواهد بود. به هر ترتیب این دیوایس از فناوری شارژ فوق سریع 55 وات Super FlashCharge پشتیبانی می‌کند که به ادعای سازنده می‌تواند شارژ باتری 4.440 میلی‌آمپر ساعتی آن را تنها در عرضه 15 دقیقه به نیمه برساند. رابط کاربری این اسمارت‌فون نیز iQOO UI 1.0 نام دارد. این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 10 گوگل است و قابلیتی به نام “Ultra Game Mode” را ارائه می‌کند که نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی را در هنگام گیمینگ مسدود می‌کند.

دو دکمه‌ی شانه‌ای برای بازی روی این دستگاه به کار رفته است که ویوو آن‌ها را دکمه‌های “Monster Touch” می‌نامد. در اینجا لرزاننده‌های 4D مخصوص بازی نیز به کار رفته است که هنگام شلیک با یک تفنگ در بازی، می‌تواند دستان شما را بلرزاند تا همه چیز طبیعی جلوه کند. فشردن دو دکمه با هم می‌تواند Monster Mode را فعال کند که از 100 درصد توان چیپست برای کاهش لگ استفاده کند. البته توجه داشته باشید که مصرف باتری نیز افزایش پیدا می‌کند.

قیمت ویوو iQOO 3

گوشی ویوو iQOO 3 در سه نسخه عرضه خواهد شد. یک نسخه با پیکربندی 8/128GB و LTE که 515 دلار قیمت دارد، نسخه‌ی 8/256GB و LTE که 555 دلار قیمت دارد و در انتها یک نسخه‌ی 5G با پیکربندی 12/256GB که 625 دلار قیمت دارد. ویوو این گوشی را از ماه مارس به فروش خواهد رساند.

نظر شما درباره ویوو iQOO 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

این گوشی و ریلمی x50 pro خیلی عالی هستن اما بذارید منصف باشیم…
ردمی k30 pro آب رو میگیره رو هر دو بزرگوار… چه در دوربین چه در باتری(حجم) چه در صفحه بدون هر زائده… و در نهایت در یک قیمت منصفانه…

smartiz

تاریخ دقیق معرفیش کی هس؟

m.b

ماه بعد… دقیقش مشخص نیست…

UnderTaker

m.b

مصطفی واسه دوربین اصلی از سنسور IMX 582 استفاده کرده.
صفحه نمایش هم که همچنان 60 هرتز هست و اینطور که معلومه اسپیکرش هم استریو نیست.

اونوقت یه بنده خدایی میگه اگه بلک‌شارک3 پرو هم با همین قیمت بود، اونوقت میگم اونم خوبه 😂

m.b

بله دیدم…

AAAA_.reza._AAAA

یکی از اینا بدید به من ناموسا 😂

ولی جدا از شوخی یکی از بزرگترین عیب هاش صفحه نمایش ۶۰ هرتزی ش هست

ویه سوال پردازنده گوشی چی هست؟ اگر اسنپ ۸۶۵ هست چطور نسخه ۴g هم داره؟

m.b

بله… مشخص نیست…

smartiz

اینا نیومد ایران راه دوری نمی رفت کشور ماهم مثل هند شده گوشیهای اقتصادی نیاز نردمه

smartiz

مردم ه

Mahdi

عشق دلم تو شدی تموم قلبم مال خودم میشی آروم آروم و کم کم به قیمت ۶۵۰ دلار

Milad7

ایکس 50 پرو را بهتر میدونم 🙂

Amir galaxy

عاشقا بیاین بریزیم اینجا رو هم پر از کامنت کنید

Amir galaxy

بیاین بریزین*

Mahdi

نه دیگه بسه این گوشی عیر از ufs3.1 چیز جدیدی نداره وایه همین حال نداریم

سپیده دم

به نظر می رسه مشکل شارز باتری داره از بین می ره

ramin123

با 515 دلار، شیائومی می 10 رو بیشتر می پسندم.
هر چند که سایت gsmarena قیمت می 10 رو 900 دلار زده

Dr.Nazer

عالیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)