حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، سامسونگ

سامسونگ گلگسی ای ۷۰ شاید پرفروش‌ترین عضو خانواده میان رده گلکسی A نباشد اما در سطح بازار بین المللی یک دستگاه بالارده در این خانواده به شمار می رود. امروز آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰ رسما ارایه شده و رابط کاربری One UI 2.0 را به این دستگاه اضافه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ای ۷۰

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی کاربران، به تازگی گوشی گلکسی A70 هم آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرده است. به این ترتیب باید گوشی A70 را هم به جمع دیگر محصولات سامسونگ در سری گلکسی A که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند اضافه کنیم. پیش از این دو گوشی گلکسی A30 و A50s این بروزرسانی‌ها را دریافت کرده‌ بودند. طبق اطلاعات در دسترس هم اکنون این بروزرسانی به دست کاربران گوشی‌های A70 که در کشور اوکراین حضور دارند رسیده است. با توجه به این موضوع انتظار می‌رود که ظرف چند روز آینده کاربران حاضر در دیگر کشورها نیز بتوانند این بروزرسانی را دریافت کنند.

تصویر منتشر شده از سوی کاربران اوکراینی نشان می‌دهد که این بروزرسانی چیزی در حدود 2.06 گیگابایت حجم دارد و پس از نصب آن بر روی گوشی‌های گلکسی A70، دسترسی به رابط کاربری جدید One UI 2.0 نیز امکان پذیر می‌شود. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که بسته امنیتی ماه فوریه گوگل برای سیستم عامل اندروید نیز در این بروزرسانی جای داده شده است. این جدیدترین بسته امنیتی است که گوگل تاکنون برای سیستم عامل خود منتشر کرده است.

سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود که این بروزرسانی را در ماه آوریل به دست کاربران گوشی‌های گلکسی A70 می‌رساند. با توجه به اینکه در حال حاضر در ماه فوریه قرار داریم، انتشار این بروزرسانی دو ماه پیش از موعد خبر بسیار خوبی به نظر می‌رسد. سامسونگ در هفته‌های گذشته نیز بروزرسانی ارتقا به سیستم عامل اندروید 10 را برای دو گوشی گلکسی A50s و گلکسی A30 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت منتشر کرد. انتظار می‌رود این بروزرسانی تا ماه آوریل پیش‌رو در دسترس همه کاربران گوشی‌های گلکسی A70 قرار بگیرد.

همچون بروزرسانی که برای دو گوشی گلکسی A50s و گلکسی A30 منتشر شد انتظار می‌رود این بروزرسانی نیز سبب شود که قابلیت‌هایی نظیر Dark mode، گسچرهای انتقالی جدید، برنامه تازه Digital Wellbeing و همچنین انبوهی از قابلیت‌های جدید در برنامه‌های اختصاصی سامسونگ، برای اولین بار در دسترس کاربران گوشی‌های گلکسی A70 قرار بگیرد.

شما گلکسی ای ۷۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

خوبه سامسونگ آپدیت دهیش بهتر شده…

κıɔκвαхεя

آپدیت دهی سامسونگ رو مسخره میکردن بعضیا 🤦😌

SlimShady

لنتی واسه اس 10 پلاس رو هم بده دیگه 😐 یادش رفته انگار

Mahdi

فكر کنم دستی باید بزنی

Dr.Nazer

یادش نرفته گوشیت مشکلی داره‌‌..!

Dr.Nazer

مشکل داره*

Amin

اس ده پلاس 😐 واسه اس ۹ هم اومده چه برسه اس ده پلاس!

AAAA_.reza._AAAA

الان اگه من به جای A50 ، آ۷۰ میخریدم سامسونگ اول به آ۵۰ آپدیت میداد😐

Milad7

چه عجب!

Amir galaxy

مبارک دارندگانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)