حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ساده نوکیا با مدل TA-1212 به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

فیچرفون جدید نوکیا یا به عبارت خودمانی تر، گوشی ساده نوکیا در راه است. نوکیا تقریبا تنها برند شناخته شده جهانی است که همچنان موبایل های ساده خود را تولید می کند و فروش خوبی هم در این بخش دارد. گفته می شود گوشی ساده نوکیا با مدل TA-1212 به زودی ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی ساده نوکیا با مدل TA-1212

گوشی ساده نوکیا با مدل TA-1212

گوشی ساده نوکیا با مدل TA-1212

همانطور که می دانید، رویداد ۴ اسفند HMD Global دیگر در این تاریخ برگزار نخواهد شد. این خبر حتی پیش از لغو شدن گنکره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در رسانه ها منتشر شد. این شرکت در حال توسعه محصول جدیدی استه که در TENAA با نام نوکیا TA-1212 حاضر شده است.

مدل TA-1212 نخستین بار در نوامبر سال ۲۰۱۹ و پس از اخذ مجوز از EEC به همراه دو مدل دیگر یعنی TA-1205 و TA-12334 به نمایش گذاشته شد. به تازگی TENAA اویژگی های متعدد این گوشی را فاش کرده که از جمله آن ها می توان به نمایشگر 2.4 اینچی با رزولوشن 340 × 320 پیکسل، پردازنده تک هسته ای با فرکانس 0.36 گیگاهرتز، رم 8 مگابایتی و حافظه ذخیره سازی 16 مگابایتی اشاره کرد.

این دستگاه همچنین به دوربین اصلی 0.3 مگاپیکسلی مجهز بوده و وزن آن در حدود 88 گرم است. بهره گیری از صفحه کلید T9 یکی از جذاب ترین مشخصه های این محصول به شمار می آید. نوکیا TA-1212 از باتری 1200 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند و ابعاد آن برابر با 13.1 × 52.43 × 132.75 میلی‌متر است. این گوشی در رنگ خاکستری تیره عرضه می شود، ولی متاسفانه هیچ تصویری از آن در وب‌سایت TENAA به چشم نمی خورد.

هنوز نام رسمی دستگاه جدید مشخص نیست، اما گزارش های متعدد در اینباره گفته اند که نام Nokia 8.2 چندان صحت ندارد. شرکت HMD Global قرار است تاریخ جدیدی را برای معرفی محصولات خود اعلام کند. از آنجا که گوشی های معمولی نوکیا طرفداران بسیاری در بازارهای مختلف دارند، جای تعجبی نیست که این کمپانی به معرفی مدل های جدیدتر از این نوع ادامه می دهد.

منتظر گوشی ساده جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

قیمتش رو هم ذکر میکردین بد نبود

Milad7

فقط سلطان 1100

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)