حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه تست سقوط گلکسی زد فلیپ با موتورولا ریزر

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقایسه، موتورولا

پس از دیدن امتیاز تعمیرپذیری موتورولا ریزر و کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ که با وجود ارایه شدن توسط منابع مختلف اما تلویحا به ما نشان می داد تعمیرپذیری گلکسی زد فلیپ احتمالا بهتر باشد، حالا نوبت به آن است که مقایسه تست سقوط گلکسی زد فلیپ با موتورولا ریزر را داشته باشیم. کدامیک از این تاشوها جان سخت‌تر هستند؟ با ترنجی همراه باشید.

مقایسه تست سقوط گلکسی زد فلیپ با موتورولا ریزر

مقایسه گلکسی زد فلیپ با موتورولا ریزر

مقایسه گلکسی زد فلیپ با موتورولا ریزر

پیش از این که کار به خشونت بیشتر بکشد (!) باید بگوییم که به صورت کلی موتورولا ریزر یک میان رده با قیمت بالاتر و بدنه پلاستیکی است و گلکسی زد فلیپ یک پرچمدار با قیمت ارزان‌تر و بدنه و محافظه نمایشگر شیشه ای. این یک برد آسان برای سامسونگ خواهد بود اما اجازه بدهید ببینیم انتخاب کدام‌یک می تواند در برابر سقوط جان سالم به‌درببرد؟

 

همانطور که می بینید، بدنه شیشه‌ای چه در موبایل های عادی و چه در موبایل های تاشو شکننده‌تر است. سامسونگ اما سعی کرده تا طراحی کلی زد فلیپ با دیگر محصولات تفاوتی نداشته باشد و شیشه را برای بخش بیرونی دستگاه مناسب‌تر دانسته است.

پس از تعدادی سقوط می بینیم که لولا گلکسی زد فلیپ کمی به عقب هم خم می شود که البته آسیبی به دستگاه وارد نمی کند. تست کننده در طول کل ویدیو از کیفیت ساخت پایین نمونه موتورولا شاکی است و صدای بازوبسته شدن لولا را نمی پسندد. به صورت کلی لولا هر دو دستگاه پیچیده و جذاب است و شاید از همه مهم‌تر اینکه هر دو کاملا منحصر به فردند.

نمایشگر منعطف گلکسی زد فلیپ اما تاب بیشتری آورد و در حقیقت بدون هیچ مشکلی از تست سربلند بیرون می آید در حالی که نمایشگر موتورولا ریزر شاهد آسیب است.

نظر شما چیست؟ کیفیت ساخت کدام یک از این دستگاه ها برای شما جذاب تر بود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

#کیفیت_اتفاقی_نیست
#بابا_بستنی

sajadavakhti

سلام ببخشید یه سوال بی‌ربط دارم فرمول اندازه‌گیری ابعاد پیکسل چیه مثلا ابعاد پیکسل دوربین پرچمدار نیکون d6 با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی فول فریم چقدر میشه؟ ممنون

mehrdad_ma

تا جایی که من دیدم فرمولی نبوده
خود شرکت سازنده مدل سنسور رو اعلام میکنه

sajadavakhti

منطورم اندازه پیکسله

Mahdi

پشمام

Chalton

حرف ها یکی پس از دیگری ثابت میشه🙏
کیفیت ساخت شاهکار زد فلیپ 👑
سامسونگ برندی از اینده

CAT

ایول به سامسونگ واقعا دمش گرم

Aпɢεʟ

مفتم نمیارزه🤭🌹

CAT

کدومش😐🤨

Mehditua

بنظرم تنها برندی که واقعا داره گوشیای تاشو رو به پیش میبره سامسونگه بقیه منتظرن تکنولوژیش به بلوغ برسه و بعد بدون دردسر وارد بازار این مدل گوشیا بشن با این حال نمیشه منکر سهم موتورولا و هواوی تو بلوغ گوشیای تاشو شد

ARMTIN

از حق نگذریم گلسی زد فلیپ خیلی سرتر از موتورولا ریزر هست …

Milad7

مقاومت فلیپ بد نبود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)