حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ تعمیرپذیری معقول آن را نشان می دهد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

امشب شب جالبی است، برای تاشوها البته! پس از صحبت درباره تعمیرپذیری گوشی تاشو موتورولا ریزر حالا کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ تعمیرپذیری معقول آن را نشان می دهد. از حالا می گویم که پست بعدی درباره مقایسه این دستگاه خواهد بود! فعلا در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ را ببینید.

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ

 

دومین گوشی تاشو سامسونگ پس از گلکسی فولد با نام گلکسی Z Flip به بازار ارایه شد. به همین زودی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ منتشر شده که در ویدیو بالا می توانید آن را ببینید.

این کاربر با استفاده از یک هیتر و گرمای آن توانست بدنه پشتی (هردو قسمت تاشو) را باز کند. پس از باز کردن قسمت پشتی می‌توان طراحی یکپارچه برد اصلی تلفن را مشاهده کرد. در این قسمت دو باتری جداگانه درون تلفن تعبیه شده است که باتری کوچک در بخش بالا و باتری بزرگ‌تر در نیمه پایینی دستگاه رویت می‌شوند.

پس از جداکردن کانکتور‌ها و برداشتن باتری‌ها، می‌توان صفحه‌نمایش دستگاه را عوض کرد. البته، برای برداشتن نمایشگر نیز باید اطراف آن را با احتیاط از شاسی تلفن جدا کرد تا آسیبی به آن وارد نشود. یک قاب پلاستیکی نیز دور‌ تا دور صفحه‌نمایش تعبیه شده است که باید قبل از جدا کردن کامل نمایشگر، آن را جدا کنید. پس از انجام این کار، دوباره از هیتر و گرما استفاده کنید تا در فرآیند جدا کردن نمایشگر کم‌ترین آسیب به تلفن وارد شود. حالا می‌توانید فرآیند جداکردن شیشه UTG گلکسی زد فلیپ را از پایین دستگاه شروع کنید.

برخلاف پییچیده بودن مراحل باز کردن صفحه‌نمایش تلفن تاشو سامسونگ، هیچ نگرانی بابت چگونگی تعویض نمایشگر این تلفن نداشته باشید، زیرا کارشناس PBK در انتهای ویدیو خود نمایشگر را دوباره در شاسی قرار می‌دهد.

در انتهای مشاهده ویدیو کالبدشکافی گلکسی Z Flip و با مشاهده این ویدیو می‌توان نتیجه گرفت که تعویض باتری‌ها یا مونتاژ دوباره پورت‌های USB ساده به نظر می‌رسند و در مقایسه با سایر تلفن‌های تاشو ضریب اطمینان بیشتری در هنگام تعمیر گلکسی Z Flip وجود دارد. زیرا برخی از افراد با مشاهده امتیاز بسیار کم اسمارتفون تاشو موتورولا Razr نگرانی‌هایی بابت میزان تعمیرپذیری تلفن تاشو سامسونگ داشتند. لازم به ذکر است که تعمیر تلفن تاشو موتورولا با کسب یک امتیاز (از ده امتیاز) بسیار سخت و حتی غیرممکن است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کیفیت ساخت گلکسی زد فلیپ بالاتر از نمونه موتورولا است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

باید امتیاز اینم بدن تا مشخص بشه چقدر تفاوت دارن

Amir galaxy

کلا بهتر از نمونه موتو هست

Mahdi

خوبه

Chalton

ساخت گوشی منعطف کار هر برندی نیست
علمی که سامسونگ در گوشی های منعطف داره برندهای دیگه باید حالا حالاها تلاش کنن.

CAT

معلومه بهتر ریزر هست صدرصد 🤟👌

Milad7

آفرین سامی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)