حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک وان پلاس ۸ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 24 دیدگاه | بنچمارک، وان‌پلاس

وان پلاس تا حدود دو ماه دیگر احتمالا از سری وان پلاس ۸ رونمایی خواهد کرد. این سری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند تا از نظر قدرت کمی از رقبا نداشته باشد. امروز بنچمارک وان پلاس ۸ لو رفته و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک وان پلاس ۸

بنچمارک وان پلاس ۸

بنچمارک وان پلاس ۸

با وجود این که امتیاز آزمایش تک‌هسته‌ای بنچمارک وان پلاس ۸ آن‌قدرها فوق‌العاده نیست و نمونه‌های مشابه این امتیاز را در گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸۵۵ و حتی تراشه‌های اگزینوس دیده بودیم، اما نتیجه آزمایش چندهسته‌ای این دستگاه بسیار جالب توجه است. این رقم شاید برای آیفون آن‌قدرها زیاد نباشد، اما در میان گوشی‌های اندرویدی رقم ۱۲۰۰۰ بسیار زیاد به نظر می‌رسد. البته باید این نکته را در نظر داشته باشیم که این گوشی نه با گیک‌بنچ ۵ بلکه با گیک‌بنچ ۴ آزمایش شده است.

در اطلاعات گیک‌بنچ آمده دستگاه حاضر که دارای اسم رمز گالیله است ۸ گیگابایت رم دارد. این مدل احتمالا مدل پایه وان پلاس بعدی خواهد بود و همراه آن مدل دیگری با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. موبایل مذکور از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند که طبیعی است، چون انتظار نداریم پرچمداری که در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ معرفی می‌شود اندروید ۹ داشته باشد.

بر اساس شایعات و رندرهایی که از وان پلاس ۸ منتشر شده، این دستگاه در نمایشگر خود از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند. نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی ۱۲۰ هرتز است و از این حیث شبیه پرچمداران جدید سامسونگ خواهد بود. افزون بر این، اگر شایعات درست باشد، امسال بالاخره شاهد حضور فناوری شارژ بیسیم در پرچمداران وان پلاس خواهیم بود و این قابلیت حداقل در مدل وان پلاس ۸ پرو ظاهر می‌شود.

نظر شما درباره بنچمارک وان پلاس ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
cozmos

شبیه پرچمداری سامسونگ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد قوی تر از اس ۲۰ پلاسه
۱۲۰ فریم کواد اچدی که رو اینه حتی سامسونگ نداره
و با قیمت مناسب
کیفیت ساخت وانپلاس هم که دیگه به همه ثابت شده
امسال هم یکی از بهترین دیسپلی داره

Aпɢεʟ

عشق من🌹🙆

mehrdad_ma

تست سرعت گوشی های اسنپ ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ و آیفون ها بیاد معلومه امتیاز کدام پردازنده فیک هست !!
هرچند همونا هم به اسنپ ۸۵۵+ نرسیدن

وان پلاس هم چندین ساله ثابت کرده تو سرعت بهترینه پارسال پنلش رو کامل ارتقاء داد امسال پنل رو بازم بهتر کرده طبق حرفهای خودشون گویا دوربین رو هم دارن بهبود میدن

Farcry

ببخشید ولی شما کاملا دارید بدون مدرک و دلیل حرف میزنید.هیچ جا معلوم نشده که گوشی با پردازنده اسنپ ۸۵۵ پلاس سریع تر از آیفون ۱۱ پرو مکس هست.منی که شاید بیش از ۵۰ تا ویدیو تست سرعت دیدم اینو میگم.توی هرکدوم بسته به شرایط و برنامه ها نتیجه ممکنه متفاوت باشه.مثلا توی تست phonebuff توی دور اول تست سرعت که قدرت پردازنده و رابط کاربری تاثیر گذاره آیفون ۱۱ پرو مکس سریع تر از نوت ۱۰ پلاس بود.همون نوت ۱۰ پلاس هم باز سریع تر از وان پلاس ۷ تی پرو با پردازنده اسنپ ۸۵۵ پلاس بود.مطمئن باش به هیچ وجه قدرت A13 اپل فیک نیست.چه توی دکستاپ و چه توی موبایل ها معتبر ترین برنامه ها که به صورت اختصاصی اون بخش رو تست قدرت میگیرن ( پردازنده مرکزی cpu و پردازنده گرافیکی جی پی یو) geek bench برای پردازنده مرکزی و 3D mark و gfxbench برای پردازنده گرافیکی هستن که همشون بالاترین امتیاز رو بین گوشی ها به آیفون ۱۱ پرو دادن.آنتوتو هم یه بنچمارک کلی هست که فقط برای گوشی های موبایله و ۷-۶ بخش مختلف رو بررسی میکنه و یه امتیاز کلی میده و باز هم توی اون اپل بالاترین امتیاز رو گرفته که البته تا چند روز دیگه توسط گوشی های گیمینگ اسنپ ۸۶۵ شکسته میشه.توی آنتوتو هم که کم تقلب صورت نگرفته.اگر از کاربر های قدیمی سایت های تکنولوژی باشید باید یادتون باشه که آنتوتو چه قدر امتیاز ux بالایی به اچ تی سی میداد که بعدا معلوم شد تقلب شده بود و یا حتی جدیدا هوآوی که توی کرین ۹۷۰ پردازنده سریعا بنچمارک آنتوتو رو شناسایی میکرد و قدرت یکدفعه بالا میرفت.درکل قدرت A13 اصلا و ابدا فیک نیست و توی گیگ بنچ که خودش توی سایتش نوشته قدرت خام پردازنده مرکزی رو محاسبه میکنه و بارها توسط سایت های معتبر امتیاز دنیای تبلت و موبایل با دکستاپ ها توی این بنچمارک باهم مقایسه شده اپل A13 جز ۱۰ تا پردازنده دنیای دکستاپ و موبایل هست که بالاترین امتیاز تک هسته ای که از چند هسته ای هم مهمتر هست رو گرفته که همین گواه قدرتمند بود A13 هست ( البته معماری پردازنده دکستاپ و موبایل متفاوته ولی خب گیگ بنچ قدرت خام رو بررسی کرده که البته توی بررسی این فقط ملاک نیست)درمورد افت عملکرد و داغ شدن هم انشالله توی پست های بعد میتونم براتون توضیح بدم که البته توی یوتوب کانال های زیادی بین پردازنده های موبایلی افت عملکرد رو بررسی کردن.

نیما عرفانی

هرگز عقب نکش و هرگز جا نزن
الحق که وان پلاس یه طرف شعارش یه طرف🤔 OnePlus / NEVER SETTLE ولی نه ، نمیشه
این دوتا لازم و ملزوم همدیگه هستن باید کنار هم باشن
OnePlus NEVER SETTLE
شعارش از خودش برام جذابیت بیشتری داره و در زندگی متحرک کننده ی روحیه و انگیزه هستش👍
هرگز تسلیم نشو👌
NEVER SETTLE LIKE TO NEVER GIVE UP
مطمئناً سری ۸ هم موفق میشه فقط امیدوارم مثل سامسونگ و شیائومی تا قبل از مراسم رونمایی تمام اطلاعاتش لو نره که باعث بشه روز معرفی هیچ هیجان و تازگی نداشته باشه.

cozmos

لامصب هیچی ازش تا الان لو نرفته
بجز یه ۱۲۰ هرتز کواد اچ دی
مثل اینکه یه برگ ریزون ویژه برنامه ریزی کردن

mehrdad_ma

اونم خودش تو مراسم معرفی پنل لو داد

cozmos

اگزکتلی
ممکنه اینم مثل شیائومی مدتی بره صدر
باید دید امسال دگزوپولی به همه حال میده یا ن

Dr.Nazer

That’s right

ممد بمولا

that’s left

The Destroyer

من فک می‌کنم مثل پارسال خیلی از مشخصاتش لو میره… اگه یادتون باشه پارسال وان‌پلاس ۷ پرو تقریبا همه مشخصاتش لو رفته بود…

نیما عرفانی

دقیقاً ، نیمه ی اول پارسال خبرهای پیرامون صفحه نمایش مدل پرو زیاد بود که همه ی منابع از جمله مدیرعامل خود وان پلاس خیلی رو ارتقاء اساسی نمایشگرش مانور میدادن.
اگه اشتباه نکنم امسال وان پلاس از سنسور ۶۰ یا ۶۴ مگاپیکسلی سونی به عنوان دوربین اصلیِ سری ۸ استفاده می‌کنه.

Mahdi

Good luck

Amir galaxy

چقد خارجی داریم تو ترنجی💦😅

smartiz

عجب غولی باشه این😍🥺

Dr. DIM

برند اصیل چینی
نه هوآوی نه سامسونگ نه شیائومی فقط وانپلاس

Dr.Nazer

سامسونگ چینیه دکتر؟🤦‍♂️😂

The Destroyer

ناظر دیگه واقعا داری خارج میشی…
منظورش از برند اصیل چینی وان‌پلاسه….😑

ممد بمولا

داداش منظورش جمله دکتر دیمه که گفته نه هواوی نه سامسونگ نه شیا و نه بقیه

The Destroyer

نه در واقع این شکلی بود جمله‌ش:

برند اصیل چینی…

نه هوآوی نه سامسونگ نه شیائومی فقط وانپلاس

The Destroyer

هدفش بیان دو تا مفهوم جدا بود…

Milad7

عالیه 🙂

Shiral

در بحث سرعت جای بحثی نیست وانپلاس حرف اول رو میزنه اوایل دوربینش عالی نبود بعد ضدآب نبودنش توی ذوق میزد و توی سری ۷ باطری اش عالی نبود امسال فکر کنم غوغا می‌کنه اگرچه داره به جمع هزار دلاری ها میپونده و این کار رو براش سخت می‌کنه با شعار اولیه اش پرچمدارکش خیلی همخوانی ندارد.اما در اینکه این گوشی سریعترین است شک نکنید .من نمی‌دونم این شارژر بی سیم چیه که بعنوان نقطه ضعف ازش یاد میشه این قابلیت بیشتر تشریفاتی بعیده برای بیشتر از پنج درصد کاربران مهم باشه و برای بیشتر از یکی دو درصد بیشتر کارایی ندارد اونم بیشتر جنبه لوکس و اگر باشد بهتر است دارد

Mahdi

وانپلاس عشقی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)