حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر درون جعبه گلکس اس ۲۰ اولترا چه توانی دارد؟

نوشته

4 سال قبل | 24 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس به شارژر ۴۵ واتی مجهز است. به نظر می رسد که سامسونگ از خروجی این شارژر راضی نیست یا شاید هم می خواهد گلکسی اس ۲۰ اولترا برای آن ها آورده بیشتری داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم شارژر درون جعبه گلکس اس ۲۰ اولترا چه توانی دارد؟

شارژر درون جعبه گلکس اس ۲۰ اولترا

شارژر درون جعبه گلکس اس ۲۰ اولترا

شارژر درون جعبه گلکس اس ۲۰ اولترا

پیش تر در شایعات گفته شده بود که گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا به همراه یک شارژر سریع ۴۵ واتی عرضه می شود. شارژر سریع در بسته بندی اکثر گوشی های همراه وجود دارد و از آنجا که قیمت گلکسی اولترا از ۱۳۹۹ دلار شروع می شود، انتظار می رفت که بسته بندی این دستگاه نیز دارای شارژر سریع باشد. اما ظاهرا تنها یک شارژر ۲۵ واتی به همراه گوشی عرضه خواهد شد و شارژر سریع 45 واتی باید به طور جداگانه خریداری شود.

گوشی جدید سامسونگ دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کند. اما این دستگاه تنها به همراه یک آداپتور ۲۵ واتی در دسترس مشتری قرار می گیرد و شارژر ۴۵ واتی را می توان با قیمت ۵۰ دلار به طور جداگانه و در صورت نیاز خریداری کرد. با اینکه ۵۰ دلار در مقایسه با قیمت این گوشی اصلا به چشم نمی آید، اما پرداخت پول بیشتر برای استفاده از تمام امکانات، کمی ناعادلانه به نظر می رسد.

با اینکه گوشی گلکسی نوت ۱۰ نیز از سرعت شارژ ۴۵ واتی برخوردار است، اما قدرتمندترین مدل گلکسی اس ۱۰ با پشتیبانی از شارژ 25 واتی و مدل های دیگر با قابلیت شارژ 15 واتی عرضه شده اند. بنابراین فناوری شارژ 45 واتی برای محصول جدید، بهبود قابل ملاحظه ای نسبت به مدل های نسل قبلی به شمار می رود.

البته باید گفت که معمولا مشتریان به شارژر استاندارد 25 واتی که به همراه مدل های سری گلکسی اس 20 عرضه می شود، اکتفا می کنند. اما نکته اصلی این است که سامسونگ نباید برای محصولی با این قیمت، مشتری را وادار به پرداخت هزینه بیشتر در ازای استفاده از تمام ویژگی های آن کند.

نکته بارز اما اینجاست که مدت زیادی متخصصین اهل فن باتری بزرگتر با شارژر کندتر را به باتری کوچکتر با شارژر سریع تر ترجیح می دهند. شاید گلکسی اس ۲۰ اولترا با وجود پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی اما به دلیل گستردگی فروش و احتمال تاثیر نامناسب در تجربه کاربری، به شارژر ۲۵ وات مجهز شده باشد.

گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. فناوری PowerShare بی سیم نام انتخاب شده توسط سامسونگ، برای شارژ بی سیم معکوس است، یعنی کاربر می تواند از گوشی هوشمند برای شارژ دستگاه های دیگر استفاده کند. هرچند که این فناوری، دلیل اصلی کاربر جهت پرداخت ۱۴۰۰ دلار برای خرید پرچمدار جدید نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژر ۴۵ برای گلکسی اس ۲۰ اولترا بهتر است یا همان شارژر ۲۵ وات درون جعبه؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

هن؟ 1400 یورو پول بدیم گوشی بعد شارژر 25 وات؟البته یادی کنیم از 11 پرومکس که 18 واته و تن اس مکس که 5 وات بود!!!ولی بازم برام قابل هضم نیست این…شیا با 330 دلار شارژر 27 واتی میده و با 480 دلار شارژر 40 وات😕
پرچمدار ارزشمند و قوییه ولی خب گرونه و شارژر 25 واته😃

Mahdi

شیا با ۶۰۰ دلار شارژر ۵۰ واتی میده

Amir galaxy

بله…
از زوم کم رسید به همچین زومی…
مطمئن باش برای شارژر هم همین میشه

Mahdi

برند هایی مثل اپل و سامسونگ خیلی محتاط عمل میکنن

Farcry

خب از اون ور هم شیائومی روی گوشی های اصلا هندزفری نمیزاره.مطمئن باش mi 10 pro ششصد و پنجاه دلاری هم همراه خودش هندزفری نداره و برای خیلی ها نبود اون مهمه.از اون ور هم سامسونگ هندزفری AKJ که کیفیت و احتمالا قیمت بالایی رو داره هم توی جعبه میزاره. که نیاز خیلی ها رو برطرف میکنه.البته باز به هیچ وجه نمیشه نبود شارژ ۴۵ واتی توی جعبه رو در S20 ultra هزار و چهار صد دلاری توجیه کرد.سامسونگ با یه دوربین ۱۰۸ و یه باتری ۵۰۰۰ دویست،سیصد دلار کشید روی گوشیش.

Amir galaxy

آخ گفتی هندزفری😅
خیلی بده دو تا سیمی خریدم دوتاش خراب شدن(جنس بد نخریدم)
یه هندزفری j8 دارم یه ساله داره کار می‌کنه که هیچ…
یه بار با لباسام رفت توی لباسشویی اما خراب نشد😅

Amir galaxy

http://uupload.ir/files/3spr_screenshot_2020-02-12-22-41-51-470_com.android.chrome.jpg
مصطفی مطلب قدیمیه اما خیلی تعجب کردم
یه نگاه بنداز نظرت رو بگو
۱۰۰ دلار 🤑

m.b

وایه کدوم سایت؟

Mahdi

هندزفری سیمی هست که تو جعبه سامسونگه یا نه چون الان دیگه جک هدفون نداره

mostafa3

با 600 دلار میشه mi 10 pro خرید هیچیش کمتر از الترا سامسونگ نیست
شارژر حداقل 50 واتی داره

Aпɢεʟ

جوک قشنگی بود🙆

saeed_l

چالتون خان تحویل بگیر 😂

Mahdi

هزینه قطعات به کار رفته ۵۰۰ دلار میشه و هزینه تحقیق و توسعه و این چیزا هم ۵۰۰ دلار در نظر بگیریم باز خیلی سود میکنه نمیدونم گذاشتن شارژر ۴۵ واتی چقدر بیشتر براش خرج داشت

Dr.Nazer

انار

Amir galaxy

میوه دوست داری؟!
🍌🥒

Amin

کوفت و انار 😂
#پیک نیک 😂

ARMTIN

البته باید یادآوری کنیم ؛
فقط شارژر با وات W بالاتر به تنهایی تاثیری روی سرعت شارژ باتری نداره ،
بلکه عوامل زیادی بستگی داره …

۱_ « جنس کابل »
ظاهر همه‌ی کابل‌های USB شبیه هم هستند در حالی که برخی از آن‌ها برای انتقال سریع‌تر داده و دیتا و برخی دیگر برای انتقال بهتر جریان برق طراحی شدند
قطر سیم کابل ها USB با مقیاس AWG اندازگیری میشند که از عدد ۲۸ تا ۱۰ هستند هر چه عدد به سمت ۱۰ نزدیک تر باشه قطر سیم بیشتر هست و که با توجه به قطر بیشتر قادر به انتقال مقدار بیشتری از جریان الکتریکی هستند ⁦✔️⁩⁦✔️⁩

2 _ « مدار هدایت کننده شارژ به باتری »
طراحی مدار شارژ روی مادربرد موبایل از موارد مهم مهندسی هست که تاثیر زیادی روی هدایت جریان الکتریکی به سمت باتری داره …

۳ _ روش ساخت و جنس « باتری »

Dr.Nazer

ریخت

Mahdi

کاربر m.b به احتمال زیاد می۱۰ چهارتا عضو داره یکیش مدل فراری کاستوم هست

m.b

ممکنه…

afsoon

خجالت آور هست .هی میخام نکوبم سامسونگ رو انگاری نمیشه .۱۴۰۰ دلار اونوقت فست ۲۵ واتی ؟ خجالت اوره وقتی ریلمی داره پرچمدار ۳۵۰ دلاریش رو با فست ۵۰ واتی تو جعبه به کاربر میده .

afsoon

۶۰۰ دلار بدید می۱۰ پرو .سمت سامسونگ نرید خیلی دنبال سود هست .

AAAA_.reza._AAAA

الان چالتون میاد میگه درسته که ۲۵ واته اما ۲۵ واته کره ایه نه چینی ، این ۲۵ وات از ۶۰ وات شیائومی هم بهتره😐😂

Milad7

چقدر خساست به خرج داده 😐 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)