حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استقبال قابل توجه از پیش خرید گوشی Huawei Y9s

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

طرح پیش فروش Y9s 2019 Huawei از ۱۲ بهمن در ایران آغاز شد و در این طرح علاوه بر حضور در فروشگاه‌های منتخب، در سایت ديجی‌كالا نیز امکان خرید این گوشی از ساعت 10 صبح روز 16 بهمن وجود داشت و در رکوردی قابل توجه، در 36 دقیقه تمام ظرفیت در نظر گرفته شده برای فروش آنلاین وارد سبد خرید شد و ۱۵۰۰ دستگاه Y9s توسط مشتریان خریداری شد. خریدارانی که در این فروش ویژه شرکت کردند، یک هدست Huawei FreeLace به رایگان دریافت خواهند کرد.

پیش فروش هواوی وای ۹ اس

پیش فروش هواوی وای ۹ اس

تا پایان روز 16 بهمن پیش فروش 2019 Huawei Y9s در بیش از 180 فروشگاه‌ منتخب هوآوی ادامه داشت و طبق آمارهای اعلام شده، بیش از ۳۰۰۰ گوشی نیز در فروشگاه‌ها پیش فروش شدند.

فرآیند تحویل گوشی‌ها نیز از ١٧ بهمن آغاز شده و کسانی که پیش خرید را انجام دادند، با ارائه رسيد مربوطه و پرداخت هزینه، گوشی هوآوی Y9s را به همراه هديه ویژه‌اش (یک دستگاه هدست FreeLace) تحويل گرفتند.

هدست هوآوی FreeLace با قیمتی حدود یک ميليون تومان، دیگر محصول جدید هوآوی در ایران است که در حال حاضر به صورت جداگانه در بازار قابل خرید نیست و صرفا به خریداران در این طرح ویژه فروش اعطا شد.

گوشی Huawei Y9s محصول جدید هوآوی در بازار ایران است که تجربه‌ متفاوتی از یک گوشی هوشمند را ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی مانند صفحه‌نمایش بی‌حاشیه، دوربین پاپ‌آپ، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و قیمت مناسب این محصول را تبدیل به یک گوشی هوشمند جذاب کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAVATAR.K.G

ای کاش هواوی به جای هفت هشت تا گوشی مثل هم تولید کردن،یه گوشی میزد که همه ی این ویژگی ها رو داشته باشه.الان هر گوشی ای که تولید کرده (در رده میانی)یه ضعف بزرگ هم داشته. البته هر شرکتی برای فروش سیاست خودش رو داره و سیاست هواوی هم در نوع خودش قابل تحسینه.

Dirilis

یعنی با این قیمت کسایی هستن که y9s بخرن با این همه تبلیغ اینقدر فروش دیگه میبایس داشته باشه پول این تبلیغات میکشن رو قیمت گوشی از جیب مشتریای بیچاره میگیرن

SAVATAR.K.G

خب آره ولی همه میانرده هاش تقریبا یه ضعف بزرگ دارن و میگم ای کاش که همه این ویژگی ها رو تو یه گوشی جمع میکرد و اونو میفرستاد تو بازار و روش هم مانور میداد و قطعا هم به فروش خیلی بالایی دست پیدا میکرد.الانم دوباره میگم سیاست هواوی در نوع خودش قابل تحسینه و این نظر شخصی خودمه که با یک گوشی خوب بقیه رقبا رو پس بزنه.

Amir galaxy

عجب😁

Mahdi

با عرض پوزش از طرفداران هواوی، من با این قیمت نوکیا ساده هم بشه میگیرم ولی اینو نه
کلا از کایرین۷۱۰ خوشم نمیاد از وقتی یادم میاد میانرده هاش این چیپست رو داشتن

Dirilis

حرف حساب جواب نداره حق داری والا

V800B

گوشی خدایش خوبیه
شاید خیلی ها بگن گزینه ها بهتری هم هست و سریعا برند شیا یا اوپو نام ببرن ک منم مخالف حرفشون نیستم ولی هواوی و سامسونگ چیزی دارن ک بقیه برندهای اندرویدی یا ندارن یا کمه
اونم اعتماد
حال این وسط بین دو برند جابجا میشه اعتماد تو هر ردیف قیمتی
ب طور مثال امار خرابی ای ۱۰ سامسونگ یکم بالا بوده ولی از طرفی رابط کاربریش سریع تر
از طرفی گوشی سری وای از ۷ ب پایین تو جزئیات زیاد عکس نظیر برگهای زرد و خاکستری در کف جایی ب شدت دچار ضعف میشه
ب هر حال این گوشی خدایش گوشی خوبیه و جواب گو حتی جوانان هم هست
ولی کاش سخت افزارش کمی بهتر بود
شخصا میت ۳۰ هواوی دیدم کیف کردم و همین طور چندتا بالا رده نظیر نوا۵ تی یا همین گوشی خدایش کیفیت خوبی دارن

smartiz

چقدر پولدارن ملت ، بیخودی مینالن پس😐

smartiz

وقتی آپدیت اندروید بعدی نگرفت افسوس میخورن که چرا خریدن، ولی گوشی قشنگیه

CAT

😂😂😂😂😂 اون وقت میگن هواوی اصلا هیچکاری نمیکنه همینحوری رفته دوم شده تو فروش و اول هم‌میشه خب با اینهمه تبلیغات معلومه اول میشه دیگه..

کم مونده همه جا بنر بچسبونن هواوی بخرید فلان چیزم روش

CAT

ج

mehrdad_ma

اینکه استقبال شده خوبه ولی چرا ۲ بار تو کانال زدی ؟

Aпɢεʟ

خخخخ چی بگم🤦⁦☺️⁩

Milad7

ولی یه مقدار گرون قیمت هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)