حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ Galaxy S II با LineageOS 18.1 و به صورت غیررسمی ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، سامسونگ

سامسونگ Galaxy S II متعلق به سال ۲۰۱۱ است. دستگاهی از زمانی که سامسونگ نام گذاری پرچمدارهای خود را با حروف یونانی انجام می داد. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۲.۳.۴ یا اندروید جیجربرد معرفی شد. یک خبر شب یلدایی 🍉 خوشحال کننده برای کاربرانش (اگر هنوز هستید، سلام!) این است که آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ Galaxy S II با LineageOS 18.1 و به صورت غیررسمی ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ Galaxy S II

طی ماه گذشته، ما در مورد پورت های مختلف غیررسمی اندروید ۱۱ برای دستگاه های مختلف صحبت کرده ایم. برخی از آنها انتظار می رفت، زیرا آنها دستگاه های نسبتا جدیدی بودند که از پشتوانه توسعه قوی برخوردار بودند. با این وجود، تعداد زیادی ورودی شگفت آور وجود داشت، مانند Raspberry Pi 4 که در وهله اول هرگز برای اجرای اندروید در نظر گرفته نشده بود. اکنون، یک دستگاه افسانه ای دیگر یعنی سامسونگ Galaxy S II از طریق بیلد غیر رسمی LineageOS 18.1 آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرده است.

Galaxy S II

Galaxy S II

کار پورت با مجوز اعضای ارشد XDA rINanDO و ChronoMonochrome و تعداد زیادی از توسعه دهندگان انجام می شود. مهم است که به خاطر داشته باشید که این بیلد برای مدل GT-I9100 در نظر گرفته شده است. در اولین تست ها می توانید متوجه شوید که صفحه نمایش ، Wi-Fi ، دوربین و صدا بسیار خوب کار می کنند.

قابلیت تماس تا حدی کار می کند، یعنی شما می توانید تماس را دریافت کنید اما نمی توانید تماس بگیرید. با این حال، GPS ، رادیو FM ، پخش فیلم و مجموعه ای از ویژگی های دیگر هنوز کار نمی کنند. به عبارت دیگر، ما فقط درصورتی که بدانید چه کاری انجام می دهید و سیستم عامل اصلی مناسب برای بازیابی داشته باشید، توصیه می کنیم این رام را امتحان کنید.

تا آنجا که به نصب مربوط می شود، رام با Isolated Recovery یا (IsoRec) سازگار است، به این معنی که dک فلش از طریق Odin است. نکته ای قابل توجه این است که باید به قسمت پشتیبان گیری از داده ها توجه داشته باشید، زیرا شما مجبورید دوباره پارتیشن بندی کرده و متعاقباً حافظه داخلی Galaxy S II خود را در حین نصب پاک کنید.

اگر هنوز سامسونگ Galaxy S II خود را دارید و دوست دارید Android 11 را تجربه کنید، یا اگر فقط یک مالک سابق هستید که می خواهید ادای احترام خود را به دستگاه قابل احترام بپردازید، سعی کنید پورت را امتحان کنید. وقتی توسعه دهندگان می توانند هر کاری و هر آنچه را که بخواهند برای دستگاه انجام دهند، ما سنگهای قیمتی مانند این یکی را می بینیم!

شما Galaxy S II دارید؟ شگفت انگیز نیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

از شگفت انگیز هم بالاتر. 🔥🔥🔥🔥

Mahdi

عالیه ، ولی میگن کاستوم رام ها بعضی وقتا بیخودی گرم میشه من نگران اینم

AŁɪ

یلداتون مبارک 💙🎉🍉

ali_s

نایس

یا خدا😳

ali_s

اندروید یازده منو کی میدید):

نویسنده آزمایشی

سری ردمی note شیائومی یک آپدیت اندروید رو به صورت رسمی دریافت میکنند…ردمی نوت 8 از 9 به 10 آپدیت شد…نمیدونم شایعست یا واقعیت ولی احتمالا واقعیه…

ali_s

مگه خبر ندیدی کار کردن دارن سری ردمی نوت هشتو برا ۱۱ آماده میکنن

ali_s

دوستم که ردمی نوت هشت داره میگه هنو اندروید ده و می یوآی ۱۲ رو نگرفته

نویسنده آزمایشی

دقیقا هنوز آپدیت دهی اندروید 10 سری ردمی نوت 8 تموم نشد و همین الان هم فعلا آپدیت دهی ردمی نوت 8 معمولی رو متوقف کردن و هنوز مشکلش برطرف نشد…من نمیدونم شیائومی چرا داره اینقدر ضعیف عمل میکنه تو آپدیت اندروید و رابط کاربری سری ردمی نوت…آپدیت رابط کاربری هم تو سری ردمی نوت 3 تائه ولی تو همه ی سری های می 5 تا…میگم اطمینان ندارم ولی چندجا دیدم یک آپدیته…

Pouya

برگ های درختان محله مان ریختند من هم خودم ریختم برگ هایم ماندند😑😍

different.boy

یادش بخیر.بهترین گوشی سال 2011 شد اس2 و اولین گوشی لمسی من بود بر پایه اندروید!!!!اون موقع هیچکس به گوشی لمسی و اندروید اهمیتی نمیداد وفکر میکردن مثل گوشی های پرسروصدای چینی آشغال هستن وزود خراب میشن.حتی لیبل و قاب براش پیدا نمیشد توی تهران و مغازه دارها با چشمان گرد گوشی منو نگاه میکردن!چقدر زود گذشت

david2arc

یادش به خیر

Milad7

اوه اوه چقدر عالی و باور نکردنی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)