حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برای گلکسی فولد ۲ خیلی عجله نداشته باشید

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

مدت زیادی است که درباره گلکسی فولد ۲ می شنویم اما باید بگویم که برای گلکسی فولد ۲ خیلی عجله نداشته باشید. در حال حاضر باید منتظر ارایه گلکسی زد فلیپ باشید و زمان ارایه گلکسی فولد ۲ را جایی در پاییز ۹۸ جستجو نمایید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد ۲

سامسونگ

سامسونگ

بر اساس جدیدترین اخبار، نسل دوم گلکسی فولد اواخر سال 2020 عرضه خواهد شد. بزرگ‌ترین مزیت گوشی منعطف گلکسی فولد ۲ نسبت به نسل اول، پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این شرکت کره‌ای علاوه بر همه‌ی این‌‌ها، در حال کار روی نسل دوم گلکسی فولد است. بر اساس اظهارات منابع قابل اعتماد، این گوشی گلکسی فولد ۲ نام خواهد داشت.

گلکسی فولد ۲ یا چی؟

سامسونگ هنوز نام نسل جدید اولین گوشی منعطف خود، گلکسی فولد که در سال ۲۰۱۹ معرفی شد را تایید نکرده است. ولی بر اساس شایعات، نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ، فولد 2 نام می‌گیرد. حتی کدنام این محصول نیز Winner 2 یا Win 2 است. متاسفانه نسل اول را می توان بازنده دانست تا برنده!

این درحالیست که کدنام مدل اصلی Winner بود. با این شباهت کدنام نسبت به نسل پیشین، ما تصور می‌کنیم این نسل با شباهت ظاهری زیادی نسبت به نسل نخست خود عرضه شود. بنابراین هیچ تغییر بزرگی در طراحی این گوشی ایجاد نخواهد شد. بر اساس یافته‌های ما، تفاوت اصلی اضافه شدن یک قلم هوشمند و مشخصات فنی قدرتمندتر نسبت به نسل اول است.

با توجه به رویت یک گوشی با کدنام Win2 5G، ما تصور می‌کنیم که نسخه‌ی 5G‌ این محصول نیز عرضه خواهد شد. بنابراین گوشی منعطف جدید سامسونگ را می‌توانید در نسخه‌ی LTE یا 5G خریداری کنید. این‌ها عمده اطلاعاتیست که ما از این محصول داریم.

ظاهراً قرار است سامسونگ این گوشی را در اواخر سال 2020 میلادی به فروش برساند. مشخص نیست این معرفی در رویداد معرفی گلکسی نوت 20 و در کنار این گوشی معرفی خواهد شد، یا سامسونگ آن را در مراسمی جداگانه در معرض دید همگان قرار می‌دهد.

تازه‌ترین گزارشی که منتشر شده، نشان می‌دهد دومین نسل گوشی Galaxy Fold از یک نمایشگر منعطف 8 اینچی با لایه‌ی فوق باریک شیشه‌ای (UTG) برخوردار است و به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام تجهیز خواهد بود. احتمال دارد سامسونگ سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خودش را برای این دستگاه در نظر گرفته باشد.

گلکسی فولد ۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ و S Pen بهار ۹۹ از راه می رسد

همچنین، پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen نیز توسط این گوشی انتظار می‌رود. اما شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ مشغول ساخت یک گوشی منعطف دیگر به نام گلکسی زد فلیپ است که از طراحی متفاوتی با فولد برخوردار بوده و از وسط به سمت پایین، شبیه به آنچه در گوشی موتورولا ریزر 2019 دیده‌ایم، تا می‌شود. متاسفانه خبرهای زیادی در مورد این محصول وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

اشتب نوشتی س.ینا پائیز ۹۸ گذشت😒😒

vahid

🤔

Mani

Tit

smartiz

باشه عجله ندارم

Milad7

بهتر 😇

Amir galaxy

آقای عطا یی چرا به گلکسی فولد 1 میگی بازنده؟!
بازنده گوشی تاشویی هست که زیر هزار تا فروخته نه گوشی که پونصد هزار تا فروش داشته…
مشکلات گلکسی فولد برای قبل از عرضه به بازار بوده و نسخه اصلاح شده هم فوق‌العاده بوده…
درسته قرارداد با هواوی دارین اما از این جملات خیلی خیلی زشت هست که بخوایین استفاده کنین
ممنون🌹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)