حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاثیر هوش مصنوعی در دوربین هواوی Y9s

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، هواوی

هوآوی در گوشی میان‌رده جدید خود، هوش مصنوعی را به نحوی برای دوربین به‌کار گرفته که باعث بهبود استانداردهای خروجی در عکس‌برداری از سوژه‌ها و صحنه‌های مختلف شده ‌است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره تاثیر هوش مصنوعی در دوربین هواوی Y9s صحبت کنیم.

تاثیر هوش مصنوعی در دوربین هواوی Y9s

تاثیر هوش مصنوعی در دوربین هواوی Y9s

تاثیر هوش مصنوعی در دوربین هواوی Y9s

گوشی‌های هوشمند با بهره‌گیری از سخت‌افزارهای سطح بالا و راهکارهای نرم‌افزاری مخصوص، به ابزارهایی جذاب برای ثبت تصاویر با کیفیت تبدیل شده‌اند. اما تعداد گزینه‌ها و تنظیمات پیچیده ممکن است مشکلاتی را هنگام ثبت تصاویر، برای کاربران ایجاد کند و باعث سردرگمی آن‌ها شود.

در گوشی Huawei Y9s دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه‌ای و سنسور ۲ مگاپیکسلی مخصوص تشخیص عمق میدان، امکان استفاده از هوش مصنوعی را دارند. هوش مصنوعی قدرتمندی که ثبت عکس‌های با کیفیت را در شرایط مختلف مهیا می‌کند و این امکان را می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان و با اعمال کم‌ترین میزان تنظیمات، خروجی قابل توجهی را شاهد باشیم.

هوش مصنوعی Huawei Y9 می‌تواند 22 دسته‌بندی مختلف و بیش از ۵۰۰ صحنه را شناسایی کند و پس از این مرحله، نوبت به اعمال مناسب‌ترین تنظیمات ‌می‌رسد تا کاربر به بهترین شکل ممکن از دوربین گوشی خود استفاده کند.

هوش مصنوعی تاثیر قابل توجهی روی عکس‌برداری در محیط‌هایی با نور محدود می‌گذارد و استفاده از قابلیت Night Mode باعث ثبت تصاویر باکیفیتی می‌شود. همچنین قابلیت کاهش نویز چند فریمی امکان ثبت عکس‌های واضح در شب یا نور محدود را فراهم می‌کند.

دوره‌ای که دوربین‌های سلفی بخش قابل توجهی از نمای گوشی را می‌گرفتند، به پایان رسیده و در حال حاضر با محصولات مدرنی مانند Huawei Y9s و دوربین سلفی پاپ‌آپ، طرف هستیم که زیبایی دستگاه را چندین درجه ارتقا داده است. هوش مصنوعی موجود در این دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، قابلیتی مانند AI Backlit Imaging را برای کاربران به ارمغان ‌آورده تا وجود نور کافی در عکس‌های سلفی را تضمین ‌کند. البته قابلیت‌هایی مانند افکت‌های استودیویی هم می‌توانند پرتره‌های جذاب با نورپردازی بی‌نقصی را ثبت کنند.

هر دو دوربین پشتی و سلفی، از قابلیت Adaptive AI Beauty استفاده می‌کنند، تا در عین برجسته‌تر کردن زیبایی‌های چهره، مشکلات و نقص‌های احتمالی را کم‌رنگ‌ کند تا در نهایت عکس نهایی مورد پسند کاربر باشد.

هوآوی با قدمتی حدود 30 سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات، در بیش از 170 کشور جهان حضور دارد و خدمات هوآوی توسط یک سوم از جمعیت جهان استفاده می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این خدا کنه امتیاز خوبی بگیره

Dr.Nazer

#این

دوستدار شما (دُکتُر ناظِر)

Aпɢεʟ

اسم واقعیت چیه 🤔

Dr.Nazer

Alireza

⁦ฅ^•ﻌ•^ฅ⁩

ووو چخبرتونه

Mohammad 13759

بله ارتقا نرم افزاری بسیار مهم هست در خروجی گرفتن و #این توانایی چیپست این دستگاه رو نشون میده

Yas

سلام
ببخشید یخورده سوال بی ربط هست
تفاوت سری ام و ای سامسونگ چیه؟!!
مثلا ام ۳۰ با ای۳۰ چه تفاوت خاصی دارن
در کل سری ام بالاتره یا ای
چون سری ام بالاتر از ام۳۰ فک کنم وجود نداره..

Mahdi

سری ام باتری حجیمی دارن و از اون ور سری ای پردازندشون بهتر بود و الان دیگه جدیداش پردازنده همشون یکیه ۹۶۱۱

amer

همه اشون !مهدی جان A71اسنپدراگون 730هست A70هم 675هست A80هم 730هست M40هم 675هست

amer

جناب یاس فکر کنم سری Mقبلا برای بازار خاصی مثل هند تولید کرد ولی سری Aاز A10تا A30زیاد فرق اونچنانی ندارن ولی برای خرید به نظرم بهترین سری A51به بالا عالی و سخت افزار خوب هستن و خصوصا A71که شک نکن حرف نداره
موفق باشی

amer

دوست عزیزم جناب چالتون دمت گرم

Armin.Technology

وای خدا بسه دیگه هی y9 y9 فردا خبر میاد تاثیر تبلیغات در فروش y9s
اوف😒

smartiz

آره تاثیر داره مثل خیلی چیزای دیگه

ARMTIN

آقای عطایی
تست باتری و صفحه نمایش ردمی K30
منتشر شد
https://m.gsmarena.com/xiaomi_redmi_k30-review-2055p3.php

Amir galaxy

هواوی میتونست یه گوشی بهتر بده برای بررسی آخه این چیه

Milad7

گوشی خوش قیمتیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)