حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹.۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 29 دیدگاه | شایعات، نوکیا

از نام گذاری های عجیب نوکیا که دیگر شگفت زده نمی شوید! به نظر می رسد که نوکیا نمی خواهد پرچمداری با نام نوکیا ۹.۱ ارایه کند و مستقیما به سراغ Nokia 9.2 می رود. امروز می شنویم که نوکیا ۹.۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نوکیا ۹.۲ با اسنپدراگون ۸۶۵

نوکیا ۱.۳

نوکیا

شرکت HMD Global در حال آماده‌سازی رونمایی از جدیدترین گوشی هوشمند با برند نوکیا در نمایشگاه MWC 2020 است. اگر شایعات اخیر صحت داشته باشند، نوکیا ۹.۱ قرار نیست در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی شود. این شرکت تصمیم گرفته تا تمرکز خود را روی گوشی نوکیا ۹.۲ با اسنپدراگون ۸۶۵ قرار دهد. اگرچه این خبر کمی ناخوشایند به نظر می رسد، اما انتظار می رود که گوشی پرچمدار HMD Global به همراه جدیدترین پردازنده موجود، در زمان مناسب و بدون تاخیر طولانی معرفی شود.

طبق شایعات جدید، این شرکت همانند بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ دیگر، گوشی نوکیا ۹.۲ را در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه می کند. این خبر بسیار خوبی است، البته اگر صحت داشته باشد. غالبا شایعات منتشر شده در خصوص تاریخ رویدادهای خاص، مثل رونمایی یا عرضه گوشی های هوشمند، منبع موثقی ندارند. مخصوصا زمانی که بحث مربوط به پرچمداران نوکیا باشد، برنامه ریزی های زمانی می توانند غیر قابل پیش بینی باشند.

از جمله موارد ذکر شده دیگر در شایعات اخیر می توان به عدم پشتیبانی از فناوری دوربین Light توسط گوشی نوکیا ۹.۲ اشاره کرد. با این حال محصول جدید دارای یک دوربین با کیفیت فوق العاده بوده که به وسیله همکار قدیمی نوکیا یعنی کمپانی توشیبا ساخته شده است. شرکت HMD Global به منظور فروش بیشتر محصولات هوشمند جدید خود، احتمالا از بالانس ویژگی/قیمت به کار رفته برای گوشی نوکیا ۸ استفاده خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۹.۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

نوکیا خودتو برسون ،خدا کنه پرچمدارشو با اسنپ865 توی شش ماهه اول معرفی کنه

Mahdi

طراحی به روز و دوربین توانمند بزاره عالی میشه

amer

عالی ،برای بنده جالبه که سنسورهای دوربین با اصالت توشیبا داشته باشه

V800B

رویداد mwc2020 چ تاریخیه؟

amer

سلام از 24بهمن ماه شروع میشه

Chalton

ویروس کرونا به کانادا هم رسید

به گزارش خبر گزاری مهر فردی ساکن شهر تورنتو که به تازگی از سفر به چین بازگشته است؛ نخستین مورد آلوده به ویروس کشنده کرونا در کشور کانادا است

گفتنی است ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲ هزار نفر را در سراسر جهان آلوده کرده حال آنکه شمار قربانیان در چین به ۵۶ نفر می‌رسد.

چین تا کنون ۱۸ شهر خود را با جمعیتی بالغ بر ۵۰ میلیون نفر قرنطینه و از بیم انتشار بیماری که منشاء حیوانی دارد و از طریق تماس انسان با انسان قابل سرایت است، دسترسی به وسایط نقلیه عمومی را محدود کرده است

ویروس کرونا چیست و منشا این بیماری مرگ‌بار از چه بوده است؟

H.f

مردم خودشون میتونن اخبار دنبال کنن لازم نکرده تو هی اخبار اینجا کپی پیست کنی اینقدر ترنج واست مهم شده

ashkan

H.f
دوست عزیز فضای سایت رو متشنج نکن با این طرز کامنت گذاشتنت،هرکی هر جور دوست داره میتونه کامنت بزاره به شما ربطی نداره،البته شما از عمد اینجوری کامنت میزاری که چالتون ریپلای بزنه جوابتو بده تا دعوا راه بیوفته تو بخش دیدگاه‌ها،واقعاً مریض تشریف داری

_V_

لووووول فِیک

amer

سلام چالتون عزیز گفته شده که واکسن این بیماری به شدت کشنده توسط دانشمندان چینی کشف و تولید شده و به صورت رایگان بین مردم قراره پخش بشه

Chalton

سلام عامر جان ایشالا هرچه سریعتر بتونن کنترلش کنن چون هنوز واکسن قطعی که این مریضی رو کاملا مهار کنه ساخته نشده،هنوز نمیدونن چه جوری این ویروس رو مهار کنن،فقط یه خبرهایی صبح اومده که با داروی ایدز امکان این که بتونن فعلا این ویروس رو محدود کنن زیاده،کانادا هم این ویروس دیده شده،تمام تاجرهای جهان به چین سفر میکنن برای همین این مساله خیلی خیلی مهم هست چون احتمال اینکه کل جهان این ویروس رو بگیرن هست.

Dr.Nazer

آقای عطایی دوباره رویه گذشته رو پیش گرفتید که، یه مدّت که از اون اعتراضات و واکنش شما و نهایتاً دادن یه فرصت دیگه به کاربر چالتون گذشت دوباره این فرد شروع کرده به جنجال به پا کردن و الان هم که زدن اکانت فیک دیگران؛ شما هم همچنان در حال پاک کردن کامنت‌های ما و نه ایشون‌..‌.
چی‌شد نتیجه اون حرفتون؟ اگه یه حرکت کوچیک دیگه از این فرد دیده بشه اکانتش رو مسدود می‌کنید؟ دیگه کم‌کم داریم از حرکت کوچیک رد میشیما…!

amer

احسنت جناب مدیر که حرف دل بنده زدید

Chalton

اول از همه سپاسگزارم جناب ع.طا.یی عزیز که جواب کاربر محترم ناطر رو دادید،ایشون با این کامنت هاشون غیر مستقیم میخواد جو سایت رو به هم بزنه.
عامر جان میبینی اگه هم نظرشون نباشی منفی میخوری اینا همچین ادمایی هستن که کسی هم نظرشون نباشه منفی بارونش میکنن و ترول خطابش میکنن.

_V_

قلقلقل

_V_

چی میگی لامصب؟ دشمن خونی اون یارو الان میاد طرفشو میگیره!😂 بابا تو دیگه کی هستی

اینهمه درایت رو از کجا اوردی

Aпɢεʟ

مرسی آقای عط آیی …من گفتم شما حواستون به همه چیز هست ولی کو گوش شنوا 🌹

_V_

لول

m.b

عزیزم دفعه پیش هم بهت گفتم…
ترول=نظر بیشتر
نظر بیشتر=بازدید بیشتر
بازدید بیشتر=درآمد بیشتر
کسرشان سایت و این حرفا هم عملاً اهمیتی نداره وگرنه برای تازه‌وارد های سایت هم سخت نیست فهمیدن اینکه چالتون ترول هست…
اهمیتی نداره اینجا کل طرفدار های یک برند رو بنجل پرست خطاب کنن… “مهم افزایش بازدید است”

smartiz

خوبه ولی کاش ی رابط کاربری اختصاصی داشت ، اندروید استوک جالب نیست بنظرم..

Lovers of God

👌

m.b

فقط دارید نظرات رو بیشتر و بیشتر می‌کنید…
اگر قرار بود ترولا از سایت حذف شن همون روزی که گفت بازدیدی که با ترولا به سایت اضافه بشه کسر شان سایته و تازه ناچیز هم هست!! حرف و عملشو یکی میکرد و ترولا رو حذف میکرد تا صداقتشو ثابت کنه و هم شان سایت حفظ بشه…
پس حرفی بیش نبوده و فقط خواست بگه “نه ما از ترولا بازدید اضافه نمیکنیم”!…
شما که سهله نفر اول سایت ahmad هم بیچاره داره تو پست میگه از یه عده دلش خونه اونوقت خودتون رو اذیت میکنید برای چی؟ اگر قرار بود مثقالی اهمیت قائل بشه برای حرف نفر اول سایت قائل میشد… ولش کنید این نیز بگذرد…

Amin

بیکارید سر خودتونو درد میارید به خاطر یه عده، متاسفانه بیشتر سایتا همین وضعیته یه عده جولان میدن و به خاطر یه برند که ما رو به کتفشم حساب نمیکنه به دیگران توهین میکنن بهترین کار اینه کم محلشون کنید نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی خداشاهده هیچ وقت به خاطر یه برند به کسی توهین نکردم،کل کل کردن هیچ اشکالی نداره در صورتی ‌‌‌‌‌که حرمت طرف مقابل رو نگه دارید ولی بد و بیراه گفتن به اینو اون هیچ توجیحی نداره.

Milad7

چه عجب…

Armin.Technology

_نوکیا میخواد دوباره استارت بزنه؟
+نمیدونم صبر کن ببین.خدا کنه.

Dr.Nazer

تو فقط کامنت پاک کن لعنتی
درود بر سلطان چالتون
خاک بر سر ما
دیکتاتوری عط‌ایی (ع)

Chalton

به امید بازگشت برندهای اصیل،اچ تی سی،سونی،بلک بری،موتورولا 👏👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)