حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش تولید چیپست اپل A13 به TSMC ابلاغ شد: بو‌ی آیفون ۹ می آید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل از شرکت ساخت‌ و‌ تولید محصولات نیمه‌هادی تایوان (TSMC) درخواست کرده است به‌دنبال افزایش تقاضا برای خانواده آیفون ۱۱، یعنی آیفون‌ ۱۱ و آیفون‌ ۱۱ پرو و آیفون‌ ۱۱ پرو مکس، میزان تولید چیپست اپل A13 را افزایش دهد. البته این می‌ تواند دلیل دیگری هم داشته باشد و اشاره به آماده سازی آیفون ۹ یا آیفون SE2 داشته باشد. به هر صورت افزایش تولید چیپست اپل A13 به TSMC ابلاغ شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

افزایش تولید چیپست اپل A13

اپل A13 بایونیک

تقاضا برای آیفون ۱۱ از پیش‌بینی‌های اپل نیز فراتر رفته است. افزایش تقاضا برای گوشی‌های آیفون در حالی افزایش پیدا کرده که انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک، اپل آیفون اقتصادی خود را رونمایی کند که به‌نوعی جانشین آیفون SE خواهد بود.

گوشی اقتصادی جدید کوپرتینویی‌ها ازلحاظ مشخصات و طراحی مشابه آیفون ۸ است؛ ولی از تراشه‌ی A13 استفاده می‌کند و به صفحه‌نمایش ۴.۷ اینچی، حاشیه‌های ضخیم، دکمه‌ی هوم همراه‌با تاچ آی‌دی و دوربینی تکی مجهز است.

در همین حال، انتظار می‌رود در محصول دیگر اپل آیفون ۱۲ که قرار است پاییز آینده معرفی شود، تراشه‌ی نسل بعدی با نام A14 به‌کار برده شود؛ به‌همین‌دلیل، TSMC از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای شروع تولید این پردازنده با فناوری پنج‌نانومتری در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی است. گفتنی است A13 از فناوری هفت‌نانومتری بهره می‌برد؛ اما A14 باید به‌لطف فناوری پنج‌نانومتری خود کارآمدتر و سریع‌تر باشد.

طبق بررسی‌های تحلیلگران، خانواده‌ی آیفون ۱۱، به‌ویژه آیفون ۱۱، در بازار بسیار فراتر از انتظار عمل کرده‌اند. گزارش‌های جدید مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات مهندسی تولید (CIRP) نشان می‌دهد ۶۹ درصد از کل آیفون‌های فروخته‌شده از اکتبر تا دسامبر ۲۰۱۹ از خانواده‌ی آیفون ۱۱ بوده‌اند.

نظر شما چیست؟ افزایش تولید چیپست اپل A13 برای آیفون ۹ است یا افزایش استقبال از آیفون ۱۱؟ اگر از میزان حجم این افزایش سفارش اطلاع داشتیم بهتر میشد اظهار نظر کرد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بوی آیفون میدهد پیراهنت بچه ایرانم برای دیدنت

Aпɢεʟ

اوووف 💦💦

_V_

من یه بوی دیگه هم دارم حس میکنم!

آهان! همسایه داره کباب درست میکنه…

Mahdi

🤥🤥🤥

_V_

جانم؟

Mahdi

بینی خودم رو نگه داشتم ببینم همسایه های ما چی دارن

Amir galaxy


فاک😐

smartiz

قیمتش تو ایران دیدن داره

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)