حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین گلکسی ای ۳۱ و گلکسی ای ۴۱ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که سامسونگ می خواهد با خانواده گلکسی A 2021 سهم بازار خوبی را کسب کند. امروز  مشخصات دوربین گلکسی ای ۳۱ و گلکسی ای ۴۱ لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ای ۳۱ و گلکسی ای ۴۱

گلکسی ای ۲۰۲۱

گلکسی ای ۲۰۲۱

ظاهرا تصمیم سامسونگ مبنی بر نوسازی گوشی های میان رده ممتاز سری جدید گلکسی A یک حرکت ماهرانه بود. این شرکت با معرفی گوشی های گلکسی ای ۵۱ و ای ۷۱ قصد دارد موفقیت سال پیش را در سال جدید برجسته تر کند. سامسونگ برنامه هایی برای بخش میان رده این سری نیز در نظر دارد و قرار است گوشی های گلکسی ای ۳۱ و گلکسی ای ۴۱ را روانه بازار کند.

تا پیش از امروز غیر از تبلیغ نام تجاری، اطلاعات خاصی درباره دو مدل جدید گلکسی A 2021 لو نرفته بود. به تازگی جزییات بیشتری درباره دو گوشی جدید میان رده متعلق به سری جدید گلکسی A لو رفته است.

گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با دوربین چهارگانه ارایه می شود

ظاهرا دوربین گلکسی ای ۳۱ به حسگر تصویر اصلی 48 مگاپیکسلی و همینطور سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی مجهز می شود که پیشرفت قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود، گلکسی A30 با سیستم دوربین 16 + 5 مگاپیکسل، خواهد داشت. گلکسی A31 همچنین دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

از طرف دیگر، دوربین گلکسی ای ۴۱ نیز همانند همتای جدید خود از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می برد، البته مشخص نشده که سنسور دیگر از چه نوع و با چه کیفیتی در کنار دوربین اصلی در پنل پشتی قرار می گیرد. گفته می شود که این گوشی به دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. با استناد به شایعات و گزارش های قبلی، حافظه ذخیره سازی برای مدل پایه هر دو گوشی، برابر با 64 گیگابایت است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۳۱ و گلکسی ای ۴۱ هستید؟ فکر می کنید این دستگاه ها با این دوربین‌ها موفق باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

قیمت در برابر امکانات ، اگر ارزش خرید داشته باشه میشه بهش فکر کرد

Milad7

چقدر تنوع مدل زیاد شده.اصلا از ظاهر گوشی های میان رده نمیشه مدل را حدس زد

Chalton

سری A و M سامسونگ با اختلاف بهترین میان رده های بازار هستن،قیمت منطقی و امکانات و کیفیت ساخت بالا.

Taskin

بنظرم a31 خیلی بهتره
اونقدری که کسایی که A30 دارن شدید ترغیب میشن اما A71 وA51 اونقدرا که باید جذاب نیستن

Afson

پلاستیکی .سخت افزار ضعیف نسبت به رقبا .عملکرد دوربین هم احتمالا در حد بقیه نباشه مثل سری قبل .میانرده های سامسونگ نسبت به بقیه ضعیف تر .بی کیفیت تر .هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)