حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو میان رده 5G گوگل برای سال ۲۰۲۰ ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 45 دیدگاه | شایعات، شبکه 5G، گوگل

دو هفته پیش بود که برای اولین بار گوگل پیکسل ۴ ای (Pixel 4a) را دیدیم. حالا به نظر می رسد این دستگاه علاوه بر اینکه 5G خواهد بود، تنها هم نخواهد بود. گفته می شود دو میان رده 5G گوگل برای سال ۲۰۲۰ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

میان رده 5G گوگل

پیکسل ۴ ای

پیکسل ۴ ای

تصاویر جدیدی همراه با گزارشی منتشر شده بود که نشان می‌داد در سال ۲۰۲۰ تنها یک گوشی میان رده از سوی گوگل عرضه می‌شود و همچون سال گذشته از نسخه XL آن خبری نخواهد بود. اما امروز اطلاعات جدیدی در دسترس قرار گرفت که نشان می‌دهد امسال دو گوشی میان رده از سوی گوگل معرفی و عرضه می‌شود.

سایت XDA Developers امروز اطلاعاتی را منتشر کرد که نشان می‌دهد گوگل امسال نیز قصد دارد دو گوشی میان رده جدید را معرفی و روانه بازار کند. این اطلاعات همچنین نشان می‌دهد که یکی از این گوشی‌ها قرار است قابلیت ارتباط با شبکه‌های مخابراتی 5G را داشته باشد.

گوگل در طی سال‌های اخیر نشان داده است که به استفاده از نام ماهی‌ها برای انتخاب عنوان مدل گوشی‌های خود علاقه زیادی دارد. به عنوان مثال گوشی Pixel 3 با نام مدل Blueline معرفی شد و Pixel 3XL نیز عنوان Crosshatch را یدک می‌کشید. به همین ترتیب گوگل عنوان Flame را برای گوشی پیکسل 4 انتخاب کرده بود. اطلاعات منتشر شده از سوی سایت XDA به نام مدل سه گوشی جدید از شرکت گوگل اشاره کرده است و نشان می‌دهد این شرکت در نظر دارد این گوشی‌ها را بزودی معرفی کند.

میان رده 5G گوگل

میان رده 5G گوگل

این سایت اعلام کرده است که در بررسی فریم‌ورک و کدهای رابط کاربری گوشی‌های پیکسل 4 به نام سه ماهی یا عنوان مدل از گوشی‌های پیکسل گوگل دست پیدا کرده است. این نام‌ها Sunfish، Redfin و Bramble هستند و دو عنوان اول مربوط به دو گوشی میان رده است که گوگل در نظر دارد آن‌ها را در قالب سری محصولات پیکسل خود در سال 2020 میلادی عرضه کند. در گزارش منتشر شده از سوی این سایت به بررسی بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سه گوشی هوشمند نیز پرداخته شده است.

این گزارش اعلام کرده است که Sunfish قرار است از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ بهره ببرد. تراشه‌‌ای که در طی ماه‌های اخیر وظیفه پشتیبانی از گوشی‌های میان‌ رده‌ای همچون Realme X2، Redmi K30 و گلکسی A71 را برعهده داشته است. XDA معتقد است که این گوشی می‌تواند همان پیکسل 4a باشد که در اواخر سال گذشته میلادی تصاویر رندر شده‌ای از آن در دسترس قرار گرفت.

کدهای یافت شده از گوشی Redfin نیز نشان می‌‌دهد که این گوشی قرار است از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ بهره ببرد که از شبکه‌های مخابراتی 5G نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی میان رده نیز قرار است با قیمتی کمتر از گوشی‌های 5G موجود روانه بازار شود. XDA اعلام کرده است که این گوشی قرار است در هنگام عرضه از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره ببرد. ممکن است این گوشی در طی ماه‌های آینده با عنوان پیکسل 4a XL عرضه شود. البته که پیش از این در شایعه ای خواندیم پیکسل ۴ ای ایکس‌ال ارایه نخواهد شد؟

در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده است که Bramble نیز از تراشه اسنپدراگون 765 بهره می‌برد اما ممکن است تنها یک برد توسعه باشد و هیچگاه به عنوان یک گوشی هوشمند روانه بازار نشود.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل های 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
45 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALiKiNG

آقای س.ع بیا وسط این همه اخباری ک ترجمه میکنی ی تنه بیا دو خط بنویس میخوای چیکار کنی با این سایت
فقط پاک میکنی
توهینی ک بهم میشه رو نمیبینی
فیکی ک ازم میسازن رو نمیبینی
بعد میای تهدید ب بن میکنی
گفتم بازم میگم بن کن از چی میترسونیم؟
من نه از اونام ک دوباره اکانت بسازم
نه از اونام ک برا ترنجام گریه کنم
دو ساعت وقتمو تو روز برا سایتت میزاشتم دیگه نمیزارم
چیزی ک زیاده سایت تکنولوژی
البته چیزی ک پرواضحه نه من بن میشم و نه چالتون چون همین توهین و دعواها ب نفعته و سایتت رو بهتر کرده از لحاظ ویو و تبلیغ
و اگه ما بریم سوت و کور میشه و دودش تو چشمت میره
به جای اینکار ی نفر رو بگیر کمکت سایتت رو بهتر کن
چنتا پیشنهاد
1.جلو اسم هرنفر بنویسه تو بخش کامنتا ک چنتا ترنج داره
2.بخش پیام خصوصی بیار
3.برای بعضی کاربرا مثه چالتون و من تایید کامنت بزار
4.پست های ی هفته ب قبل رو یا کامنتاش رو ببندید یا ترنجش رو صفر کنین
5.یا تایید کامنت بزار یا هی پاک نکن
بالاخره یا زنگیه زنگی یا رومیه رومی

The Destroyer

مبارکه..‌‌‌.

Amir galaxy

دستت در نکنه
از این کارا بیشتر بکن

Amir galaxy

درد *

_V_

وااااااااااای چه صحنه دراماتیکی

Dr.Nazer

زحمت کشیدین آقای عط‌ایی، یه لیوان آب میوه…!!

amer

احسنت جناب مدیر متشکرم

Dr.Nazer

برادر عامر متاسفانه حساب چالتونِ بزرگ مسدود شد؛ نظرتون چیه؟

amer

سلام جناب عطایی کاربر چالتون به کسی توهین نمیکنه مگر اینکه کسی بهش توهین کنه
کاربر چالتون کسی را مسخره نمیکنه مگر اینکه کسی مسخره اش کنه
لطفا کاربرانی که همیشه و همه حال کاربر چالتون رو تحریک و مسخره کردن و وجه ی بنده خدا را در این مدتی که بوده تخریب کردن و جنابعالی دقیقا میدونید کدوم کاربران چالتون و بقیه را تحریک و تهییج به پاسخگویی تند و زننده میکردن را مسدود نمایید تا حق کاربران مانند چالتون ضایع نشه
با تشکر

Mahdi

کاش پیکسل ۴ ایکس ال هم ظاهرش این بود و حسگر اثر انگشتش پشت بود

Chalton

سمیه نرو …
تو بری اینا به من آب و غذا نمیدن
که دستشوییم نگیره ….

.
.
.
.
👏😂

The Destroyer

چه عجب…
واقعا متشکرم که بالاخره به حرفای کاربراتون گوش دادین…

Dr.Nazer

The End…

The Destroyer

جناب عطا.یی متشکرم که بالاخره به حرفای کاربراتون گوش دادین…

Aпɢεʟ

آقای عرفانی شما بازم قصد خرید پرچمدار هواوی دارید ؟اصلا چطور ؟
یا مثل من که اون زمان رفتم سمت سامسونگ و الان نسبتا راضی ام از انتخابم سامسونگ میگیرید یا وانپلاس می‌خرید یا شیائومی ؟؟
البته اپل بگیرید از همشون بهتره !

نیما عرفانی

قبل از پاسخ این کامنتت بگم؛ جواب اون کامنت قبلی که در پست قبلی ریپلای کرده بودی فرستادم اما خب … 😄⁦👏🏻⁩ حذف شد.
من قبل از اینکه میت ۲۰ پرو بگیرم نزدیک به ۵ سال جی ۳ داشتم(قبلشم نوکیا و سونی اریکسون) و کلی ازش کار کشیدم به خصوص در دوران دانشگاه و با اینکه یکسری نواقص داشت اما در مجموع ازش راضی بودم(الآنم گهگاهی باهاش کار میکنم) حتی میخواستم مجدد از برند الجی به جهت امکانات صوتیِ فوق العاده اش و رابط کاربری(شخصاً از رابطش خوشم میاد) و همینطور بدنه ی مقاومش(گواهی نظامی) گوشی بگیرم اما خب چون بعضی پارامتر های دیگه مثل کیفیت و امکانات سخت افزاری دوربین ، ویژگی های اضافی و جدید مثل تشخیص چهره ۳ بعدی و حسگر اثر انگشت داخل نمایشگر و آپدیت دهیِ به موقع برام در ارجحیت بود، دیگه تصمیم گرفتم بین سامسونگ و هواوی یه فلگشیپ فون انتخاب کنم .
البته روزی که رفته بودم برای خرید، اول رفتم نمایندگی ال‌جی و سراغ جی ۸ رو می‌گرفتم و گفتن هنوز نیومده و مشخص هم نیست که کی موجود میشه بعد رفتم نمایندگی سامسونگ و سراغ إس ۱۰ پلاس رو می‌گرفتم و متصدیش گفت فقط برای فروش دارن و برای کار کردن با گوشی و نگاه اجمالی بهش ندارن اما جدای از این ، قیمتش هم اون موقع بالا بود . در آخر رفتم نمایندگی هواوی و سراغ پی ۳۰ پرو گرفتم که گفتن یه عدد موجود دارن اونم داخل پک ویژه اش که همراهش شارژ بیسیم و ایرباد بیسیم هم بود ولی قیمتش خیلی زیاد بود که اونم کسنل شد . پس موند میت ۲۰ پرو که یکم باهاش کار کردم داخل مغازه و ازش خوشم اومد و رنگ twilight blue رو خریدم و خداروشکر تا الان هم ازش راضیم اینو جدی میگم(چه از نظر کیفیت و تجربه ی کاربری چه از نظر روند آپدیت دهی هواوی) . ولی اگه بخوام یه زمان دوباره یه گوشی پرچمدار بگیرم این دفعه دیگه مثل سابق نیست و ۲-۳ تا برند دیگه هم در کنار سامسونگ و هواوی و اپل گزینه های وسوسه کننده ای دارن مثل سری می ۱۰ شیائومی و وان پلاس سری ۸ و برای خرید و عدم خرید هرکدومشون هم دلایل خودم رو دارم اما اگه بخوام خلاصه ی حرفام رو نتیجه گیری کنم ؛ میگم احتمالاً در کنار اپل ، سامسونگ و وان پلاس ؛ ۳ اولویت اصلیِ خریدم باشن تا ببینم پی ۴۰ پرو هواوی و می ۱۰ پرو شیائومی چی از آب درمیاد و همینطور نیم نگاهی هم به الجی و سونی و نوکیا دارم که در آینده چیکار میکنن.

نیما عرفانی

ویرایش
کسنل / کنسل

نیما عرفانی

اینم اضافه کنم که تجربه ی استفاده از سامسونگ و آشنایی کامل از رابط کاربریش رو دارم چون ۲ تا از اعضای خانواده ، از سریِ نوت سامسونگ یه تبلت و یه گوشیش رو دارن و من هم بعضاً استفاده کردم .

Dr.Nazer

یه لحظه اومدم تو سایت دیدم نام‌کاربری‌ها اومده کنار اسما ترسیدم فک کردم هک شدیم😂🤦‍♂️

Dr.Nazer

اه ببخشید جناب عرفانی اشتباه ریپلای شد

نیما عرفانی

ایرادی نداره علیرضا 🙂

Amir galaxy

جناب عط ایی ممنون

Lovers of God

جدی جدی حسابش مسدود شد؟!!

The Destroyer

زمان مشخص میکنه

_V_

شاید…

m.b

چرا کنار همه اسم ها usermname نوشته؟
آدم خوف میکنه فکر میکنه همه فیکن.. 😂

_V_

دقیقا! فکر کنم تنظیمات سایت…

m.b

فکر میکنم دارن تو سایت تغییر ایجاد میکنن… دیگه وقتش بود…

m.b

خوبه که حساب همه ترول ها مسدود بشه که صدق نیت به همه ثابت بشه… آقای عط‌ایی از اول بودن و دیگه براشون واضحه که چه کسی در واقع به نفع کاربرا نیست که حضور داشته باشه!!
ولی متأسفانه…😑🌺

_V_

منکه دلم روشن نیست

البته شایدم فیوز پریده!

m.b

بله خب مشخصه که ترول ها نظر پست ها رو زیاد میکنن نظر زیاد هم بازدید رو میبره بالا پس…
امیدوارم کنترل شه لااقل…

m.b

پس خوشحال میشیم لااقل تعدادی از ترول ها که باعث آزار همیشگی کاربرا هستن رو حذف کنید…
همینکه از ده کاربر برتر همه قدیمی ها دیگه تقریباً نیستن خودش ثابت کرده که ترول ها چیکار کردن با سایت…
اگر صدق نیت باشه خوبه که اینکار سریعاً صورت بگیره تا هم کاربرا راحت فعالیت کنن و نظرات مفید‌تر بشه و هم اعتبار سایت بقول شما اگر با حضور ترول ها میاد پایین پس با حذفشون افزایش پیدا کنه… این درخواست تمام کاربراست… پس خوبه که اهمیت داده بشه… وگرنه طبیعیه که کاربرای قدیمی نفر به نفر به حاشیه برن و فعالیتشون رو کمتر کنن…
امیدوارم با اینکار حرفتون رو ثابت کنید و به درخواست کاربرا اهمیت عملی بدید جناب…
ممنون…

_V_

خب خداروشکر جناب عطایی بالاخره یه کاری کردن

به خدا یه هفته هم پست نذارین ولی سایتو درست کنین ما راضی ایم

Dr.Nazer

@سینا عطایی
جناب عطایی واقعاً ازتون ممنونم بابت مسدود کردن حساب کاربر چالتون؛ انشاءالله به‌زودی با ایجاد تغییراتی در سایت، ترنجی به دوران اوج خودش بازمیگرده…
درضمن اگه جایی در صحبت با شما تند رفتم عذرخواهی می‌کنم چون اعصابم از وضع سایت خورد بود و دوست داشتم که فضا از این تشنج و فحاشی و دشمنی بیرون بیاد…
موفق باشید

m.b

تو ترنجی هزاران پست گذاشته شده با زحمات جناب عط‌ایی خوبه که وقتی میگن بازدیدی که با ترول ها بدست میاد کسر اعتباره پس عوامل کسر اعتبار از سایت حذف بشند…👌
حالا حتی اگر بنده یا یک کاربر عادی باعث کسر اعتبار شده باشه!…

amer

گزارش مفیدی بود مرسی
احتمالا امسال با این اخباری که منتشر میشه تمام برندها برای گوشی های فوق رده از پردازنده 730و765اسنپدراگون استفاده میکنن که این نشون دهنده اعتماد سازندگان گوشی به کوالکام نشون میده

Milad7

عجب داستانی داریم تو این سایت با یک سری افراد 😐

Milad7

گوگل هم امسال گند زد. گوشی های خوبی معرفی نکرد… 😐

Mani

به اصطلاح پایان چالتون اما هنوز تو لیست امتیاز ها هست یعنی هنوز سایه چالتون اینجا هست

این قرار بود رفتن قاطع باشه؟؟

smartiz

پیکسل ها قیمت مناسبی ندارند متاسفانه

Amir galaxy

گوگل های امسال نسل سوخته هستن

Amir galaxy

یعنی ۲۰۱۹😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)