حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی گوگل از مرورگر کروم روی ویندوز ۷ پس از پایان پشتیبانی مایکروسافت در آن، ادامه خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | گوگل

پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۷ فردا سه شنبه ۲۴ دی ۹۷ به پایان می رسد. با این وجود اما پشتیبانی گوگل از مرورگر کروم روی ویندوز ۷ پس از پایان پشتیبانی مایکروسافت در آن، ادامه خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مرورگر کروم روی ویندوز ۷

گوگل کروم

گوگل کروم

با اینکه مایکروسافت اکیدا توصیه میکند کاربران به نسخه‌های جدیدتر ویندوز مهاجرت کنند، اما مطمئنا باز هم تا مدت ها بسیاری از کاربران به استفاده از ویندوز ۷ ادامه خواهند داد.

گوگل اما فعلا آماده رهاسازی ویندوز ۷ نیست و بنا به گزارش منتشر شده، غول جستجوی جهان به پشتیبانی از مروگر کروم به مدت حداقل 18 ماه دیگر بر روی سیستم عامل ویندوز ۷ ادامه خواهد داد.

بدین ترتیب گوگل تضمین کرده است که تا تاریخ 15 جولای 2021 یعنی حدودا یکسال و نیم دیگر، از مرورگر کروم بر روی ویندوز 7 پشتیبانی خواهد کرد. مایکروسافت با اینکه برای عموم کاربران ویندوز 7 دیگر بروزرسانی امنیتی منتشر نخواهد کرد، اما کاربران تجاری میتوانند با پرداخت مبلغی، این دسته از آپدیت ها را حداکثر تا تاریخ 2023 دریافت کنند.

گوگل خاطر نشان کرده که این موضوع میتواند در فرآیند مهاجرت کاربران به ویندوز 10 مفید واقع شود و میتوانند بر روی نسخه جدید نیز با ورود به حساب گوگل خود، به تمام اطلاعات یکپارچه شده دسترسی پیدا کنند.

ادامه پشتیبانی گوگل از کروم بر روی ویندوز 7 برای شرکت‌های بزرگ نیز بسیار مفید است و حال که قرار است مایکروسافت دیگر از کاربران ویندوز 7 پشتیبانی نکند، پشتیبانی گوگل میتواند امنیت را بر روی مروگر این کمپانی تا حدی تامین کند. هر چند در هر صورت خطر حمله به ویندوز 7 به زودی بسیار افزایش خواهد یافت اما این اقدامات میتواند کمی از این خطرات بکاهد.

شما از چه سیستم عاملی استفاده می کنید؟ مرورگر اینترنت شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

ویندوز ۸ استفاده میکنم و کارم رو راه میندازه

Mohammad 13759

بیمورد هم نیست اگه بخوام ویندوز ۱۰ بزنم باید یه پنج ملیونی خرج سیستمم بکنم

Aпɢεʟ

ارتقا بده سیستم رو 🌹

pooria

برا ما چه فرقی داره ما که ویندوز کرک شده استفاده میکنیم

ARMTIN

آقای عطایی
رزولوشن و رفرش ریت صفحه نمایش بلک شارک 3 شیاومی منتشر شد
http://www.slashleaks.com/l/black-shark-3-prototype-phone-has-120hz-and-2k

Milad7

جاست فایرفاکس! 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)