حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۹ پرو تاییدیه TENAA گرفت

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

دو روز قبل بود که ردمی نوت ۹ (Redmi Note 9) را با سوراخ نمایشگر با هم در ترنجی دیدیم. مشخصا ردمی می خواهد یک نسخه پرو هم برای این دستگاه ارایه کند. امشب می بینیم که شیائومی ردمی نوت ۹ پرو تاییدیه TENAA گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی ردمی نوت ۹ پرو

چندی پیش مدیر عامل شرکت شیائومی لی جون بیانیه ای صادر کرد و گفت که در سال ۲۰۲۰ حداکثر ۱۰ گوشی 5G وجود خواهد داشت. اما این بدان معنا نیست که تولیدکننده فقط دستگاه های دارای پشتیبانی از شبکه 5G را طراحی کند.

اخیرا مدلهای جدید “M2003J15SC” و “M2003J15SE” گواهینامه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین یا TENAA را دریافت کرده اند. همانطور که اسناد نشان می دهند، هر دو گوشی هوشمند 4G هستند. بسیاری فکر می کنند یکی از آنها متعلق به برند Redmi است، در حالی که مدل دوم از سری Xiaomi به دست ما می رسد. آیا اولین مدل Redmi Note 9 Pro است؟

در مورد دستگاه هایی که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، اطلاعات خاصی در دست نیست اما طرفداران و وبلاگ نویسان شیائومی موفق به فرضیه هایی شده اند. بیشتر آنها فکر می کنند که یکی از آنها باید Redmi Note 9 Pro باشد. و هیچ یک از آنها نمی دانند که کدام تلفن مدل دوم خواهد بود.

در حال حاضر ، اخبار نسبتاً کمی در مورد دستگاه جدید Redmi وجود دارد. اما می دانیم که این گوشی هوشمند بعدی پرفروش برند مستقل Xiaomi خواهد بود. همانطور که باید بدانید، تقریباً تمام گوشی های سری Redmi Note بسیار عالی به فروش رسیده اند و در بسیاری از مناطق به پرفروش ترین مدل ها تبدیل شده اند. بنابراین هر دلیلی وجود دارد که فکر کنید Redmi Note 9 Pro نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

به هر حال شارژر جدید شیائومی چند روز پیش از صدور گواهینامه 3C گذشت و سند نشان می دهد که این محصول از شارژ سریع 33W پشتیبانی می کند. علاوه بر این ، مشخصات اصلی سری Redmi 9 نیز لو رفته است. طبق گفته شایعات این تلفن مجهز به پردازنده MediaTek Helio G70 صفحه نمایش 6.6 اینچی از آب و یک فضای ذخیره سازی داخلی 4 گیگابایتی + 64 گیگابایتی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۹ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Lovers of God

به نظرم زوده برا note 9😳
اما مشخصات خوبی داره😋

Aпɢεʟ

واسه ردمی نوت نه پرو مدیاتک ۱۰۰۰ بزاره عالیه ⁦❤️⁩🌹

✔ TVKade

در بهترین حالت اگر 5g باشه از dimensity 800 استفاده میکنه که بعیده این سری 5جی باشه. dimensity 1000 یک پردازنده پرچمداره و در گوشیایی مثل پوکو اف2 باید شاهدش باشیم.
احتمالا در ردمی نوت 9 از اسنپدراگون 675 و در مدل پرو از اسنپدراگون 730 استفاده کنن.
اون گوشی که شارژر سریع 33 واتی داره هم خیلی بعیده باتری با ظرفیت بزرگ داشته باشه. در واقع شارژ سریع میذارن که نخوان باتری با ظرفیت بزرگ بذارن.
بطور کلی اسنپدراگون 730 و imx 686 و باتری 4000 + شارژر 33 واتی و پانچ هول + LCD برای ردمی نوت 9 پرو محتمله.
این سری بنظر میرسه نسبت به ردمی نوت 8 پرو آپگرید حساب نمیشه و یه گوشی موازی با کانفیگ متفاوته.

Aпɢεʟ

«صفحه نمایش 6.6 اینچی از آب »
هههههن🤔جریان چیه…آقای ع_طا_یی رمزی می‌نویسید🙄😁

Milad7

حسم مگه میترکونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)