حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای گلکسی فولد ۲ (Galaxy Fold 2) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | رندر، سامسونگ

دو هفته پیش بود که در ترنجی تصاویر واقعی گلکسی فولد ۲ را دیدیم. این دستگاه طراحی متفاوتی نسبت به نسل اول خود خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای گلکسی فولد ۲ (Galaxy Fold 2) را ببینید.

رندرهای گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

اندازه گوشی های هوشمند در سال های گذشته افزایش پیدا کرده است. در این میان شرکت ها تصمیم گرفتند با توسعه پنل های انعطاف پذیر، کاربرد گوشی ها را افزایش دهند. گوشی های انعطاف پذیر کمی در بازار حضور دارند که با قیمت بالایی نیز به فروش می رسند. یکی از این محصولات، گلکسی Fold سامسونگ بوده که اوایل سال گذشته میلادی در معرض دید عموم قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسل جدید این گوشی هوشمند همزمان با گوشی های سری گلکسی اس ۱۱ در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی می شود. این گوشی هوشمند در حال بسته، دارای طراحی مربعی شکل است. در حالت عادی، با یک دستگاه مشابه با موتورولا Razr 2019 هستیم.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

نسل آینده گلکسی فولد از طراحی جذابی بهره می برد و در بخش بیرونی دارای یک نمایشگر کوچک است. روی این نمایشگر اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ و میزان باتری به نمایش گذاشته می شود. در کنار این صفحه نمایش کوچک، دوربین اصلی دوگانه به همراه فلاش LED به چشم می خورد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای دوربین این دستگاه منتشر نشده؛ با این حال انتظار می رود سامسونگ برای آن سنسور ۱۰۸ و ۵ مگاپیکسلی در نظر بگیرد.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲ به صفحه نمایش 6.7 اینچی Dynamic AMOLED مجهز می شود که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره به چشم می خورد. روی این نمایشگر، یک لایه نازک شیشه به عنوان محافظ کشیده می شود. این لایه در مقایسه با محافظ نمایشگر گلکسی Fold، مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد.

انتظار می رود این دستگاه دارای دو باتری باشد که ظرفیت یکی از آن ها به 900 میلی آمپر ساعت می رسد. شایعات به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع اشاره می کنند.  انتظار می رود قیمت گلکسی Fold 2 کمتر از ۱۵۰۰ دلار باشد تا بتواند با موتورولا ریزر 2019 رقابت کند.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

دلم واسه آلفا منعطف واقعیه تنگ شده…
بیا بگو یکم بخندیم… 😂👌

_V_

#کیفیت_اتفاقی_نیست
#هواوی_مرحوم
#شیاهری
#مصطفی_بقال
#آلفا_منعطف_واقعی
#روح_بخش_دنیای_فناوری
#ترول
#بنجل_پرست
#این

اینا مروری بر این یک سالی ک گذشت😂 (اگر مبدا رو با مراسم سری اس/ سری می حساب کنیم)

Aпɢεʟ

واعظی :
# زشت بدترکیب 🤭

Display

اصل می دید؟🤗

_V_

😓

Dr.Nazer

فقط #این 😂😂

_V_

😂

Milad7

بد نیست ولی یکم گرونه 🙂

Chalton

خیلی خوشگله،البته من بیشتر منتظر اس 11 هستم ولی فول2 هم واقعا زیباست،البته باید تا موقع معرفی صبر کنیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)