حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه نوکیا ۹.۲ به تعویق افتاد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

معمولا انتظار داریم اکثر پرچمدارهای اندرویدی تا قبل از نوروز هر سال معرفی شوند. این بار اما گفته می شود پرچمدار نیمه اول ۲۰۲۰ نوکیا با تاخیر عرضه می شود. عرضه نوکیا ۹.۲ به تعویق افتاده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۹.۲

نوکیا ۹.۱

نوکیا ۹.۱

شرکت HMD که گوشی‌های با برند نوکیا را روانه‌ی بازار می‌کند، اگرچه در زمینه گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده حرف زیادی برای گفتن دارد، ولی هنوز نتوانسته پرچم‌دار پر سروصدایی را معرفی کند. در رابطه با جدیدترین پرچمدار این شرکت که ظاهرا نوکیا ۹.۱ نام دارد، در برخی گزارش‌ها آمده بود که در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۰ می‌توانیم انتظار عرضه آن را داشته باشیم که حالا به نظر می‌رسد تاریخ معرفی آن به تعویق افتاده است.

اکانت توییتری Nokia Anew که در زمینه‌ی برند نوکیا خبرها و شایعات موثقی را منتشر می‌کند، با انتشار یک پست اعلام کرده که عرضه جدیدترین پرچمدار نوکیا به پاییز ۲۰۲۰ موکول شده است. طبق اعلام این اکانت، نام گوشی مذکور نوکیا ۹.۲ است و از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد.

پیش از این، گفته می‌شد که نوکیا ۹.۱ قرار است با اسنپدراگون ۸۵۵ یا ۸۵۵ پلاس عرضه خواهد شد. اما با توجه به این خبر جدید، به‌نظر می‌رسد نوکیا ترجیح داده از تراشه تازه‌نفسی استفاده کند و به همین خاطر تکمیل روند توسعه و ساخت آن به تعویق افتاده است.

در سال ۲۰۱۹، نوکیا ۹ با تراشه قدیمی اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی شد. این گوشی به دلیل بهره‌گیری از تراشه قدیمی و البته دوربین پنج‌گانه نه‌چندان جذاب نتوانست توجهات زیادی را جلب کند و حالا به نظر می‌رسد HMD قصد ندارد این اشتباه را تکرار کند.

با بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، نوکیا ۹.۲ از فناوری ۵G پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت باید ببینیم نوکیا در برابر رقبایی مانند سامسونگ، شیائومی، هواوی و دیگر شرکت‌ها آیا می‌تواند در سال ۲۰۲۰ پرچم‌دار جذابی را عرضه کند یا نه.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۹.۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

عالیه مطمئنم برند خوشنام و با اصالت نوکیا به جایگاه واقعی و قبلی خودش بر میگرده
خوشبختانه جدیدا هم عرضه گوشی های نوکیا که قبلا توسط شرکت FIHبوده این بار به خود شرکت نوکیا واگذار شده تا بتونه هر محصول معرفی شده را بدون تاخیر به بازار عرضه کنه
خبر خوبی بود مرسی

Milad7

کاش نوکیا را واگذار نمیکردن 😐

Amir galaxy

یکی از رفیقام که زیاد توی دنیای موبایل نیست بهتره بگم هیچی بلد نیست تا عکس نوکیا 9.1 رو دید گفت بهترین موبایلیه که تا حالا دیدم😂👌
________
به امید بازگشت این برند محبوب🌹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)