حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به دلیل باگ امنیتی نرم افزار توییتر اندروید همین حالا آن را آپدیت کنید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | امنیت

روز گذشته توئیتر اعلام کرد که آسیب‌پذیری را در برنامه اندرویدی خود کشف کرده است که به هکرها اجازه آن را می‌داد تا کنترل اکانت کاربران توئیتر را در دست گرفته و از آن حساب‌ها دایرکت مسیج ارسال کنند. به دلیل باگ امنیتی نرم افزار توییتر اندروید همین حالا آن را آپدیت کنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باگ امنیتی نرم افزار توییتر اندروید

توییتر

توییتر

این آسیب‌پذیری همچنین اجازه دسترسی غیرمجاز به افراد نادرستی می‌داد که آن اطلاعات به‌صورت عمومی در دسترس نبودند. توئیتر گفته است که هیچ نشانه‌ای مبنی بر سوءاستفاده از این نقص امنیتی مشاهده نکرده است، اما فقط برای امنیت بیشتر کاربران، پچی برای رفع آن ارائه کرده است.

کاربران اپ این شبکه اجتماعی که ممکن است تحت تأثیر آسیب‌پذیری مورد نظر قرار گرفته باشند، ایمیلی یا نوتیفیکیشنی از برنامه توئیتر دریافت خواهند کرد. در هر حال، دستورالعمل‌هایی به کاربران ارائه می‌شود تا طبق گفته این کمپانی اکانت آنها را امن نگه می‌دارد.

دستورالعمل‌های دریافت شده توسط هر کاربر توئیتر اندروید، بسته به اینکه کدام نسخه از اپلیکیشن را برروی گوشی نصب داشته باشند، متفاوت خواهد بود. توئیتر گفته است که اگر شما نمی‌دانید که چه کاری باید انجام دهید، آخرین نسخه از این برنامه را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

توئیتر از این ماجرا ابراز تأسف کرده است و اعلام کرده که به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد تا اطلاعات شما را امن نگه دارد. در حال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر اینکه اپ توئیتر در iOS دارای آسیب‌پذیری مشابهی است، دریافت نشده، این یعنی کاربران آیفون و آیپد نیاز نیست اقدام خاصی انجام دهند و یا دستورالعمل خاصی را برای امن نگه داشتن اکانت خود اجرا کنند.

شما از توییتر استفاده می کنید؟ اگر کاربری اندروید هستید حتما آن را آپدیت نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

با ست کردن پروکسی راحت میتونید بدون vpn به توییتر متصل بشید

Dragon

سلام دوستان
عباس هستم ،بعد از سه سال دنبال کردن سایت ترنجی تصمیم گرفتم و امروز عضو ترنجی شدم
امیدوارم حضورم تو این سایت مفید باشه

Amir galaxy

خوش اومدی عباس جان 🌹

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)