حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G زد تی ای اکسون ۱۰ اس پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ZTE

نه ماه پیش بود که گوشی 5G زد تی ای Axon 10 Pro با دوربین سه گانه معرفی شد. حالا اما این شرکت تایید کرده که گوشی 5G زد تی ای اکسون ۱۰ اس پرو با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی 5G زد تی ای اکسون ۱۰ اس پرو

گوشی 5G زد تی ای اکسون ۱۰ اس پرو

گوشی 5G زد تی ای اکسون ۱۰ اس پرو

سال ۲۰۱۹ با ورود موبایل‌های 5G به بازار آغاز شد و یکی از پیشگامان، زد تی ای اکسون ۱۰ پرو بود. این محصول در کنگره جهانی موبایل به نمایش درآمد و حالا در بسیاری از نقاط دنیا، قابل خریداری است. به تازگی ZTE با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، اکسون ۱۰ اس پرو را نیز یک گوشی 5G توصیف کرد.

در این پیام رسمی، اشاره‌ای به اسنپدراگون ۸۶۵ نشد؛ اما اندکی بعد اکانت کمپانی چینی در پاسخ به یکی از کامنت‌ها، قدرت گرفتن پرچمدار خود از تراشه جدید کوالکام را تایید کرد. این چیپست می‌تواند با مودم اسنپدراگون X55 همراه باشد تا پهنای باند بیشتر و سرعت دانلود بالاتری را فراهم کند. همچنین به علت سازگاری با شبکه‌های SA و NSA، پوشش‌دهی بهتری خواهد داشت.

در تصاویر منتشر شده، تغییر ظاهری چندانی به چشم نمی‌خورد. دو دوربین اصلی را می‌بینیم که با یک سنسور سوم و فلاش LED همراهی می‌شوند. لوگوی ZTE و Axon با فونت سفید جلب توجه می‌کند؛ در حالی که رنگ خود دستگاه به مشکی می‌گراید. کمپانی چینی این رنگ را Qiang می‌خواند که قابل ترجمه به «زنگ» است.

نظر شما چیست؟ منتظر زد تی ای اکسون ۱۰ اس پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اگر ریجستری نبود الان وضعیت آنقدر خوب بود که خریدار ها بخوان انتخاب های خاص مثل میزو زد تی ای نوبیا و کلی برند دیگه داشته باشن .افسوس و صد افسوس .اکسون رو باهاش کار کردم نمی‌دونم کدوم نسل بود ولی رقیب اس۷ بود و واقعا بجز دوربین و کمی روشنایی کمتر نمایشگر بقیع چیزا فوق العاده بود مخصوصا اسپیکرش

Milad7

ZTE قابل مقایسه با شیا و اوپو نیست!

Milad7

اینجا فن Zte هم هست؟ 😐 😐 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)