حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۱۱ لو رفتند

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چندی پیش بود که در ترنجی دیدیم گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ رسما معرفی شدند. به نظر می رسد که حالا نوبت به نسل بعدی خانواده گلکسی ام است. سامسونگ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۱۱ لو رفتند و حالا در این مطلب با هم درباره آن ها صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۱۱

 

شرکت سامسونگ سری گلکسی M را برای نخستین بار به عنوان نسل جدید گوشی‌های هوشمند میان رده خود معرفی کرد. از جمله آنها باید به دو مدل گلکسی M30 و M10 اشاره داشت که اوایل 2019 از راه رسیدند. استقبال قابل توجه از گلکسی ام ۳۰ موجب شد تا مدتی بعد سامسونگ مدل گلکسی M30s این دستگاه را عرضه دارد. حال جدیدترین گزارش‌ها خبر از معرفی جانشینان دو مدل قبل یعنی گلکسی گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۱۱ می‌دهند.

انتظار داریم سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۰ این گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه را معرفی و عرضه کند. گفته شده گلکسی ام ۱۱ با شماره مدل SM-M115F و گلکسی ام ۳۱ با شماره مدل SM-M315F تحت توسعه قرار دارند.

هنوز طراحی و مشخصات این دو مدل آشکار نشده و انتظار داریم نسبت به نسل قبل ارتقا مطلوبی برای آنها در نظر گرفته شود. پیش از این گفته شد که گلکسی ام ۱۱ با حافظه داخلی پایه ۳۲ گیگابایتی و گلکسی ام ۳۱ با حافظه داخلی پایه 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. طبق اخبار قبل نیز سامسونگ روی دو مدل گلکسی ام ۲۱ و گلکسی ام ۴۱ هم مشغول کار است.

گلکسی ام ۲۱ به عنوان جانشین Galaxy M20 با چیپست اگزینوس ۹۶۰۹ همراست و دارای حافظه رم 4 گیگابایتی و دوربین عقب دوگانه 24 و 5 مگاپیکسلی دارد. این در حالی بوده که مدل پیشین از چیپست اگزینوس ۷۹۰۴ و دوربین عقب دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی ام ۳۱

گلکسی ام ۳۱

براساس شایعات گلکسی ام ۳۱ با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ عرضه خواهد شد و دارای حافظه رم 6 گیگابایتی و دوربین عقب سه گانه است. سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسل، سنسور دوم 12 مگاپیکسل و سنسور سوم 5 مگاپیکسل است. این در حالی بوده که گلکسی M30  از پردازنده اگزینوس 7904 و دوربین عقب سه گانه برخوردار بود.

از سوی دیگر گفته می‌شود گلکسی ام ۴۱ دارای پردازنده اگزینوس ۹۶۳۰ حافظه رم 6 گیگابایتی، دوربین عقب سه گانه 64/12/5 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۱۰ است. اطلاعات بیشتری از نسل جدید خانواده گلکسی M موجود نیست و انتظار می‌رود طراحی شبیه به سری گلکسی A نسل جدید داشته باشند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۱۱ یا گلکسی ام ۴۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

خوبه پردازنده ام 31 اسنپ هست

Mani

ترول های هوآوی که منفی دادین نکنه پردازنده های کایرین خوبه؟؟؟

عـــلـــۍ

اسنپ ۶۶۵ مالی نیست طبیعیه بهتون منفی بدن 🙄

The Destroyer

m31 تو پردازنده پسرفت داشته و از اگزینوس ۹۶۱۱ موجود در m30s به اسنپ ۶۶۵ رسیده که قدرتش کمتره و ۱۱ نانومتری هم هست در صورتی که ۹۶۱۱ ده نانومتری بود…
اما در دوربین کاملا شاهد پیشرفت بوده…

The Destroyer

نباید ریپلای میشد…

Mani

اصلا به من چه من و تو با پوکو مون حال میکنیم😁😁

The Destroyer

اینم حرفیه… موافقم

عـــلـــۍ

پوکو مشکل نمایشگر نداره؟؟

The Destroyer

برای من که سالمه…

Chalton

👌

Milad7

سری m باتری خوبی دارن.

vahid

بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)