حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان (Motorola One) و موتورولا وان پاور (One Power) رسما معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | IFA2018، موتورولا

هر چند تصور می شد که موتورولا وان و وان پاور (One & One power) دستگاه هایی باشند که نسخه جهانی موتورولا پی ۳۰ و پی ۳۰ نوت (این مدل هنوز معرفی نشده است)، باشند اما حالا با دو دستگاه در طراحی و مشخصات متفاوت رو به رو هستیم.  امروز موتورولا وان (Motorola One) و موتورولا وان پاور (One Power) رسما معرفی شدند و در ادامه با هم در ترنجی با آن ها آشنا خواهیم شد.

موتورولا وان (Motorola One)

موتورولا وان

موتورولا وان

ابتدا اجازه بدهید با نام این دو دستگاه آغاز کنیم. خانواده موتورولا وان دستگاه های پروژه اندروید وان (Android one) هستند و هر چند رابط کاربری خالص گوگل را دارند اما سیستم عاملی که با آن عرضه می شوند اندروید ۸.۱ است. مسلما به زودی به اندروید ۹ آپدیت خواهند شود اما در حال حاضر اکسپریا ایکس زد ۳ تنها موبایل معرفی شده با اندروید ۹ خواهد ماند.

بسیار خوب، آن شیشه ای موتورولا وان (Motorola One) است که کمی شیک تر به نظر می رسد اما مشخصات آن کمی کمتر از موتورولا وان پاور (Motorola One Power) آلومینیومی (شاید پلاستیکی) است. اجازه بدهید با موتورولا وان آغاز کنیم.

موتورولا وان نمایشگر ۵.۹ اینچی FHD+ دارد که کم حاشیه بوده،  نسبت نمایشگر ۱۹:۹ دارد و بالای آن برای دوربین سلفی و حسگر ها بریده شده است. چیپست آن اسنپدراگون ۶۲۵ بوده و حافظه رم و داخلی آن ۴ و ۶۴ گیگابایت انتخاب شده است.

موتورولا وان

موتورولا وان

دوربین اصلی دوگانه موتورولا وان ۱۳+؟ است و عجیب که آنها درباره دوربین دوم صحبت نکرده اند. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل انتخاب شده است. درباره دوربین اصلی اما مثلا آمازون ۱۲ مگاپیکسل را عنوان کرده است! باتری موتورولا وان ۳۰۰۰ میلی آمپر بوده که اگر فکر می کنید کم است، وان پاور را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ببینید.

موتورولا وان پاور (Motorla One Power)

موتورولا وان پاور

موتورولا وان پاور

بله، موتورولا وان پاور باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر دارد و نمایشگر آن نیز ۰.۳ اینچ بزرگ تر است. نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD+ آن برای علاقه مندان به سرگرمی مناسب است. اسنپدراگون ۶۳۶ در قلب آن می تپد و باقی موارد مانند موتورولا وان است.

نظر شما چیست؟ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

مراسم معرفی کرین ۹۸۰ شروع شد

Genesis

واقعا فاز اینا و چینی ها چیه ناچ میزارن
واقعا کار سونی و سامی و اچ تی سی قابل ستایش که هنوز مثل اینا اسکی نرفتن .
فردا اپل موبایل بدون صفحه هم معرفی کنه نصف شرکت ها کپی میکنن.
واقعا از موتورولا بعید یود

دکتر رسول آریان

سونی تا قبل از XZ3 خوب بود، اما با اسکی رفتن از طراحی اج سامسونگ، اونم دیگه رفت توی اسکی بازان. فقط سامسونگ و اپل هستن که تقلید نمیکنن از طراحی بقیه. حداقل در چند سال اخیر. همچنین HTC هم روی همون طراحی خودش مونده با همون سوپر LCD های مسخرش!

BeFair

حس ویژه ای ندارم بهشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)