حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ایکس ۵۰ 5G دومین موبایل با اسنپدراگون ۷۶۵ جی خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | ریلمی، شبکه 5G

دیروز بود که ردمی کی ۳۰ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی و نمایشگر ۱۲۰ هزتر در کنار شارژر ۳۰ وات به قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شد و رکورد نظرات دوران معاصر ترنجی را شکست! هر چند نظرات مثبت و منفی زیادی وجود داشت اما نمی توان کتمان کرد که به لطف همین برندهای چینی است که می توانیم به یکی از اولین گوشی های 5G جهان که فقط ۲۸۴ دلار قیمت دارد، با هزینه یک-چهارم برندهای بزرگ دسترسی داشته باشیم. شیائومی و اوپو یک میدان نبرد مجزا بین ردمی و ریلمی یعنی زیربرندهای آن ها دارند که نتیجه آن کاملا به نفع کاربران است. امشب رسما تایید شد که ریلمی ایکس ۵۰ 5G دومین موبایل با اسنپدراگون ۷۶۵ جی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریلمی ایکس ۵۰ 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی

ریلمی ایکس ۵۰

ریلمی ایکس ۵۰

شرکت ریلمی در ماه نوامبر تایید کرد که ریلمی ایکس ۵۰ (Realme X50) را در آینده نزدیک به عنوان اولین تلفن هوشمند 5G این شرکت معرفی می‌کند. اولین تیزر این دستگاه نشان داد که نمایشگر Realme X50 دارای سوراخ نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه است. حالا امروز این تولیدکننده چینی اعلام کرده که Realme X50 5G از چیپست اسنپدراگون 765G استفاده خواهد کرد.

موبایل بعدی ریلمی با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به 5G دوگانه دسترسی خواهد داشت. از آن‌جایی که چیپست این گوشی میان‌رده به حساب می‌آید، انتظار داریم که برچسب قیمتی دستگاه بسیار مناسب باشد رقبای Realme X50 5G مثل Oppo Reno 3 Pro 5G و Redmi K30 Pro نیز از همین پردازنده استفاده می‌کنند.

در گزارش‌های اخیرا آمده که ریلمی ایکس ۵۰ 5G نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع آمولد با رفرشریت ۹۰ هرتزی دارد. این گوشی مجهز به دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۶۰ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی است و در بخش سلفی نیز دوربینی ۳۲ + ۸ مگاپیکسلی دارد. میان‌رده آتی ریلمی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و می‌توانید آن را با فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 شارژ کنید. این گوشی احتمالا ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به همراه دارد.

ریلمی در کنار این موبایل نسخه‌ای تحت عنوان Realme X50 Youth Edition هم معرفی خواهد کرد. این گوشی نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع IPS LCD با رفرشریت ۶۰ هرتزی خواهد داشت. چیپست این دستگاه مدیاتک MT6885 5G خواهد بود و در قاب عقبش دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۱۶ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. مدل Youth Edition این گوشی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G ریلمی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

بنچمارک اکسینوس ۹۸۰ دراومد

۳۲۶ هزار

قویتر از
SD 765
SD 730
Kirin 810
MT G90T
SD 845
Exynos 9810

UnderTaker

البته من با SD 845 بنچمارک 344 گرفتم ، پس نمیشه گفت از SD 845 قوی‌تره.

اتفاقا بنچمارک پردازنده 5G مدیاتک 6885 که رقیب این اگزینوس 980 و SD 675 هست هم اومد و به کل این پردازنده و بقیه رقباش رو ناک‌اوت کرد 👇

http://8upload.ir/uploads/f860789187.jpg

UnderTaker

توی تصویر به اشتباه نوشته شده اَنتوتو 7 ، درصورتی که اَنتوتو 8 هست.
برای اگزینوس 980 هم وبسایت Gsmarena همین اشتباه رو انجام داده بود، درصورتی که اون امتیاز 326 هزار اگزینوس 980 هم مربوط به اَنتوتو 8 هست واعظ جان.

UnderTaker

امتیاز بنچمارک اگزینوس 980 👇

http://8upload.ir/uploads/f174234130.jpg

عـــلـــۍ

واعظ چی خوردی حالت خوبه؟؟ از اسنپ 845
قوی تر نیست من باهاش به امتیاز 338 هزار هم رسیدم

_V_

من حالم کاملا خوبه!

باید از تمامی گوشی هایی که با یه تراشه به امتیازای مختلف رسیدن بهتر باشه تا بگیم از اون تراشه بهتره؟!

عـــلـــۍ

(845)Mi POCOPHONE F1
(845)Samsung Note 9
(845)Samsung S9+
خب اینا که دیوایس مختلف هستند
چرا نمیخواید قبول کنید اشتباه کردید🤦

عـــلـــۍ

از بین اینایی که گفتی فقط اسنپ 765 می‌تونه رقیبش باشه ،چون بقیه خیلی زودتر معرفی شدن
و مدیاتک 6885
نباید با سی پی یو های پرچمدار دو سال پیش مقایسه کرد هر چند که ۹۸۱۰ توی گوشی نوت ۹ به امتیاز ۳۲۷۰۰۰ رسیده و ۸۴۵ هم توی بیشتر دیوایس ها ازش بهتره..

calantar

kirin 810 رقیب این پردازنده ها نیست بلکه پردازنده kirin 820 رقیب این چیپ ها هست و کایرین 810 فقط رقیب 730و g90t هست بر اساس تاریخ عرضه
KIRIN 820 VS MT6885 VS SD765

The Destroyer

۸۲۰ هنوز معرفی نشده…
اگر هم بخواد معرفی شه با فاصله یک ساله از نسل قبلیش معرفی میشه پس شاید مقایسه درستی نباشه..‌‌.
مگر این که هواوی در سیاستش صرف نظر کنه و از یه چیپ برای ۲ سال استفاده نکنه… که احتمالش با توجه به ۵g بالاست…

عـــلـــۍ

بنظرم کایرین ۸۲۰ تا بالای چهار صد هزار بیاد 🤔

calantar

بچه ها مشخصات چیپ mt 6885 چیه سایتی اعلام نکرده؟

Milad7

باتری عالیی داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)