حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت اپل به نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | CES 2020، اپل

شاید اپل در نمایشگاه CES که بزرگترین نمایشگاه الکترونیک در خاک کشورش است حاضر نمی شد اما به نظر می رسد که امسال این شرکت می خواهد پس از سه دهه به صحنه بازگردد و اینکه این بازگشت به چه معنی خواهد بود هنوز مشخث نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بازگشت اپل به نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس صحبت کنیم.

بازگشت اپل به نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس

نمایشگاه CES 2020

نمایشگاه CES 2020

کمتر از یک ماه دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) خواهیم بود و حالا اعلام شده که اپل نیز پس از سه دهه در این رویداد حاضر خواهد شد. نمایشگاه CES رسما در تاریخ ۱۷ دی ۹۸ برگزار خواهد شد و کوپرتینویی‌ها برای اولین بار پس از سال ۱۹۹۲ به این نمایشگاه می‌آیند تا درباره حریم خصوصی صحبت کنند.

به گزارش بلومبرگ، مدیر ارشد حریم خصوصی اپل، جین هوروث، در این نمایشگاه به میزگردی تخصصی برای صحبت درباره حریم خصوصی خواهد پیوست تا درباره قانون‌گذاری، حریم خصوصی مصرف‌کنندگان و مباحث این‌چنینی حرف بزند.

مجری این میزگرد راجیو چاند، مدیر بخش تحقیقات شرکت Wing Venture Capital خواهد بود. چهره‌های سرشناس دیگری از فیسبوک و Procter & Gamble نیز به همراه عضو کمیسیون معاملات فدرال ایالات متحده در این نشست حضور خواهند داشت.

اپل پارسال رسما در نمایشگاه CES حضور نداشت، اما با برپایی بیلبوردی در نزدیکی محل این کنفرانس به صورت استراتژیک بر جنبه‌های حریم خصوصی آیفون تاکید کرد. این شرکت حالا پس از ۲۸ سال یک بار دیگر می‌خواهد به شکل رسمی در CES شرکت کند. میزگرد یادشده در روز اول نمایشگاه CES در تاریخ ۱۷ دی ماه برگزار و از طریق وبسایت این رویداد استریم زنده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هیچ دستگاهی معرفی نشود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

Apple has come back strong and stable💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩⁦❤️⁩💜⁦❤️⁩💜💜

Milad7

آیفون 9؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)