حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری هواوی پی ۴۰ پرو احتمالا ۵۵۰۰ میلی آمپری و از جنس گرافین با شارژر ۵۰ وات خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی پی ۴۰ پرچمدار آتی این شرکت چینی خواهد بود و امیدواریم که تغییرات خوبی را ارایه کند. اولین شایعه درباره باتری هواوی پی ۴۰ پرو است احتمالا ۵۵۰۰ میلی آمپری و از جنس گرافین با شارژر ۵۰ وات خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری هواوی پی ۴۰ پرو

باتری هواوی پی ۴۰

باتری هواوی پی ۴۰ پرو

به‌تازگی یک خبر جزییات جدیدی را از هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو منتشر کرده است. این خبر هم‌چنین نشان می‌دهد که هواوی پی ۴۰ پرو به یک باتری گرافن 5500 میلی‌امپر ساعتی مجهز خواهد بود و از یک شارژ سریع 50 واتی استفاده می‌کند.

بر اساس اطلاعات جدید اندازه باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گرافنی موجود در هواوی پی ۴۰ پرو تنها ۷۰ درصد باتری‌های لیتیومی متداول است. این باتری گرافن از فناوری جدیدی برای شارژ سریع استفاده می‌کند که ۵۰ وات قدرت دارد. زمان شارژ شدن کامل این باتری غول آسا تنها ۴۵ دقیقه خواهد بود.

شارژ کامل باتری تنها در ۴۵ دقیقه

هواوی پی ۴۰ پرو از نمایشگری 6.5 اینچی استفاده می‌کند. این صفحه نمایش OLED از وضوح QHD پلاس برخوردار بوده و نرخ تازه‌سازی تصویر در آن ۱۲۰ هرتز است. نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی در این گوشی هوشمند 98 درصد است و ممکن است در آن شاهد سوراخ نمایشگر باشیم که میزبان دوربین سلفی دوگانه است.

گفته می‌شود هواوی پی ۴۰ از چیپست کایرین 990 5G استفاده خواهد کرد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند پنچ‌گانه بوده و با همکاری شرکت لایکا توسعه یافته است. این دوربین احتمالا از یک سنسور اصلی سونی IMX700 یا IMX686 استفاده خواهد کرد که به لرزش‌گیر اپتیکال و سیستم رنگ RYYB مجهز خواهد بود.

یک دوربین 20 مگاپیکسلی التراویو، یک سنسور 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو، یک لنز ماکرو و یک سنسور ToF دیگر اجزای این دوربین پنج‌تایی است. این دوربین از ضبط تصاویر با وضوح 4K پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی هواوی پی ۴۰ پرو نیز احتمالا از یک سنسور اصلی در کنار یک سنسور التراویو تشکیل خواهد شد. در این گزارش آمده است که سری هواوی پی 40 با اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 روانه بازار می‌شود.

منتظر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

عالیه 😍

علی شیخ زاده

چه عجب یه خبر هم از سری پی ۴۰ اومد

Galaxy

خوبه

Mahdi

باتری های گرافینی اگه خوب جواب بدن راه رو برای حجم ۶۰۰۰ میلی آمپر باز میکنن که عالیه مخصوصا اپل که مصرف باتریش خوبه و دو روز بکوب کار میکنه

Mahdi

البته اگه خسیس بازی در نیاره

عـــلـــۍ

مطمعن باش باتری آیفون ۱۲ خیلی بهتر میشه

عـــلـــۍ

این منفیا رو هرکی داده ایشالله حامله بشه 😒

Agulia-roja

خوبه شرکت ها دارن ظرفیت باتری رو حسابی بالا می برن

afsoon

فوق العاده هست .

_V_

گرافن نیست

نیما عرفانی

مهم نیست
اگه ظرفیت باتری و توان شارژرش همین مقداری که اعلام شده باشه در کنار مشخصات چشمگیر دیگه اش ،نسبت به نسل قبل چند پله جهش داره و گرافنی نبودنش کلاً می‌ره تو سایه و از اونجایی که در حال حاظر هیچ برندی محصول تجاری با این نوع از باتری تولید و عرضه نکرده پس نمیشه به هواوی خرده گرفت هرچند که هنوز هیچ خبری درباره اش به صورت رسمی تأیید و تکذیب نشده اما مطمئنم هواوی برای سری پی ۴۰ سنگ تموم می‌ذاره یعنی محکومِ که براش کم نذاره چون از ۳ ناحیه شدیداً تحت فشاره؛ سامسونگ ، اپل و شیائومی

_V_

نه من خورده نگرفتم

من به نظرم اینه که تو سری میت ویژگی های گسترده جدید رو میذاره،،تو سری پی همچنان همش ویژگی های قبلیو ارتقا میده و دوربینو توسعه میده

نیما عرفانی

شرایط همیشه به یک منوال باقی نمیمونه به خصوص زمانی که جایگاهش در خطر باشه.

Milad7

باتری گرافنی عالیه 😛

Amir galaxy

واقعا گرافنیه؟!
اگه باشه عالیه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)