حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعاتی درباره سرفیس بوک ۳ لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در جریان رویداد اوایل اکتبر سال ۲۰۱۹ خود محصولات متعددی از جمله سرفیس پرو ایکس، سرفیس پرو ۷، سرفیس لپ تاپ ۳ و بخصوص چند محصول منعطف را رونمایی کرده است. حالا اطلاعاتی درباره سرفیس بوک ۳ لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس بوک ۳

سرفیس بوک ۳

سرفیس بوک ۳

اگرچه انتظار داشتیم رویداد امسال ردموندی‌ها مفصل باشد اما بعید به نظر می‌رسید که خبری از رونمایی سرفیس بوک ۳ نباشد. متاسفانه مایکروسافت برنامه‌ای برای سرفیس بوک ۳ نداشت و این لپ تاپ هیبریدی در رویداد اکتبر ۲۰۱۹ این شرکت معرفی نشد.

حال به تازگی گزارشی منتشر شده که می گوید مایکروسافت تاکنون اشاره‌ای به سرفیس بوک 3 نداشته و مشخص نیست چه ویژگی‌های جدیدی را در این مدل ارتقایافته لپ تاپ پریمیومی و هیبریدی مایکروسافت شاهد خواهیم بود. نوت بوکی که بدون شک رقیب جدی مک بوک پرو اپل است.

گفته می‌شود سرفیس بوک ۳ دارای یک نمایشگر ثانویه بوده که افراد می‌توانند از طریق قلمی روی آن به دست نوشتن و طراحی بپردازند. در اردیهشت ۹۸ بود که مایکروسافت پتنتی را در WIPO به ثبت رساند. پتنتی که به عنوان دستگاه رایانه ای با صفحه لمسی جدا شونده شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد این صفحه لمسی با کمک قلم سرفیس پن می‌تواند یادداشت یا طرحی را روی لپ تاپ به ثبت برساند.

در این پتنت آمده ویژگی مورد اشاره یا در کنار پد لمسی و یا در کنار صفحه کلید تعبیه می‌شود. متاسفانه پتنت‌ها همیشه به واقعیت تبدیل نمی‌شوند و شرکت‌ها در اجرا آن کمی تاخیر دارند. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا مایکروسافت برای سرفیس بوک 3 چنین قابلیتی را به کار می‌گیرد یا خیر.

احتمالا در سال 2020 نسل بعدی سرفیس بوک 3 با غیبتی که در رویداد سال 2019 داشته، معرفی می‌شود. از این رو نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر سرفیس بوک ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی گران قیمتن 😐

عـــلـــۍ

🤭چقدر سریع میخونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)