حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس بوک ۳ در بنچمارک 3DMark دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | بنچمارک، مایکروسافت

تحت اسم رمز OEMQN و نام محصول EV1 سرفیس بوک ۳ در بنچمارک 3DMark دیده شد. این بنچمارک به ما می گوید که احتمالا Surface Book 3 با Core i5 1035G1 یک نسخه پایین رده از این دستگاه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس بوک ۳

بنچمارک سرفیس بوک ۳

بنچمارک سرفیس بوک ۳

مایکروسافت روی دستگاهی با چیپ Core i5 1035G1 کار می‌کند. هفته گذشته بود که این دستگاه در UserBenchmark مشاهده شد، EV1 حالا در 3DMark مشاهده شده که باز هم Core i5 1035G1 را همراه آن پیدا می‌کنیم. حضور 256 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت حافظه رم نشان می‌دهد می‌توانیم انتظار عرضه جانشین Surface Book 2 را در بهار داشته باشیم.

چیپست Core i5 1035G1 یک مدل چهار هسته‌ای Ice Lake U با توان حرارتی پیش فرض 15 وات است. این مدل از Hyper Threading پشتیبانی کرده و یک مدل 10 نانومتری با فرکانس پایه 1.0 گیگاهرتز است اما می‌تواند موقتا به 3.6 گیگاهرتز و توان حرارتی 25 وات با استفاده از Turbo Boost افزایش فرکانس یابد.

زمان مشاهده شدن دومین نشانی از EV1 احتمالا به معنای نزدیک بودن عرضه محصول خواهد بود. همانطور که هفته گذشته نیز اشاره شده، این خبرها تنها می‌تواند با عرضه Surface Book 3 همزمان باشد زیرا نسل جدیدی از Surface Pro و Surface Laptop چند ماه دیگر منتشر می‌شود.

البته این همان محصول EV1 قبلی نیست که مشاهده کردیم. به شکل کوتاه لیست 3DMark یک مدل پایین رده‌تر را نشان می‌دهد. ما این موضوع را براساس حافظه رم و حافظه ذخیره سازی کمتر نسبت به مدل حاضر در UserBenchmark در نظر گرفتیم. البته که این می‌تواند مدلی برای یک محصول کاملا جدید باشد اما احتمال رخ دادن آن چندان بالا قلمداد نمی‌شود.

منتظر سرفیس بوک ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)