حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روشنایی معابر گوگل مپ قابلیت جدید سرویس نقشه گوگل

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

گوگل مپ ویژگی های بسیاری دارد و خیلی اوقات واقعا مفید واقع می شود. یکی از ویژگی هایی که می تواند بسیار جذاب باشد، مشخص کردن روشنایی معابر است تا اگر می خواهید پیاده روی کرده یا حتی رانندگی کنید راه بهتر را در شب انتخاب نمایید. اگر شما به این قابلیت نیاز دارید باید بگویم روشنایی معابر گوگل مپ قابلیت جدید سرویس نقشه گوگل است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

روشنایی معابر گوگل مپ

روشنایی معابر گوگل مپ

روشنایی معابر گوگل مپ

نکته این است که حتی اگر شما با خودروی شخصی خود نیز بخواهید مسیری را طی کنید بهترین انتخاب این است که یک مسیر روشن را انتخاب کنید تا میزان خطرات را به حد قابل توجهی کاهش دهید.

همانطور که گفتیم شرکت گوگل به خوبی این نیاز را شناسایی کرده و قصد دارد قابلیت شناسایی و علامت‌گذاری خیابان‌ها، مسیرها، گذرها، کوچه‌ها و به صورت کلی همه مواردی که در نقشه می‌بینید را از حیث روشن و تاریک بودن در هنگام شب مشخص کند.

بنابر گزارشی که برخی از توسعه‌دهندگان در وبسایت XDA-Developers منتشر کرده‌اند گوگل این قابلیت را با نام Lighting در نسخه‌های بعدی نرم‌افزار و سرویس نقشه خود عرضه خواهد کرد تا در آن کاربران بتوانند با علامت‌گذاری خیابان‌های روشن و تاریک سطح شهر به دیگر افرادی که می‌خواهند از وضعیت روشنایی مسیرها مطلع باشند در جریان بگذارند.

در این گزارش اشاره شده که بخشی از خیابان‌ها و مسیرهایی که در سطح شهر روشن هستند توسط این قابلیت به رنگ زرد در می‌آیند و اینطور به نظر میرسد که این قابلیت برای اولین بار برای کاربران هندی فعال خواهد شد که به نظر یکی از مهمترین کشورهایی خواهد بود که کاربران و شهروندان در آن به این قابلیت نیاز گسترده‌ای دارند.

البته هنوز اطلاعات بیشتری از این طرح و مکانیزم پیاده‌سازی آن منتشر نشده است. نظر شما چیست؟ روشنایی معابر گوگل مپ می تواند قابلیت مفیدی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

به نظر من بهترین سرویس مپ دنیاست.
گوگل❤️

Milad7

دمش گرم عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)