حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ در GeekBench : همچنان کمتر از اپل A13

نوشته

4 سال قبل | 62 دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

تقریبا دو ماه پیش بود که بنچمارک گیکبنچ اسنپدراگون ۸۶۵ (Snapdragon 865) را در ترنجی با هم دیدیم. آن بنچمارک خیلی درخشان نبود و ما را به چیپستی که در بنچمارکها بتواند اپل A13 را شکست بدهد، امیدوار نکرد. امروز اما پس از معرفی رسمی اسنپدراگون ۸۶۵ شاهد بنچمارک امیدوارکننده‌تری هستیم که البته همچنین کمتر از اپل A13 است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ در GeekBench را ببینیم.

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵

همانطور که در بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ می بینید، دستگاهی با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۰ با این چیپست تست شده است. امتیاز تک هسته ای ۴۳۰۰ و امتیاز چند هسته ای ۱۳۳۴۴ برای چیپستی که در قلب اکثر پرچمدارهای ۲۰۲۰ اندرویدی خواهد تپید یک انتخاب خیلی خوب است اما اگر بخواهیم با اپل A13 مقایسه کنیم همچنان راه زیادی برای پیمودن دارد.

آیفون ۱۱

آیفون ۱۱

البته موضوع بسیار مهمی که وجود دارد این است که قدرت دستگاه لزوما به بنچمارک آن نیست. در اکثر تست های سرعت بین آیفون و پرچمدارهای اندرویدی شاهد عملکرد مشابه هستیم.

تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ از نظر قدرت پردازشی حدود 25 درصد و از نظر قدرت گرافیکی نزدیک به 20 درصد از نسخه اسنپدراگون ۸۵۵ سریع‌تر است. افزایش عملکرد پردازشی اسنپ دراگون 865 به لطف استفاده از هسته پردازشی Cortex-A77 است؛ البته گفته می‌شود که پیکربندی CPU تقریباً یکسان است و حتی فرکانس پایه در این نسل تغییری نکرده است.

به این ترتیب بخش پردازشی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ از یک هسته پردازشی اصلی Kryo 585 با فرکانس پایه 2.84 گیگاهرتز، سه هسته پردازشی Kryo 585 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته پردازشی کم مصرف Kryo 385 با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است.

کوالکام برای افزایش قدرت گرافیکی در اسنپدراگون ۸۶۵ از واحد پردازش گرافیکی Adreno 650 با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن QHD+ با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز و رزولوشن UHD با نرخ بروزرسانی تصویر 60 هرتز مجهز کرده است. تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ از سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی و از دو دوربین 25 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K HDR با نرخ 60 فریم در ثانیه، 4K  با نرخ 120 فریم در ثانیه و 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه نیز پشتیبانی می‌کند.

منتظر پرچمدارهای با اسنپدراگون ۸۶۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
62 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

بنظرم پشتیبانی از صفحه 144 هرتز ! فیلمبرداری 8 کی 30 فریم – 4 کی hdr و 4 کی 120 فریم و احتمالا سوپر اسلو 960 بدون محدودیت تایمی و پشتیبانی از دوربین 200 مگا چیزای خیلی مهمتر و جذاب تر از اعداد گیک بنچ هستن ! چیزایی که آیفون نداره !

برای مثال ! طرف 20 میلیون بده آیفون 11 پرو مکس ! و دوستش یه دیوایس اندرویدی با اسنپ 865 !
– خب شما چی داری؟ ولا من یه گوشی دارم که صفحه 120 هرتز چشمنواز ! فیلمبرداری 4 کی hdr و 120 فریم و 8 کی و سوپر اسلوی 960 نامحدود ! دوربین 108 مگا و …
– خب دوست عزیزم شما چی داری؟
– من ؟ گیک بنچم اینه !
– گیک بنچ ؟ خب کاراییش چیه ؟ باهاش چیکارا میتونی بکنی؟
– نمیدونم !
– خخخخخ

(البته موضوع بسیار مهمی که وجود دارد این است که قدرت دستگاه لزوما به بنچمارک آن نیست. در اکثر تست های سرعت بین آیفون و پرچمدارهای اندرویدی شاهد عملکرد مشابه هستیم) این شد حرف حساب !

عـــلـــۍ

مهم اینه افت پردازنده نداره و با رابط کاربری خودش هم خیلی سازگاره،و دوربینشم عالیه از خیلی اندرویدی ها سرتره…پشتیبانی نرم افزاری شم خداس….
حالا تو برو اندروید بخر خخخ😂😂

Dr.Nazer

@علی
بابا همون سردار بلوچ میموندی بهتر بود! هرروز تغییر رویه میدی؟! ۳ روز فن شیائومی‌ای ۳ روز فن سامسونگی الان فن سرسخت اپل شدی، وات د فاک؟😂🤦‍♂️

عـــلـــۍ

میخواستم …خورشو پیدا کنم که پیدا کردم….
من طرفدار برند خاصی نیسم گفتم لاکچری پسندم…اگه اس ۱۱ هم مثل یازده پرو مکس قدرت داشته باشه و پشتیبانی نرم افزاریشو سامسونگ تقویت کنه برای چی انتخاب اولم سامسونگ نباشه؟؟

Dr.Nazer

آیا من بهت توهین کردم که با توهین جواب میدی؟ اون دفعه دو ساعت نششتم طومار نوشتم که بگم بیخیال به‌خدا ما هممون ایرانی‌ایم هممون یکی‌ایم این همه نزاع و تنفر و فحاشی واسه چیه که متاسفانه بازم جواب نداد…

_V_

اه این علی همون علی خودمونه😂😅من فکر کردم ممبر جدیده

Milad7

دکتر =))

کهکشان

عـــلـــۍ

ببین داداش ! اینکه پردازنده کهنه میشه و عملکرد سیستم عاملش بعد از یه مدت چی میشه و فلان میشه دیگه خداوکیل این حرفا شدن فسیل ! بسه دیگه ! الان یه میانرده اندرویدم دیگه نه هنگ و لگ داره نه کند میشه !
بعدشم شما میگی پشتیبانی قوی نرم افزاری ! مثلا اپل خیلی نوآورو خلاقه که کاربرش منتظر ویژگی های جدید باشه ؟ 5 ساله یه کنترل سنتر عوض کرده و یه تم تاریک اضافه کرده بقیه آپدیتاش از دم فیکس باگ بوده ! پس خودتو گول نزن ! یکی ندونه انگار مث وان یو آی سامسونگه هر سال پر از ویژگی های جدید میشه ! همون 3 سال پشتیبانی سام اندازه 30 سال پشتیبانی اپل کفایت میکنه !

عـــلـــۍ

@کهکشان
الان شما میگی قدرت سی پی یو کشکه نه؟؟میانرده سامسونگ میتونی بدون لگ بازی کنی؟؟
باش تو راس میگی لابد ای هفتاد یا ای پنجاه بدون لگ میشه بازی کنی..😂😂
پشتیبانی نرم افزاری اپل بهترینه کسی که گوشی اپل نداشته نمی‌فهمه…اصلا هم باگ نداره از خودتون در نیارین…
مثلا سامسونگ چه نو آوری داشته ؟؟ مثلا هول پانچ نو آوری هست یا فست شارژ ۱۵ واتی اس ده پلاس؟؟
یه گوشی داده با صفحه نمایش امولد با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با اون دوربین دوگانه مسخرش که میخوای فیلم ببینی همش نگاهت میره سمتش، با اون چیپ اشغال اگزینوس ۹۸۲۰ که پایداری اسنپدراگون ازش بیشتره چه برسه به سلطان ای ۱۳ بایونیک 😂😂
چه نو آوری برادر من اگه نو آوری هم تو گوشی های سامسونگ میبینی از صدقه سر پیشرفت برند های چینی هست، که سامسونگ برای عقب نیوفتادن از اونها پیاده کرده…

کهکشان

عـــلـــۍ

پس ios باگ نداره ؟ خخخخخخ بلدی تو گوگل سرچ کنی؟ ببینم از زمان آیفون تن تا حالا مشکل مدیریت رمشو آخرش حل کرد ؟ ههههههه

خوبه سام همون شارژر 15 واتیم داره ! ناموسا هر کی دم از فست شارژ میزنه شما فن آیفونیا دیگه نزنین خیلی خیته ! همون شارژ وایرلسشم از سام کپی گرفت !
تمام فن آوری هایی که اپل قراره معرفی کنه در سال 2030 واسه الان سامسونگیا خاطرس !
حالا خوبه مقایسه های دوربین ها هم توی یوتیوب هست 4 نمونم لینک دادم که آیفون چطوری له شده
واقعا جای تاسف داره سنگ شرکتیو به سینه میزنی که حتی هویت ایرانی بودنتم قبول نداره !
خود آمریکایی ها هر سال درصد بیشتری ازشون مهاجرت میکنن سمت سامسونگ اونوقت ما ایرانیا … ! خیلی خنده داره بخدا !

عـــلـــۍ

«واقعا جای تاسف داره سنگ شرکتیو به سینه میزنی که حتی هویت ایرانی بودنتم قبول نداره !
خود آمریکایی ها هر سال درصد بیشتری ازشون مهاجرت میکنن سمت سامسونگ اونوقت ما ایرانیا … ! خیلی خنده داره بخدا !»
این جمله رو بخونید و از خنده بترکید 😂😅

Farcry

چرا آخه ترول بازی در میاری؟؟ توی one ui 2 چی اضافه شده؟؟ به جز یه تم تاریک و تغییر توی چند تا برنامه سیستمی چی اضافه شده؟؟؟ باشه اصلا توی این 5 سال پشتیبانی اپل ios هیچ تغییری نمیکنه ولی دیگه خودتو گول نزن سامسونگ توی 2 سال آپدیتش هیچ چیز خاصی به گوشی ها اضافه نمیکنه.البته این ایراد از شرکت ها نیست چون ios و اندروید خیلی وقته به بلوغ رسیدن.

Farcry

باگ هم داشته باشه بعد چند هفته با یه آپدیت رفع میشه.نه مثل سامسونگ که همیشه کند و دیر عمل میکنه.اندروید 9 برای خیلی از گوشی های نوت 8 و اس 8 مصرف باتری رو بیش تر کرده ولی سامسونگ دیگه به خودش زحمت نداد اون رو رفع کنه.میتونی بری توی پیج کاربرا ببینی.هرچند خودم هم این مشکل ها رو با چشم دیدم.

Farcry

شما اگر کانالی معروف تر و معتبر تر و پربازدید تر از این کانال که دوربین گوشی ها رو مقایسه میکنه توی یوتوب پیدا کردی بیا همینجا بگو.اینم ویدیو مقایسه آیفون ۱۱ پرو مکس و میت ۳۰ پرو و نوت ۱۰ پلاس که توی صحنه های مختلف دوربین این گوشی ها رو بررسی کرده.همین ویدیو ۲/۵ میلیون بازدید داشته. https://www.youtube.com/watch?v=ZSZoudGOnDk

Farcry

ببین الکی حرف نزن.همین اپل همیشه پرفروش ترین گوشی های پرچمدار رو هرسال عرضه میکنه که نزدیک دویست میلیون فروش میرن که چندین برابر فروش گوشی های سری نوت و اس سامسونگه.اپل با همین گوشی های گرون ولی عالی سال ها دومین برند پرفروش بوده.درسته که سامسونگ گوشی های پرچمدارش همیشه خوب بودن ولی اگر گوشی میان رده و ارزون تولید نکنه به راحتی رتبه اول رو از دست میده.

Saeed Mohammadipouya

چندسالته؟دوست میشی؟پایتم

Farcry

ببین اینا توی ظاهر قشنگه.توی همون فیلم برداری آیفون ها بهترین امتیاز رو توی dxo گرفته و لرزشگیر دوربین اصلی اون ها هم اون بهترین عملکرد رو داره.همین mate 30 pro با همون دوربین های نسبتا قدیمی و 40 مگاپیکسلی که توی چند مدل قبل هم بود توی شب تقریبا بهترین عملکرد رو داره و توی زوم هم پابه پای cc9 pro با دوربین 108 مگاپیکسلی عمل کرده.حتی اگر دوربین آیفون 11 پرو هم با cc9 pro توی یوتیوب مقایسه کنید میبینید که توی خیلی از صحنه ها دوربین آیفون اندکی بهتر عمل کرده.صفحه 120 هرتز هم توی کمتر بازی بشه ازش استفاده کرد و هنوز بین توسعه دهنده ها بازی ها و برنامه ها فراگیر نشده.کاربرد بنچمارک هم الان مشخص نمیشه پس فردا که عینک واقعیت مجازی و برنامه های مرتبط با اون زیاد بشن مشخص میشه.درواقع پردازنده قدرتمند آیفون ها متناسب با 5 سال پشتیبانی آیفون ها قدرت داره.همین الان آیفون 6 اس سال 2015 تمام بازی های اپ استور و حتی بازی های با کیفیت اپل آرکید رو به خوبی اجرا میکنه.

Farcry

اپل هم داره توی آیفون 12 از صفجه نمایش 120 هرتز استفاده میکنه ولی فرق اپل با شرکت های اندرویدی اینه که چون سیستم عامل برای خودشه راحت میتونه تعداد زیادی از بازی ها رو با نرخ رفرش 120 هرتز توی اپ استور عرضه کنه.

کهکشان

دوست عزیز اولا نمیدونم شما منبع اطلاعاتت کجاست ؟ میدونی گند زدن یعنی چی؟ گند زدن یعنی اینکه اپل رو دوربین الترا وایدش حالت شب نذاشته !
و اینکه میگی میت 30 پرو دوربینش نسبتا قدیمیه یعنی چی؟ اتفاقا سنسورش جدیده با همکاری سونی و لایکا ساخته !
حالت شبشم که با نوت 10 یه نمره از دگزو گرفته ! تو همه مقایسه های یوتیوبم که نوت 10 عملکردش لااقل از ایفون بهتر بوده !
در مورد صفحه 120 هرتز مگه فقط بازیه ؟ محتوای ویدئو ها و قیلم های 120 فریم هم هستن ! و همچنین لذت رابط کاربری روانتر ! شا بنظرم حرفات در مورد پیک بنچ درست تر باشه ! مثلا بجای اینکه بگی صفحه 120 هرتز نیاز نیست بگو بنمچمارک این اعداد کاغذی نیاز نیست ! کاربر که نمیاد صب تا شب گیک بنچ بگیره عزیز من !

اینم چند نمونه عکس که بدونی ایفون به گرد پای سامسونگم نمیرسه
http://uupload.ir/files/ub7f_photo_2019-10-18_09-46-58.jpg
http://uupload.ir/files/frkw_photo_2019-10-18_09-47-00.jpg
http://uupload.ir/files/4o69_photo_2019-10-18_09-47-14.jpg
http://uupload.ir/files/uhv9_photo_2019-10-18_09-47-16.jpg

Farcry

ببین تا جایی که من میدونم هوآوی توی میت 20 پرو و پی 30 پرو دقیقا از همون لنز قدیمی p20 pro استفاده کرده بود.توی میت 30 پرو رو هم تقریبا همون لنزه ولی یه سری تغییرات جزئی داشته. به خاطر همین هم عکس های گرفته شده با میت 30 و پی 30 خیلی باهم تفاوت نداره.میتونی بری توی یوتوب ببینی.درمورد دوربین ایفون 11 پرو و نوت 10 هم توی یوتیوب این مقایسه ها پره و برعکس توی اکثر صحنه ها و ویدیو ها آیفون 11 پرو حدقل از نوت 10 بهتر عمل کرده.کانال معروف Mr whosethe boss هم که ویدیوهاش بین ویدیو های مقایسه دوربین ها معتبر تره و همیشه بیش ترین بازدید رو داره بالاترین امتیاز رو اول به میت 30 پرو و بعد آیفون 11 پرو داده(توی یوتوب سرچ کنید بیش ترین بازدید، اول ویدیو های این کانال میاد و 3 میلیون هم مشترک داره.مثلا مقایسه 7 ماه قبلش که بین آیفون xs و s10 و پی 30 پرو بود 7 میلیون بازدید داشته) حتی توی بررسی آیفون 11 توسط dxo هم که عکس های گرفته شده آیفون رو با میت 30 و نوت 10 مقایسه کرده توی اکثر صحنه ها آیفون حداقل بهتر از نوت بوده و همین رو میشه به وضوح توی اون صحنه اول در حالت night که زوم هم کرده دید.

Dr.Nazer


موافقم، الان خودم هم اگه پول داشتم و قصد انتخاب پرچمدار داشتم احتمالا آیفون ۱۱ پرو رو انتخاب میکردم؛ با اینکه طرفدار (بگی فن به‌ یه‌عده برمیخوره، با وجود یکسان بودن معانی!) سامسونگم و الانم گوشی سامسونگ دستمه…

عـــلـــۍ

داداش اینا فقط یه چیزی شنیدن، به مشخصات روی کاغذ نگاه میکنن مثلا فیلم برداری ۸کی یا باتری مثلا ۵۰۰۰یا ۴۵۰۰ ،
اپل با باتری ۴۰۰۰ بهینگیش از میت سی پرو با باتری ۴۵۰۰ بیشتره و صفحه نمایشش هم یکی از بهترین هاس با اون روشنایی فوق العاده …
پشتیبانی نرم افزاری هم عالیه ،یعنی میتونی یه دیوایس بگیری که هم تو زمینه گیمینگ فوق العادس هم نگران نیستی فردا روز آپدیت نرم افزار ی دریافت نکنه، و مجبور بشی گوشیتو عوض کنی
😍

Dr.Nazer

@علی
حرفات درسته، ولی همچنان wtf؟!

hamid reza

افسانه هایی رو راجب آیفون شنیدی ولی هنوز آیفون استفاده نکردی زیاد هم اونطور که تغریف میکنید نیست من 11و 11پرو و xs و x رو تست کردم تفاوت زیادی با اس 10 و نوت10 ندیدم درسته این گوشی ها تفاوت کیفیتی زیادی با برندای چینی دارن ولی اگه بیاییم قیمت هارو نگاه کنیم و به جیب مبارک هم یه نگاه بندازیم بهترین کار خریدن پرچمدار های چینیه(می 9 می9 تی پرو می9 پرو و در آینده می10 و….)تا بالا رده های کره ای(اس9 و اس9 پلاس اس10e وa80 و a90) و آمریکایی(x و xr و 11 و 8plus)
به نظرم هر کسی که خر پوله همون اپل و سامسونگ بخره و اونایی هم که وضع متوسط و پایینی دارن مثل خود من همون شیائومی میتونه نیاز های زیادشون رو تامین کنه

عـــلـــۍ

دو سال آیفون استفاده کردم ۸ پلاس و هفت پلاس…خیلی هم با اکوسیستم آیفون اشنام…
از تمام پرچمدارای اندرویدی یازده پرو مکس بهینه تر و قدرتمند تره..هرکس اینو ندونه تروله..

Mahdi

پس شما میخوای کوالکام دوربین و نرم افزارش رو هم برات بسازه

Farcry

شما اگر کانالی معروف تر و معتبر تر و پربازدید تر از این کانال که دوربین گوشی ها رو مقایسه میکنه توی یوتوب پیدا کردی بیا همینجا بگو.اینم ویدیو مقایسه آیفون ۱۱ پرو مکس و میت ۳۰ پرو و نوت ۱۰ پلاس که توی صحنه های مختلف دوربین این گوشی ها رو بررسی کرده.همین ویدیو ۲/۵ میلیون بازدید داشته. https://www.youtube.com/watch?v=ZSZoudGOnDk

Farcry

حالا خوبه سامسونگ هم تاحالا یه گوشی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز بیرون داده که تو داری خودتو واسش میکشی.اون موقع که شرکت های اندرویدی خودشون رو برای قابلیت هایی مثل فیلم برداری 4k 60fps و حافظه ufc 3 میکشتن و رقابت بینشون ایجاد شده بود اپلخیلی قبل تر و از سال ۲۰۱۷ روی آیفون ۸ و آیفون x از اون ها استفاده کرده بود ولی دیگه تو بوق و کرنا نکرد.

Chalton

حرفات کاملا درست و بدون نقص👏👏👍

Chalton

@کهکشان

حرفات کاملا درست و بدون نقص👏👏👍

V800B

باوشه تو قوی

Kasra

😑😑😑

The Destroyer

البته تست باز کردن برنامه‌ها هم معیار خوبی برای سنجش قدرت یک گوشی نیست…
آیفون‌ها در طول زمان به مراتب افت عملکرد کمتری دارن که این رو مدیون ios هستن…
وگرنه هر برند دیگه‌ای هم کلا ۳ تا پرچمدار در سال عرضه کنه و همه سخت‌افزارش رو برای اون سه تا بسازه همین نتیجه رو میگیره…
منتهی خب این هنر اپل بود که زودتر از همه این رویه رو پیش گرفت و در زمینه برندینگ غوغا کرد که الان با عرضه سالی ۳ پرچمدار گرون‌قیمت سالی بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی میفروشه…

Saeed Mohammadipouya

حرفاتو باید با طلا نوشت انصافا هرکسی دگ هم ببینه تایید میکنه چون کاملا برحقه فقط یچند نفر طرفدار غیرمنطقی و متعصب میتونن ردش کنن هرچند گاها تعصب هم دیده میشه بین نظراتت ولی سوالم اینه چرا با اینا بحث میکنی تو اصلا ببخیال بابا

عـــلـــۍ

خخخ هرچی هم خودشو می‌کشه به آ۱۳ بایونیک نمیرسه 😂

The Destroyer

به A13 Bionic میرسه…نرم‌افزارش به ios نمیرسه…
دلیل بالاتر بودن بنچمارک آیفون‌ها فقط و فقط به خاطر نرم‌افزارشون هست که در بین تمام گوشی‌ها بالاترین میزان هماهنگی با سخت‌افزارشون رو داره… در واقع اپل برای همون نرم‌افزار سخت‌افزار میسازه اما هم گوگل (صاحب اندروید) و هم کوالکام باید برای تعداد زیادی گوشی هوشمند محصولشون رو تولید کنن که در نتیجه کاراییشون پایین میاد…
وگرنه قدرت خام پردازنده‌های اسنپ به مراتب بیشتر از پردازنده‌های اپل هست…

عـــلـــۍ

هیچ منبعی وجود نداره که بگه قدرت خام اسنپ از آ ۱۳ بیشتره ، وقتی ضعیف تره قبول کنید

Kasra

موافقم باهات

Mahdi

هر چی باشه قویترین چیپ اندرویده

afsoon

مهم اینه که این چیپ به زودی در می ۱۰ با قیمت زیر ۵۰۰ دلار استفاده میشه و درست شش ماه بعد از معرفی اش قیمتش به زیر ۴۰۰ دلار میرسه .یه جوری گفتید به چیپ اپل نمی‌رسه انگاری مهم هست .سرعت که چند ساله اندوریدی ها سریع ترن .پشتیبانی دوربین که بهترن .فناوری های ارتباطی که بهترن .نرم افزار مچ ای او اس نبود این چیپ چنین نتیجه ای نمی‌داد .

Mahdi

نظرت درسته

The Destroyer

قیمت رو پیش‌بینی نکن…
ممکنه mi 10 قیمتش بیشتر باشه… دیگه قرار نیست تو سری mi همون رویه سابق تکرار بشه…

عـــلـــۍ

به همین خیال باش ۴۰۰ دلار بهت بدن

_V_

تو نگران نباش

با ۳۵۰ دلار هم به لطف شیائومی احتمال داره فکر کنیم

Farcry

اگر منظورت اون چند ثانیه هست که باید بهت بگم که هنوز هم اپل توی اجرای اولیه سریع تر از گوشی های دیگه هست ولی خب اختلافش زیاد نیست.مشکل مدیریت رم هم یه باگ بود که یکماه پیش رفع شد.

Kasra

من یه آیفون SE قدیمی دارم
همین الان رو ۱۳.۲.۳ هیچ باگی ندارم
سرعت گوشیمم عالیه
بهترین پشتیبانی واقعا برا اپل و بس

عـــلـــۍ

احسنت 👍👏

عـــلـــۍ

از اینا زیاده😂 جدی نگیر

کهکشان

عـــلـــۍ
اونایی که به ضرر توئه جدی نگیرم اونایی که به نفعته جدی بگیرم ؟ منطق ردیفی داری رفیق !

کهکشان

Kasra

داداش ایفون se چیزی نداره که بخواد بشه باگ ! برو ببین رو تن مکس پرو چقدر باگ داره !
خداوکیلی سرچ کردن بلدین شماها ؟
همین عبارتو تو گوگل بنویسید ( مشکلات و باگ های ios 13 ) بعد به چیزی که چشاتون میبینه اعتماد کنید نه تعصبی که دل هاتون میکشه ! لینکارو تو یه کامنت جدا میذارم که اگه حذف شد این کامنتم حذف نشه

Kasra

سلام داداش
حالت چطوره
بهتری ؟
پروفایلشو😉

کهکشان

اینم یه شات از سرچ فارسی گوگل ! فقط تیترهارو بخونین حال کنین

http://uupload.ir/files/8iuk_screenshot_(39).png

Saeed Mohammadipouya

عـــلـــۍ
A50 پابجیو تو hdr و ultra راحت میاره بدون لگ اسفالت ۹ رو رو اخرین گرافیک بدون لگ
Nba 2k رو تو اخرین گرافیک بدون لگ
کال اف دیوتی و مدرن کمبت و …..چی میگی برا خودت

Farcry

واقعا؟!😃

Saeed Mohammadipouya

اره داداش فیلماشم تو یوتیوب هست خودمم امتحان کردم

عـــلـــۍ

ای کلک دروغ نزنی خخخ با اگزینوس ۹۶۱۰ خخ

Saeed Mohammadipouya

من دروغی تو کارم نیس میتونی بری تست کنی یا اصلا سرچ کن تو یوتیوب کهر ساده ای این مورد

عـــلـــۍ

باش قبوله داداشی خخ ما تسلیم ⁦❤️⁩

MohammadFarhaadi

این آپشنها اکثرا ازشون استفاده ای نمیشه.بعدشم برای استفاده باید شرکتا برنامه نویسی کنن این امکانات رو و بسته به الگوریتم پردازشی با هم عملکردشون متفاوته.فکر کنم این مدت که فقط اینترنت داخلی وصل بود همه متوجه شدن نبود یرویسهای گوگل و عدم یکپارچگیه گوشی و نرم افزار چقدر بده.اهمیت نرم افزارهای سیستمی اینجا مشخص میشه و در این زمینه آیفون واقعا بی رقیبه بعد از اون هم گوشیای شرکتهای بزرگ که با چیپست اسنپ هستن عالین.سامسونگ هم که بخش چیپستش رو احتمالا تعطیل کنه کلا و بازم برگرده رو اسنپ.فهمیده کار هر بز نیست خرمن کوفتن!!!

Milad7

بحث پردازنده های اپل جداست واقعا…

علی شیخ زاده

اپل بهترین چیپست های دنیای موبایل رو میسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)