حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت چت کردن در گوگل فوتو ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل

گوگل تلاش های زیادی کرد تا بتواند سرویس چت یا پیام رسان ارایه کند و دقیقا هیچ کدام از این تلاش ها حتی به موفقیت نزدیک هم نشدند. ما نمی توانیم قابلیت جدید گوگل فوتو را لزوما به تلاش گوگل برای تبدیل شدن به یک پیامرسان تعبیر کنیم اما هر چه هست باید گفت قابلیت چت کردن در گوگل فوتو ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چت کردن در گوگل فوتو

چت کردن در گوگل فوتو

چت کردن در گوگل فوتو

ویژگی جدید چت کردن به گوگل فوتوز (Google Photos) اضافه شد. این قابلیت جدید، تقریبا مانند یک سرویس پیام رسان تمام عیار کار می کند اما تنها هدف آن سهولت بخشیدن به اشتراک گذاری تصاویر با افراد خاص است

اگر کاربر گوگل فوتو باشید می دانید که به لطف قابلیت تشخیص چهره این نرم افزار، تصاویر افراد و گروه هایی که در عکس ها هستند قابل دسته بندی اند. شما می توانستید این عکس ها را با آن گروه به اشتراک بگذارید اما بدون هیچ حرف و سخنی! حالا قرار است روال کمی بهتر انجام شود.

از این به بعد به جای اینکه مجبور باشید تنها برای یک عکس، آلبوم ایجاد کنید، می توانید آن را به طور مستقیم برای هر کسی که مایل هستید ارسال کنید و یک مکالمه خصوصی را با او شروع کنید. و هنگامی که شخصی یک عکس یا ویدیو را با شما به اشتراک می گذارد، می توانید آن را در دستگاه خود دانلود و ذخیره کنید. در واقع، همه چیز شسته و رفته و بدون نقص به نظر می رسد.

البته باید اشاره کنیم که این ویژگی جدید به همراه آخرین نسخه از برنامه گوگل فوتوز ارائه شده، که در حال حاضر به طور گسترده در دسترس نیست و پیش بینی می شود هفته آینده به صورت جهانی منتشر شود.

نظر شما چیست؟ این ویژگی گوگل فوتوز را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

فردا فیلترش میکنن

Milad7

من اصلا ازش استفاده نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)