حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویرایش هوش مصنوعی گوگل فوتو رایگان شد، البته برای تعداد محدودی ویرایش

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | گوگل، هوش مصنوعی

حضور هوش مصنوعی یا حداقل اسم آن در اکثر محصولات و سرویس‌ها از امسال پررنگ‌تر خواهد شد. با این حال گوگل یکی از شرکت‌هایی است که حضور این فناوری در خروجی محصولاتش محسوس‌تر است. اگر از Google Photo استفاده می‌کنید، خبر خوبی برای شما داریم. ویرایش هوش مصنوعی گوگل فوتو رایگان شد، البته برای تعداد محدودی ویرایش!

ویرایش هوش مصنوعی گوگل فوتو

امروز گوگل اعلام کرده که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در Google Photos بدون نیاز به اشتراک در دسترس هر کسی است که از این برنامه استفاده می‌کند. ما در مورد قابلیت‌های زیر صحبت می‌کنیم:

  1. ۱- پاک‌کن جادویی یا Magic Eraser
  2. ۲- رفع تاری عکس یا Photo Unblur
  3. ۳- نور پرتره یا Portrait Light

این رایگان شدن از ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعمال می‌شود. به شکل نسبتا تصادفی (و شاید هم خیر) این روز دقیقا روز بعد از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل یا Google I/O 2024 است.

مثل همیشه، باید انتظار داشته باشید که عرضه عمومی چند هفته پس از آن تاریخ صورت بپذیرد، زیرا این روشی است که گوگل دوست دارد کارها را انجام دهد!

گوگل همچنین عنوان کرد که ۳ ویژگی فوق‌الذکر در «دستگاه‌های بیشتری از جمله تبلت‌های پیکسل» نیز در دسترس خواهند بود.

سال گذشته، گوگل Magic Editor را روی پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو عرضه کرد. این سرویس از هوش مصنوعی مولد برای انجام ویرایش‌های پیچیده با اقدامات ساده، مانند تغییر موقعیت سوژه یا تغییر رنگ آسمان، استفاده می‌کند. به تازگی، این به همه محصولات برند پیکسل با استفاده نامحدود در حال گسترش است.

فقط ۱۰ ویرایش رایگان Magic Editor در ماه

علاوه بر این، همه کاربران Google Photos در اندروید و iOS فقط 10 ویرایش رایگان Magic Editor را در ماه دریافت خواهند کرد. این محدودیت در ۲ صورت حذف می‌شود:

  1. ۱- یک محصول پیکسل گوگل داشته باشید.
  2. ۲- اشتراک پریمیوم Google One با ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی یا بیشتر بخرید.

نظر شما چیست؟ به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد کاربران بیشتری قدرت ویرایش هوش مصنوعی آن را درک کنند و کم‌کم به سمت خرید اشتراک یا محصول از این برند بروند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)