حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظاهر رابط کاربری جدید Google Photo را ببینید

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

نرم‌افزار گوگل فوتو شاید بیشتر از همه به دلیل پشتیبان‌گیری آنلاین نامحدود رایگان محبوب شد اما وقتی این قابلیت را از دست داد، همچنان به حیاتش روی خیلی از گوشی‌های اندرویدی یا iOSی ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد که گوگل کمی تغییر در طراحی این نرم افزار خود خواهد داد. شما می‌توانید اینجا و قبل از عرضه عمومی، ظاهر رابط کاربری جدید Google Photo را ببینید.

ظاهر رابط کاربری جدید Google Photo

حتما می‌دانید که Google Photos برنامه پیش‌فرض عکس و ویدیو برای کاربران پیکسل‌های گوگل بوده و همزمان این نرم‌افزار برای کاربران اندروید و iOS نیز قابل نصب است.

طبق گزارش کاربران، گوگل در حال ایجاد برخی تغییرات در رابط کاربری برنامه از جمله حذف و تغییر نوار ناوبری پایین است. شما می‌توانید ظاهر جدید و قدیم گوگل فوتو را اینجا با هم مقایسه کنید:

ظاهر جدید گوگل فوتو

ظاهر جدید گوگل فوتو

ظاهر قدیمی گوگل فوتو

ظاهر قدیمی گوگل فوتو

نوار ناوبری پایین اکنون به صورت شناور در نظر گرفته شده است. تب جستجو نیز در یک دکمه شناور دایره‌ای شکل در پایین سمت راست صفحه قرار دارد و زبانه اشتراک‌گذاری به گوشه سمت راست بالای سمت چپ تصویر پروفایل منتقل شده است.

لوگوی Google Photos همچنین دارای موقعیت جدیدی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر از وسط صفحه است.

احتمالا این تغییر رابط کاربری صرفاً یک آزمایش از جانب گوگل است و از آنجایی که در “بازه محدودی” از دستگاه‌های Android و iOS ارائه شده، هنوز مشخص نیست که به صورت نهایی برای همه کاربران عرضه شود یا خیر.

به هر حال در مرحله آزمایشی اقدام به جمع‌آوری نظرات و بازخوردهای کاربران خواهد شد و در نهایت باید دید که خروجی این پیشنهادات و نظرات چه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ تغییرات محدود رابط کاربری جدید Google Photo را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)