حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان مخفی کردن پاسخ توییت مهیا شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در توییتر امکان پاسخ به توییت وجود دارد. شاید بنا به هر دلیلی نخواهید در نگاه اول، پاسخ های توییت شما توسط دیگران قابل مشاهده باشد. اگر اینطور است باید خوشحال باشید چون امکان مخفی کردن پاسخ توییت مهیا شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پنهان کردن پاسخ توییت

توییتر

توییتر اوایل امسال شروع به تست امکانی کرد که به کاربران اجازه می‌داد تا پاسخ‌های داده‌شده به توییت‌هایشان را مخفی کنند و کنترل بیشتری بر روی گفتگوهایی که ایجاد می‌کنند، داشته باشند. حالا این شبکه اجتماعی اعلام کرده که بعد از چندین ماه تست این قابلیت با تعدادی از کاربران منتخب، آن را در دسترس عموم قرار داده است.

مخفی کردن ریپلای‌ها، به کاربران اجازه خواهد داد تا مانع از انحراف گفتگوهایشان توسط موضوعات جانبی یا بحث‌های نفرت‌پراکنانه و منفی گردند. البته گرچه توییت‌های مخفی‌شده در نگاه اول قابل مشاهده نخواهند بود، اما کاربران همچنان خواهند توانست با کلیک کردن بر روی آیکون خاکستری موجود در کنار یک توییت مخفی‌شده، آن را ببینند. این قابلیت ممکن است این نگرانی را پیش بیاورد که کاربران و به‌ویژه سازمان‌ها می‌توانند پیام‌ها و گفتگوها را به‌دلخواه خودشان منحرف کنند. با این‌حال، توییتر می‌گوید که این موضوع در طول دوره تست آن خیلی زیاد اتفاق نیفتاده است.

توییتر در این‌باره آماری نیز منتشر کرده است؛ از جمله اینکه ۸۵ درصد از کسانی که ریپلای‌ها را مخفی کرده بودند، تمایلی به استفاده از گزینه‌های بلاک و میوت نداشتند. به‌علاوه، در کانادا، ۲۷ درصد از کاربرانی که پاسخ‌های خود را مخفی کرده بودند، گفته‌اند که این روش نحوه تعامل آن‌ها را با دیگران تغییر داده است. توییتر همچنین اعلام کرده که بازخورد افرادی را که به‌خاطر ترس از به‌هم خوردن روابط‌ مجازی‌شان با دیگران نگران هستند، در نظر خواهد گرفت؛ با این‌حال، در این‌باره به جزییات بیشتری اشاره نکرده است.

در حال‌حاضر، امکان مخفی کردن ریپلای‌ها برای هر کسی که از اپلیکیشن توییتر برای اندروید و iOS و همچنین نسخه وب آن استفاده می‌کند، قابل دسترس است.

نظر شما چیست؟ از توییتر استفاده می کنید؟ این ویژگی برای مفید است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

خبر فوری شهر مهاباد آ.غ اینترنت مخابرات همین الان وصل شد جووووووووووووووووون😍😍😍😂😂😂

chalton

دوستان اینترنشنال خبر فوری زده
ایسنا:تا دقایقی دیگر اینترنت تهران و کلان شهرها تا دقايقي دیگر وصل خواهد شد

Milad7

آره دیگه همه چی آرومه من چقدر خوشحالم… 😐

chalton

اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود.

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد که با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

اینترنت خانگی چند استان برقرار شد

بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد روز گذشته اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شده است.

گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنت‌های خانگی در این استان‌هاست.

امروز همچنین یکی از رسانه‌های داخلی اعلام کرد که اینترنت همراه نیز احتمالا تا صبح فردا یکشنبه ۳ آذر وصل می‌شود.

ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کند.

Amir galaxy

بهتر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)