حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G مشخص شد: ۴۵۰۰ میلی آمپر

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد موبایل های ۲۰۲۰ سامسونگ حتی باتری های بزرگتری نسبت به موبایل های با باتری حجیم سال ۲۰۱۹ این شرکت، ارایه خواهند کرد. چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری گلسی ای ۵۱ (Galaxy A51) حجم ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. همچنین امروز در ترنجی خواندیم که حجم باتری گلکسی اس ۱۱ تا ۲۰ درصد بیشتر از باتری گلکسی اس ۱۰ خواهد بود و این یعنی باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس به ۵۰۰۰ میلی آمپری می رسد. حالا امروز اما حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G مشخص شده که ۴۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود و این یعنی خیلی خوب. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G

حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G

حجم باتری گلکسی ای ۷۱ 5G

به نظر می‌رسد سامسونگ این روزها مشغول کار بر روی نسخه جدیدی از گوشی‌های میان رده گلکسی A خود است. ساعاتی پیش اطلاعاتی از یک دستگاه جدید با شماره مدل SM-A175F منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ در نظر دارد آن را همراه با یک باتری قدرتمند عرضه کند. گفته می‌شود این شماره مدل مربوط به اسمارت فون گلکسی A71 است که قرار است تا چندی دیگر معرفی و روانه بازار شود.

چندی قبل بود که اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ در نظر دارد گوشی گلکسی ای ۷۱ خود را به عنوان یک موبایل 5G ارزان قیمت روانه بازار کند. امروز تصویری از یک مرکز صدور مجوز برای فروش محصولات در کشور کره جنوبی به بیرون درز پیدا کرد که نشان می‌دهد این گوشی در بخش باتری نیز دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی است. این تصویر نشان می‌دهد که سامسونگ در نظر دارد یک باتری قدرتمند و 4500 میلی آمپر ساعتی را در این گوشی بگنجاند. البته پیش از این گوشی گلکسی A70 نیز با چنین باتری قدرتمندی روانه بازار شده بود.

اگرچه این تصویر که از باتری این گوشی تهیه شده است دارای کیفیت مناسبی نیست، اما بازهم می‌توان ظرفیت 4500 میلی آمپری نوشته بر روی بدنه آن را مشاهده کرد. گفته می‌شود گوشی گلکسی A71 قرار است همراه با دو نوع باتری مختلف روانه بازار شود. یکی از این باتری‌ها توسط شرکت Elentec در کشور هند تولید می‌شود و دیگری محصولی از شرکت Samsung SDI در کشور ویتنام است.

گلکسی ای ۷۱ (Galaxy A71) را با دوربین L شکل و سوراخ نمایشگر ببینید

چندی پیش از طریق بنچمارک Geekbench اطلاعاتی منتشر شد که نشان می‌داد گوشی گلکسی A71 قرار است همراه با تراشه اسنپدراگون 675، هشت گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه شود. تصاویر رندر شده‌ای که اخیراً در دسترس قرار گرفته است نیز نشان می‌دهد که این گوشی از سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی بهره می‌برد که در بالا و وسط نمایشگر امکان دسترسی به دوربین سلفی را فراهم می‌کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت این گوشی نیز با دکمه Power آن یکپارچه شده است.

نمایشگر با حاشیه کم و دوربین اصلی چهارگانه را می‌توان از دیگر ویژگی‌های اصلی این گوشی معرفی کرد. براساس اطلاعاتی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است سنسور اصلی این گوشی دارای وضوح 48 مگاپیکسلی است و همچنین شاهد حضور دو سنسور 12 مگاپیکسلی یکی با زاویه دید وسیع و دیگری از نوع Telephoto در آن خواهیم بود. این سنسور قادر خواهد بود بزرگ‌نمایی چند برابری را در دسترس کاربران قرار دهد. در نهایت سنسور چهارم این دوربین از نوع ToF انتخاب شده است و قادر است عمق اجسام موجود در تصاویر را اندازه‌گیری کند. انتظار می‌رود گوشی گلکسی A71 به لطف این سنسور بتواند تصاویر پرتره با کیفیتی را به ثبت برساند.

گلکسی ای ۷۱ 5G با اگرینوس ۹۸۰ و وای فای ۶ ارایه خواهد شد

 

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید گلکسی ای ۷۱ 5G دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

خوبه…

سردار

همه چیزش خوبه بجز ۶۷۵

Milad7

آره برای سال 2020 این پردازنده جالب نیست

_V_

چیپست ۶۷۵ خیلی بده

باید یه نسخه جدید بذاره

کاش اکسینوس ۹۸۰ بذاره که ۵جی یکپارچه هم داشته باشه

Jason bourn

حداقل اسنپ ۷۳۰ رو میزاشت اینطوری اختلاف توان پردازشیش با a81 خیل خیلی زیاد میشه
بگذریم چرا ۴۸ آخه؟ زور داره ۶۴ بزاری به جای یه tof? برای a51 هم ۴۸ گذاشته برای اینم ۴۸! خو لامصب حداقل یکم فرقای بیشتری میزاشتی

_V_

البته اینا همه شایعس

ای۷۰ اس سنسور ۶۴ داره بعد روی ای۷۱ چجوری ۴۸ میذاره

Dr.Nazer

بابا ۶۷۵ چیه چالوسا؟! اگزینوس ۹۸۰ که نمیذاره و اگه باشه واسه A81ئه، ولی اگه بخواد اسنپ باشه حداقل باید ۷۳۰ باشه.

android 10

دوستانی که گفتن 675 بده باید بگم که این چیپست درحد شایعه هست و احتمال داره 712 یا 9710 استفاده کنه احتمال استفاده از اگزینوس 980 تقریبا صفره با توجه به سیاست…صدق الله العظیم…صلوات

Dr.Nazer

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

android 10

* با توجه به سیاست سامسونگ

Mahdi

قیمتش که کم کم هفت تومنه

Milad7

ترکیبی زده 😐

Amir galaxy

از لحاظ طراحی خیلی از این کادر مستطیلی خوشم اومد …
جالبه👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)