حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی A71 5G با پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

اکنون که به اواخر ماه جاری میلادی، یعنی سپتامبر رسیده ایم، سامسونگ جدیدترین آپدیت امنیتی را برای اکثر گوشی های بالارده و میان رده خود منتشر کرده است. در همین راستا اکنون نوبت به آپدیت گلکسی A71 5G رسیده است و سامسونگ در حال عرضه به روزرسانی امنیتی سپتامبر برای دستگاه مذکور است. این آپدیت به تازگی و از کشور چین شروع شده است و  سایر بازارها نیز می توانند به زودی پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ را بر روی Galaxy A71 5G خود تجربه کنند.

آپدیت گلکسی A71 5G با حل مشکلات مربوط به امنیت و حریم خصوصی در چین عرضه شد

سامسونگ Galaxy A71 5G یک به روزرسانی جدید را در چین دریافت کرده است. این آپدیت با بیلد نامبر A7160ZCU5CUH2 عرضه شده و شامل وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱ است. در اوایل ماه جاری ، این شرکت کره ای مدعی شد که وصله ماه سپتامبر، ۵۰ آسیب پذیری مربوط به حریم خصوصی و امنیت را برطرف می‌کند. به روزرسانی جدید همچنین می‌تواند برخی از اشکالات را برطرف کند و بهبود عملکرد دستگاه تلفن همراه شما را به دنبال داشته باشد.

برخی از مشخصات Galaxy A71 5G

آنطور که SamMobile می‌گوید، کاربران Galaxy A71 5G باید تاکنون اعلان به روزرسانی مذکور را دریافت کرده باشند. اگر شما نیز کاربر گلکسی A71 5G هستید، اما هنوز اعلان مربوط به آپدیت جدید را دریافت نکرده اید می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار و ضربه زدن روی بارگیری و نصب، عرضه این آپدیت را برای دستگاه خود به صورت دستی بررسی کنید. همچنین اگر بیش از این عجله دارید، می‌توانید فایل این به روزرسانی را دانلود کرده و بر روی A71 5G خود فلش کنید.

سامسونگ سال گذشته Galaxy A71 5G را با One UI 2 مبتنی بر Android 10 معرفی و سپس عرضه کرد. این گوشی به روزرسانی One UI 3 همراه با Android 11 را در اوایل سال جاری دریافت کرد. با توجه به آنکه زمان زیادی از معرفی این گوشی هوشمند نمی‌گذرد، به احتمال زیاد نسخه بعدی اندروید را نیز دریافت خواهد کرد.

کدام گوشی های سامسونگ رابط کاربری OneUI 4 را دریافت می کنند؟

آیا شما کاربر Galaxy A71 5G هستید؟ آیا آپدیت گلکسی A71 5G را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی