حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای گلکسی اس ۱۱ محتمل است

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

اینکه نمایشگر گلکسی اس ۱۱ نباید ۶۰ هرتز باشد مشخص است اما اینکه ۹۰ یا ۱۲۰ هزتر خواهد بود، مشخص نیست. امروز طبق اطلاعات لو رفته متوجه می شویم که نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای گلکسی اس ۱۱ محتمل است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای گلکسی اس ۱۱

نمایشگر ۱۲۰ هزتر گلکسی اس ۱۱

نمایشگر ۱۲۰ هزتر گلکسی اس ۱۱

شاید تا یکی دو سال پیش نمایشگر در گوشی‌های هوشمند تنها در بخش رزولوشن یا پنل نمایشگر اهمیت داشت ولی از سال گذشته موارد جذاب دیگری مانند نرخ بروزرسانی بالاتر برای نمایش بهتر و روان‌تر محتوا نیز مطرح شده‌اند؛ با توجه به این موضوع سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۱۱ را با نمایشگری تولید کند که پیش از این در هیچ محصول شرکت سابقه نداشته است.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز سامسونگ قابلیت جدیدی است که در سال ۲۰۱۹ روی برخی از گوشی‌های رده بالای برندهای مختلف دیده شده و به صورت کلی می‌تواند محتوای تحت اجرا در محیط‌های مختلف را به صورتی روان‌تر و با ظاهری جذاب‌تر به کاربر نشان دهد. در بسیاری از دستگاه‌ها در حال حاضر نرخ بروزرسانی تصویر در نمایشگر ۶۰ هرتز است و با افزایش آن به ۱۲۰ هرتز در حین اجرای بازی‌ها، تصاویر بازی بسیار نرم‌تر و زیباتر به نمایش درمی‌آید.

همانطور که گفتیم مواردی را می‌توان مثال زد که در حال حاضر با نمایشگر ۱۲۰ هرتز در دنیای گوشی‌های موبایل به عنوان گوشی گیمینگ معرفی شده‌اند ولی به نظر هدف سامسونگ ساخت یک گوشی در رسته محصولات گیمینگ نیست ولی از طرف دیگر محصولی با این مشخصات باید یک گوشی پرچمدار و رده بالا باشد که به احتمال فراوان باید شاهد عرضه این فناوری روی گوشی مورد انتظار شرکت، Galaxy S11 باشیم.

 

به تازگی یکی از منابع قابل اعتماد تصویری را از نسخه آزمایشی رابط کاربری جدید One UI 2.0 به اشتراک گذاشته که مربوط به گوشی Galaxy Note 9 است و نشان می‌دهد که بخشی در تنظیمات مخفی این رابط کاربری وجود دارد که به کاربر اجازه انتخاب نرخ بروزرسانی تصویر در دو سرعت 60 و 120 هرتز را می‌دهد؛ این بدان معناست که این قابلیت برای محصولاتی که توانایی سخت‌افزاری آن را داشته باشند در نسخه بعدی رابط کاربری سامسونگ قابل دسترس خواهد بود.

اگزینوس ۹۹۰

اگزینوس ۹۹۰

نکته دیگر این است که سامسونگ با معرفی چیپست اگزینوس ۹۹۰ در ماه گذشته، برای اولین بار چیپستی را معرفی کرده که به صورت سخت‌افزاری توانایی ارائه محتوای تصویری در نرخ ۱۲۰ هرتز را دارد و اگر این چیپست و یا چیپستی جدیدتر از آن روی گلکسی اس ۱۱ مورد استفاده قرار بگیرند باید انتظار داشته باشیم که اولین گوشی هوشمند سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شود.

البته همانطور که در این تصویر مشاهده می‌کنید انتخاب بین دو حالت ۶۰ و ۱۲۰ هرتز در دسترس کاربر خواهد بود که طبیعتا با انتخاب حالت ۱۲۰ هرتز میزان مصرف باتری دستگاه بالاتر رفته ولی در عین حال محتوایی جذاب‌تر، باکیفیت‌تر و روان‌تر به کاربر ارائه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ نمایشگر گلکسی اس ۱۱ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
D.r cozmos

پس متحمله روی نوت ۱۰ و اس ۱۰ این قابلیت بیاد

Dr.Nazer

برادر ساقیت خیلی آدم درست‌کاریه‌ها😂
نمایشگر گوشی باید از رفرش ریت بالا پشتیبانی کنه مگه اس ۱۰ و نوت ۱۰ پشتیبانی میکنن؟!

Dr.Nazer

متن و خوندم و اعلام غلط‌کردن‌ میکنم

Amir galaxy

😂

D.r cozmos

اره ساقیم کارش‌درسته خواستی اگر زنده بودیم اینترنتی وصل شد تو دایرکت میفرستم 😂😂😂
از لحاظ تخصصی صفحات جدید پشتیبانی میکنه
فقط ممکنه cpu نتونه
که بنظرم اگزینوس میتونه دیگه خیلی ضعیف تر از اسنپ نیست
پس ممکنه
خوش بین باش شاید امد
بعید نیست با اپدیت اندروید ۱۰ باهم بیاد

Amir galaxy

اگه اومد هم به این مقدار دلخوش نباشید!

Amir galaxy

بنده سر رشته ای در این زمینه ندارم لکن این حرکت سامسونگ را تحسین میکنم!

Dr.Nazer

بنده هم علاوه‌بر نداشتن سررشته و تخصص، مغزی هم ندارم اما از این حرکت سامسونگ حمایت کرده و شرکت اپل و مدیرعاملِ اغتشاش‌گَرَش را اشرار میخوانم. #مرگ_بر_اشرار

D.r cozmos

به چه مقدار پس دلخوش باشیم؟
۹۰ هرتز قطعی روی اپدیت اندروید ده هست
۱۲۰ شک دارم ولی ممکنه

_V_

#کیفیت_اتفاقی_نیست
#بستنی_فروشی_لعنتی

Amir galaxy

😅👌

_V_

😂🚬

Mr_asterky

بنظرم 90 هرتزش هم زیاده چون خیلی از بازیا بیشتر از ۶۰ فریم اجرا نمیشه

کهکشان

فقط بازی که نیست ! انیمیشن های رابط کاربری ! و مخصوصا فیلم های 120 فریم خیلی جالب میشن

Milad7

نوت 9 ؟؟؟ ای جان 🙂

Milad7

ولی دمش گرم که حق انتخاب میده.اینطوری افرادی که به این رفرش ریت نیاز ندارن و باتری بهتری میخوان گزینه 120هرتز را فعال نمیکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)