حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصاویر گلکسی اس ۱۰ لایت (Galaxy S10 Lite) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

ما درباره گلکسی اس ۱۰ لایت شایعات متعددی شنیده ایم. دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم طراحی گلکسی اس ۱۰ لایت ترکیبی از گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۹ پلاس است. دو هفته پیش از آن نیز بخشی از مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت مشخص شد. اگر به این پرچمدار اقتصادی علاقه دارید در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات و تصاویر گلکسی اس ۱۰ لایت (Galaxy S10 Lite) را ببینید.

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ لایت

 

سامسونگ گلکسی S10 لایت گوشی بعدی سامسونگ است. این گوشی که پرچمدار اقتصادی دیگر در خانواده گلکسی اس ۱۰ محسوب می‌شود، به زودی معرفی خواهد شد.

درحالی که به زمان معرفی پرچمداران جدید سامسونگ نزدیک می‌شویم، طبق گزارشات، سری جدید گلکسی اس ۱۱ در سه اندازه مختلف و در پنج مدل معرفی خواهد شد. اما ظاهرا بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی موبایل هوشمند جهان، هنوز کارش با گلکسی اس ۱۰ تمام نشده و آخرین عضو این خانواده پیش از معرفی گلکسی اس ۱۱ به بازار خواهد آمد.

همانطور که گفتیم، این گوشی نسخه‌ی ارزان قیمت گلکسی اس ۱۰ خواهد بود. اگر چه پیش از این مدل گلکسی اس ۱۰ ای نیز با همین عنوان معرفی شد، اما ظاهرا این دو گوشی با هم شباهت زیادی نخواهند داشت. اگرچه این موضوع هنوز تایید نشده ولی گفته می‌شود گلکسی اس ۱۰ لایت مشخصاتی همانند گوشی میان رده گلکسی ای ۹۱ خواهد داشت. شایعه شده که هر دوی این گوشی‌ها به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ مجهز می‌شوند.

دوربین گلکسی اس ۱۰ لایت

گلکسی اس ۱۰ ای سیستم دوربین دوگانه در پشت استفاده می‌کرد با توجه به قیمت ارزان آن، منطقی بود. نبود لنز سوم در این گوشی، تجربه عکس‌برادری بسیار ظعیف‌تری نسبت به انتظارات را ارائه می‌کند. با این وجود، گلکسی S10 لایت از این نظر خیلی بهتر عمل می‌کند. لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی، به جدیدترین نسخه‌ی اس ۱۰ توانایی‌های خوبی در زمینه عکس‌برداری خواهد بخشید.

البته همانطور که می‌دانید تعداد مگاپیکسل همیشه تضمینی برای کیفیت بالای عکس‌ها نیست و بنابراین نباید در مورد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۰ لایت خیلی هیجان زده شود. قطعا سنسور این گوشی کیفیتی در حد مدل‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس نخواهد داشت. با این وجود، باید برای قضاوت‌نهایی تا زمان معرفی این گوشی منتظر بمانیم. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مدل لایت نیز قرار نیست کیفیتی در حد برادران پرچمدار خود داشته باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت را با اسنپدراگون ۸۵۵ روانه بازار کند. 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی دیگر مشخصات آن هستند. نمایشگری 6.7 اینچی Super AMOLED دارای حفره دوربین برای این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری 4300 میلی آمپری و با فناوری شارژ سریع 45 واتی، دیگر ویژگی‌های این گوشی خواهد بود.

اگر سامسونگ گلکسی اس ۱۰ لایت قرار است با چنین مشخصاتی عرضه شود، احتمالا قیمتی کم‌تر از ۷۵۰ دلار نخواهد داشت. این گوشی در اواخر سال 2019 یا بهار سال 2020 معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره گلکسی اس ۱۰ لایت احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

ترکیبی از s9 plus و s10 plu …
زیباست!

Mahdi

آذر.ی جهر.می : به نظر من اینترنت صددرصد به زودی وصل میشود🤣🤣🤣

android 10

چرا اس 9 هارو میریزی تو اس 10 ها 😑😑😂😂

android 10

اقا مخم داره میترکه از بی اینترنتی…
تو رو خدا وصلش کنید دیوونه شدم اخه…

D.r cozmos

داره وصل میشه ثابت ها الان در حال وصل شدنه
اینترنت چند نفر امروز وصل شده بود

android 10

خدا کنه همینطور باشه…شهر ما هیچگونه اعتراضی نداشته نمیدونم چرا قطع کردن کلا استان اذربایجان غربی خیلی شلوغ نبوده

chalton

دوستان الان اعلام شد اینترنت استان هرمزگان وصل شد و کم کم همه به زودی وصل میشن.

سردار

بزار وصل نکنن ننشون به فنا می‌ره هیچکی بسته نمیخره خودشون ضرر میکنن …

D.r cozmos

اخر ماهه ۲۰۰ گیگ حجم من فردا میسوزه بخاطر اینکه قطع بوده نتونستم چیزی دان کنم

V800B

زیبا نیست بخصوص پشتش بیشتر شبیه گوشی های پایین رده هستش

pooria

من که یه ریالم پا این نمیدم میرم‌ یه mate 20 pro میگیرم 7700

Milad7

فرزند ناخلف خخخ

K-Ehsani

همین الان گلکسی اس 10 پلاس (بهترین عضو) سری اس10 قیمتش 700 دلاره ،
آنوقت مدل لایتش قراره 750 دلار باشه ، خنده دار نیست؟

seyedhamed

S10litr یکی از بهترینای سامسونگ تو ایران بهترین قاتل پرچمدار سامسونگ ۲۰۲۰ هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)