حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ ویندوزفون تاریخ ۱۰ دی ۹۸ قطع می شود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ٌٌWindowsPhone، پیام رسان

شش ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم پایان پشتیبانی واتس اپ ویندوز فون تا پایان ۲۰۱۹ صورت خواهد پذیرفت. امروز دوباره همان خبر مانند آلارم اسنوز شده (!) برای کاربران ویندوزفون منتشر شده که یادآوری کند آمادگی این اتفاق را داشته باشند. واتس اپ ویندوزفون تاریخ ۱۰ دی ۹۸ قطع می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تاریخ قطع شدن واتس اپ ویندوزفون

واتس اپ ویندوزفون

واتس اپ ویندوزفون

واتس اپ به عنوان بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در جهان بعد از بارها انتشار بیانیه، به کاربران گوشی های مبتنی بر سیستم عامل ویندوزفون هشدار داده است که تنها تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی قادر خواهند بود از این پیام رسان استفاده کنند و بعد از آن قطع خواهد شد.

این شرکت زیرمجموعه فیس‌بوک پیشتر نیز اعلام کرده بود که پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های موبایلی همچون اندروید ۲.۳.۷ و همچنین ios 7 و نسخه‌های قبل از آن را نیز متوقف خواهد کرد.

کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون بدین ترتیب مجبور خواهند بود به سمت و سوی خریداری و استفاده از گوشی های اندرویدی و iOS روی بیاورند. علت قطع پشتیبانی واتس اپ ویندوز فون به این دلیل بود که مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون سال گذشته اعلام کرد که این نسخه در رسیدن به اهداف مالی و تجاری خود به شکست خورده است و به همین دلیل پشتیبانی از این از آن را به طور کامل کنار گذاشت‌.

عدم پشتیبانی واتس اپ از نسخه‌های قدیمی سیستم‌عامل موبایلی بدان معناست که نسخه‌های به روز رسانی شده جدید برای موبایل‌هایی با این سیستم عامل‌های قدیمی دیگر در دسترس قرار نخواهد گرفت و کاربران آنها نیز قادر نخواهند بود از قابلیت‌های جدید این نسخه‌ها بهره مند شوند.

شما کاربر ویندوزفون هستید؟ به نظر می رسد اگر خواهان واتس اپ هستید باید از سیستم عامل خود کوچ کنید. مقصد شما کجا خواهد بود؟ چه پلتفرم و چه دستگاهی؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

🤒ویندوز فون قدرت اینو داشت ک حداقل رقابت شدیدی داشته باشه ولی مایکروسافت خراب کرد بدم خراب کرد

Yousef460

لعنت بر پدر مادرشون چرا نت وصل نمیکنن، دیروز سروش نصب کردم پیام میدادم دوتیک هم میشد بعد طرف مقابلم میگفت چرا جواب نمیدی من اسکرین شات گرفتم گفتم من این همه برات نوشتم که، اونم اسکرین شات داد گفت هیچ کدوم برا من نیومده! ای گپ هم نصب کردم اونم پر از باگ اونم این مشکل داشت طرف آنلاین نبود میزد در حال نوشتن! مسولین هم یه مشت دزد اون جهرمی که میاد گوشی شاهین تبلیغ میکنه میگه سامسونگم گذاشتم کنار از این استفاده میکنم بعد چند روز بعدش با اپل میره توییت میکنه! گوشی چینی به اسم ایرانی مونتاژ میکنن، اونم از رییس جمهور محترم که برادر عزیزش انداختن زندان :)، اصلا امید به زندگی ندارم،آرزو به دل موندم ما هم بتونیم زندگی کنیم از داخل فیلتر از خارج تحریم، جوونیمون هیچ لذتی نبردیم یه موبایل پرچمدار نمیشه خرید چه برسه به ماشین یا ازدواج.درسم هم تموم شه به زور باید رفت سربازی، موندم اینا چجوری میخوان بمیرن با این همه فساد هایی که انجام دادن در حق مردم.

Mahdi

به زودی وصل میشود😂😂😂

Milad7

onh vplj ;ki ,dk t,k vh

Milad7

خدا رحمت بکنه وین فون را 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)